44

58.6K 2.1K 633
                                    

Kalbim deli gibi çarparken ne olduğunu algılamaya çalışıyordum.

Ergin beni öpüyordu !
Ergin beni öpüyordu !
Ergin beni öpüyordu !

İstemsiz gözlerimi kapattığımda dudaklarımın üstünde ki yumuşak ve sıcak dudaklarının varlığına inanmakta zorlanıyordum.

Vücudum ayaklarımdan saç diplerime kadar titrerken nabzımında kulaklarımda attığına emindim.

Bileklerimi tutan ellerini bırakıp elbisemin açıkta bıraktığı çıplak sırtıma sardığında ürperdim. Elimi göğsüne yaslayıp başımı hafifçe geri çekerek dudaklarımızı ayırdım ama gözlerimi açmaya cesaret edememiştim.

Sırtımda ki eli hafif bir dokunuşla beni okşarken alnını alnıma yasladı.

Nefes nefeseydik göğsünün üstüne koyduğum elim bir yükselip bir alçalıyordu hızlı nefes alışverişlerinden.

"Didom.." dedi fısıltıyla.

Bana böyle seslenmesini çok özlemiştim.

"Hı ?"

"Aç gözlerini." Dedi nefesi dudaklarıma vuruyordu.

Yavaşça araladım gözlerimi. Sıcak kahve gözleri beni karşıladı şaşkın birazda sertti bakışları.

"Özür dilerim."

Anlamaz şekilde ona baktım. Beynim yoktu. Gitmişti. "Ne için ?"

Hafifçe güldü sırtımdaki elinin birini yanağıma yaslayıp okşadı. "Sana tüm yaşattıklarım için."

Ah tabi ya ! Birde o kızla dans etmişti bok kafalı.

Göğsündeki elimi omzuna koyup sertçe sıktım. "Bir daha seni başka bir kadınla.."

Sözümü bölüp "Asla." Dedi.

Diğer elimide ensesine atıp sıktım. "Hele bir olsun diğer elmacık kemiğinide ben morartırım."

"Senden gelecek herşeye razıyım."

Sırtımdaki eliyle beni kendine tamamen çektiğinde göğüslerimiz birbirine kenetlenmişti.

Alnımdaki alnı hala daha hareket etmezken nefeslerimiz birbirine karışıyordu.

"Didem seni öpebilir miyim ?" Diye sordu kısık bir rica ile.

Gülmemi tutamadım. "Az önce sormadan öptün zaten."

Oda güldü. "Şimdi soruyorum seni öpmeme izin veriyor musun ?"

Ona fırsat vermeden ensesinden kavrayıp dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Yanağımdaki eli boynuma düşmüş okşarken alt dudağını dudaklarımın arasına alıp emdim. Sanki daha fazla birbirimize bitişebilirmişiz gibi beni kendine dahada çekmeye çalıştı.

Dillerimiz birbirine karıştığında bir rüyada olduğumu düşünmeye başlamıştım. Biz öpüşüyorduk yahu!

Kasıklarımda ince bir sızı hissettiğimde ağzımdan ufak bir mırıldanma kaçtı bu sesle birlikte Ergin daha tutkulu bir şekilde beni öptü. Dudaklarımız birbirine karışıyor, dillerimiz çarpışıyor hatta dişlerimiz sürtüyordu.

Nefes nefese dudaklarımızı ayırdığımızda ikimizde güldük.

"Ergiiiin." Dedim kıkır kıkır.

Dudaklarını kulağımın altına bastırıp öptü ve derin bir nefes aldı "Didooo." Dedi benim gibi.

"Tüh namusunu kirlettim senin şimdi." Dedim dudaklarımı büzerek.

Abimin Arkadaşı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin