ADEVĂR SAU PROVOCARE

277 19 0
                                    

Am primit mesaj de la Eric că a reușit,așa că m-am dus cât se poate de repede acasă la Azrael.

Am căutat poza prin toate sertarele,sub pat,dar nu găseam nimic,m-am uitat în spatele unui dulap și am observat o cutie de mărimea tabloului pe care Azrael îl avea atunci.

Am deschis capacul și eram să scap tabloul cu tot cu cutie,fata la care mă uitam era extrem de asemănătoare cu mine sau din punctul de vedere al lui Azrael eu semănam cu ea și poate de asta m-a ales.

Mi-am scos telefonul și am fotografiat tabloul,l-am pus în spatele dulapului exact cum era inițial și am plecat repede din casă ca nu cumva Azrael să mă găsească.

I-am trimis și Carlei poza și am întrebat-o dacă și ei i se pare că semănăm.

M-a sunat pentru că ce voia ea să-mi spună era mai ușor de spus la telefon.

-Sincer,Lezaza dacă nu v-aș fi știut aș fi zis că sunteți surori.

-Mulțumesc,Carla,asta chiar mă calmează!

-Știu că nu e tocmai ceea ce voiai să auzi,dar știi că-mi place să fiu sinceră.

-Dacă fix de asta a ales Azrael să aibă o relație cu mine?

-Nu cred asta,Lezaza,știu de la Eric că a fost îndrăgostit de tine.

-A spus el asta?

-Da,mereu vorbea cu Eric despre tine,iar el îmi spunea mie.

-Da,poate e adevărat,dar poate pentru că îi reaminteau de fosta lui.

-Nu e adevărat,crede-mă că știu ce zic,trebuie să închid că a ajuns Eric,ai pus tabloul la locul lui?

-Da,nici nu-și va da seama că am fost acolo!

Am început să caut orice despre Serenity pe rețelele de socializare,mă uitam prin pozele lui Azrael și am dat de o poză cu el și cu o fată,părea să fie Serenity,doar că mult mai mică decât în poza pe care o avea Azrael.

Poza avea ca descriere "6 luni de relație" ,lundu-mă
după data postării înseamnă că ei au fost într-o relație decând Azra avea 14 ani.

Acum după 6 ani,el încă o iubește,nu știu dacă pot concura cu ea,nici măcar având în vedere că ea nu-mi pune nicio piedică,ci Azrael e cel care îngreunează situația asta.

Carla m-a sunat din nou și mi-a spus că ea și Eric s-au gândit să ne invite pe mine și Azrael la ei.

-Deci,planul meu e să veniți aici și să jucăm adevăr și provocare,așa o să am ocazia să-i pun niște întrebări lui Azrael.

-Carla,tu chiar crezi că-ți va răspunde?

-Da,mereu ne-am înțeles,ai uitat că ne-a propus să fim nașii voștri?

-Nu cred că mai e valabilă propunerea aia,în fine,faci cum vrei...

-Deci,vii,da?

-Chiar dacă nu sunt încântată de ideea ta copilărească,vin,așa poate am ocazia să-l analizez pe Azra.

Mi-am luat o rochie roșie,mi-am ondulat părul și așteptat ca Eric să vină să mă ia.

Am primit mesaj că a ajuns,dar când am ieșit afară am avut surpriza să-l văd pe Azra,m-a analizat din cap până în picioare până să intru în mașină.

A dat drumul la o piesă și și-a așezat mâna pe piciorul meu lăsat la vedere de crăpătura rochiei,mi-am așezat și eu mâna pe mâna lui și am stat așa tot drumul.

Când am ajuns la Carla,ei așezaseră o masă pe care erau 4 pahare de vin și câteva lumânări.

Ne-am pus la masă și Carla voia deja să înceapă jocul.

Am acceptat toți și la întrebat pe Azra ce alege adevăr sau provocare.

El a ales adevărul,spre plăcerea Carlei.

-E adevărat că ai avut o fostă iubită?

-Normal că am avut.

Voia să nu ne dăm seama de Serenity,dar el nu știa că noi știm deja,deși fața pe care a făcut-o îl dădea de gol.

Carla m-a ales pe mine să fiu următoarea și m-a întrebat ce aleg.Am ales adevăr

-E adevărat că știi că Azrael îți ascunde ceva?

I-am făcut semn Carlei că nu trebuia să lună întrebarea asta,dar răul era deja făcut.

-Să zicem că știu ceva.

. . .
-Deci de asta m-ați chemat voi aici să mă luați la întrebări într-un mod drăguț?

-Știi foarte bine că nu suport ca prietena mea să fie luată de proastă,mai ales că nu i-ai spus adevărul despre fosta ta iubită.

-Carla,taci!

-Deci așa faci Eric,vorbești despre subiectul ăsta când știi cât de importantă e Serenity pentru mine?

-Și cu Lezaza cum rămâne,Azrael,ea ce înseamnă pentru tine?

-Chiar am iubit-o,m-a făcut să vreau să iubesc din nou,dar ceva s-a schimbat.

-Am observat toți asta,Azrael.

-Și ca să știi,Eric nu a spus nimic,eu te-am prins cu tabloul fostei în brațe.

M-am ridicat de la masă și am plecat pe jos spre casă,toată situația asta îmi provoacă suferință.

În spatele meu era Azrael care-mi spunea să urc în mașină,asta îmi aduce aminte de noaptea cursei când a făcut la fel.

I-am spus că nu vreau să urc în mașină,s-a dat jos și a încercat să mă ia pe sus,dar am țipat la el pentru prima dată și și-a dat seama că nu glumesc.

A trecut un băiat cu mașina și mi-a spus:" Ești prea frumoasă și prea bine îmbrăcată ca să mergi pe jos,te duc eu acasă?"

-E cu mine,fă pași.

-Eu în locul tău nu aș lăsa așa o frumusețe,dar fiecare cu gândirea lui.

-Numai sunt o opțiune pentru el,dar e ok!

-Ba ești,Lezaza!

-Lezaza,eu sunt Asher!

-Iar eu sunt Azrael,și dacă mai comentezi mult îți sparg gura.

-Azrael,poți te rog frumos să nu-mi mai sperii prietenii?

-Nici măcar nu-l cunoști,cum poate să fie prietenul tău?

-Uite că e!

-Faci așa doar de nervi,calmează-te!

-O să te caut,Lezaza,mai vorbim!

Azrael a dat să se dea jos din mașină,dar Asher a plecat imediat.

Tot nu am mers cu el cu mașina,așa că a mers cot la cot cu mine până am ajuns acasă.

DEMON CU CHIP DE ÎNGERUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum