CIOBURI DE STICLĂ

429 24 7
                                    

A doua zi am aflat că a fost și el externat,dar el nu e bine deloc,va trebui să stea ceva timp la pat ca să-și revină.

În timp ce stăteam și-mi beam ciocolata caldă în fața televizorului am auzit cum cineva intră cu repeziciune în casă.

Când am ieșit,am dat nas în nas cu Carla care mă căuta ca nebuna prin toată casa.

Mi-a spus că se duc în vizită la Azrael și că vor să merg și eu cu ei ca să-l liniștesc și să-i spun care este starea motorului său.

Nu știu de ce cred Carla și Eric că sunt omul potrivit pentru asta,abia dacă-l cunosc pe Azrael,nu știu nici cum va reacționa la auzul acestor vești proaste.

Am cedat la insistențele Carlei,dar mai mult pentru că mă simțeam prost să nu merg la el,având în vedere starea în care e.

Înainte de a ajunge la el acasă,i-am cumpărat o sticlă de vin și i-am dus-o,a fost extrem de bucuros să vadă că ne-am gândit la el.

A deschis subiectul despre motorul lui și Eric i-a spus că eu am ceva să-i zic despre asta.

Expresia lui facială s-a schimbat imediat,parcă știind ce am să-i spun.

Nici nu știam cum să încep,dar până la urmă mi-am luat inima în dinți și i-am spus că motorul lui e într-o stare jalnică.

A început imediat să țipe și ne-a spus să ieșim imediat din camera lui,Eric a încercat să-i spună ceva,dar a fost oprit de sunetul de sticlă spartă pe podea.

Azrael spărsese sticla de vin pe care i-o dădusem,eram extrem de speriată de el,nu mă așteptam să fie atât de violent.

Mama lui a auzit tot ce s-a întâmplat și a venit imediat,și-a cerut ea scuze pentru faptele și vorbele fiului ei și ne-a spus să nu ne supărăm pe el pentru că a reacționat așa din cauza motorului.

Nu mă așteptam să reacționeze așa pentru un motor,nu e ca și cum nu-l mai poate repara.

Am ajuns acasă,dar gândul meu rămăsese tot la Azrael,știu cât de mult iubea motocicleta aia.

Într-un fel mă simt vinovată pentru accidentul ăla,poate dacă nu acceptam plimbarea aia nu se mai întâmpla asta,dar acum e mult prea târziu.

În timp ce mă pregăteam să mă pun să dorm,am primit un apel de la Azrael care m-a chemat la el pentru a vorbi.

I-am spus că nu știu dacă pot veni pentru că e cam târziu,iar nebunul mi-a spus că dacă nu mă duc eu la el,vine el la mine.

Am ales să mă duc,pentru că știu cât de nebun poate fi,mai ales că am văzut reacția lui de mai devreme.

Imediat cum am intrat în cameră Azrael și-a cerut scuze pentru reacția lui și mi-a spus că regretă că ne-a alungat din camera lui.

I-am spus că am avut un sentiment puternic de frică în momentul ăla și m-a strâns puternic de mână,iar mai apoi mi-a mângâiat cicatricea lăsată de ciocnirea mea de asfalt în timpul accidentului.

-Nu am vrut niciodată să te sperii de mine și mai ales nu am vrut să faci parte din accidentul ăla,mai bine știam că mor eu,decât să știu că cineva e rănit din cauza mea.

Nu știu ce să spun în momentul ăsta,dar cum poate să spună că-și dorea să moară el?

-Doamne,Azrael,nu mai spune așa ceva,sunt bine,nu am nimic grav,mai rău ești tu decât mine.

-Nu contează,eu îmi voi reveni repede,dar tu vei rămâne cu un șoc după accidentul ăsta.

-Știu că te simți vinovat,dar trebuie să știi că eu nu cred asta,mai mult cred că a fost vina mea,poate dacă refuzam plimbarea aia erai bine acum,motorul tău la fel...

-Chiar dacă refuzai,eu tot ieșeam,și venind vorba de motor,mi-am dat seama că la un moment dat tot venea momentul în care făceam un accident,asta e inevitabil.

-Azrael,fierul se repară,știu că nu-ți place remarca mea,dar sănătatea ta contează cel mai mult în momentul ăsta.

-Ești prima persoană care și-a permis să-mi numească motorul „un fier" , dar ai noroc că nu mă pot supăra pe tine în momentele astea.

Știu sigur că în mintea lui mă înjură pentru cum i-am numit motorul,dar trebuie să înțeleagă că el e mult mai important.

-Păi pe bune,te vei face bine în scut timp și sigur primul lucru pe care-l vei face va fi să-ți repari motorul.

-Aici chiar ai dreptate,nu te pot contrazice.

Mi-am luat la revedere de la el și voiam să plec pentru că se făcuse destul de târziu.

În timp ce mă apropiam de ușă l-am auzit cu m-a strigat

-Lezaza,înainte să pleci,vino și îmbrățișează-mă,simt că așa mă voi simți mai bine și poate așa nu o să mă mai simt vinovat pentru starea ta,chiar dacă eu sunt autorul accidentului.

M-am întors înspre el,dar nu m-am apropiat deloc de patul lui.

-Să știi că dacă nu vii tu,mă dau eu jos din pat.

-Știu că ești în stare,Azrael,nici nu am alte așteptări,să știi că nici măcar un moment nu te-am învinovățit pentru accident,așa a fost să fie.

M-am apropiat de el,l-am luat în brațe și mi-am pus capul pe pieptul lui,nu știu ce cu parfum era dat,dar mirosea extrem de bine.

Pe drumul înspre casă,mi-am dat seama că parfumul lui s-a transferat pe bluza mea și l-am mirosit timp de câteva secunde.

DEMON CU CHIP DE ÎNGERUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum