Kızlar ile odamda oturmuş Ergin'leri bekliyorduk. Evde söz nişan hepsini bir arada yapacaktık zaten kimse gelmeyecekti anne tarafımdan kimsem yoktu baba tarafınıda ben istememiştim sadece arkadaşlarım, abim ve babam vardı yanımda.
Utku ve Fikret abi, abim ve babam ile salonda oturuyordu kapı çaldığında heyecanla yerimizden fırladık abimle babam çoktan kapının önünde yerlerini tutmuşlardı derin bir nefes aldığımda abim bana güç vermek ister gibi kolumu sıvazladı.
Kapıyı açtığımda ilk Ergin'i gördüm yüzünde stresli bir ifade vardı ama beni görmesiyle gülümsedi ve güzel güzel baktı.Elinde ki beyaz güllerden oluşan kocaman çiçek buketini bana uzatana kadar titrediğimi fark etmemiştim bile buketi alıp içeri girmesini izledim sonra arkasından Nida girdi pembe çiçekli bir elbise giymişti çok tatlı duruyordu bana 1 tane gül verip "Melaaabaaa." Dedi hepimiz bu coşkulu selamına kıkırdarken elindeki gülü aldım ve elinin içine kocaman bir öpücük bıraktım. Arkasından Elvin abla ve Mehmet abi girdiler Elvin ablada elinde ki çikolata tepsisini Fatmanur'a uzattı ardından Mehmet abi elinde ne olduğunu anlamadığım bir kaç kutuyla girdi. Anlamaz şekilde Elvin ablaya baktığımda "Bohça." Dedi gülümseyerek.
Biz bohça falan hazırlamamıştık ki. Ergin ile bunu konuşmamıştık bile. Mahçup olurken kapıyı kapattım ve içeri geçtik. Organizasyon firmasının yaptığı dekorun önüne Ergin ve ben yan yana oturduğumuzda diğerleride koltuklara oturmuşlardı.
Kısa süreli sessizlik yerini keyifli bir sohbete bıraktığında Ergin bana yaklaştı. "Didom." Dedi sessizce. Bende ona yaklaşıp gülümsedim.
"Çok güzel olmuşsun."
"Sende çok yakışıklısın." Dedim utanmıştım birazda farklı bir duyguydu.
Abim bize göz kırptı. "Ne fısıldaşıyorsunuz lan."
Ergin eliyle gömleğinin boğazını çekiştirdi. "Özel."
Abim tek kaşını kaldırıp baktı. "Özel ?"
Ergin başını salladı. "Aynen nişanlımla özelimiz."
Abim ayaklanıp Ergin'in arkasına geçti omzunu sıkmaya başladı. "Daha yüzükler takılmadı, isteme yapılmadı hıyar ağası."
Ergin canının acısıyla dişlerini sıktı. "Lan bırak sakat bırakacaksın beni."
"Abii bırak kocamı." Dedim sessizce.
Gözlerini kocaman açtı. "Kız ne kocası ikinizin kafasını alır birbirine tokuştururum ha!"
Ergin bana bakıp göz kırptığında öpücük attım uzaktan.
"Ulan tepeme çıktınız tepeme." Diye söylene söylene yerine oturdu abim. Abim bizim yanımızdayken Fatmanur hep abime bakmıştı ama abim fark etmemişti şimdi ise abim Fatmanur'a bakıyordu ama bu seferde o karşılık alamıyordu. Kimin kankasıydı be go sis!
Kapı çaldığında Ergin "Birini mi bekliyordunuz ?" Diye sordu başımı hayır anlamında sallayıp kapıya gittim açmaya. Kapıyı açmamla Tamer amca ve Sabiha teyzeyi gördüm.
Abim arkamda bittiğinde ona döndüm ne yapacağız diye.
"Kızım her şey usulünce olsun istemenizde bulunmaya geldik." Dedi Tamer amca.
Aslında Tamer amcayı severdim hatta Ergin'in bahsettiğine göre o bize hiçbir zaman karşı gelmemişti ama Sabiha teyzeyede karşı gelmemişti bunlar olurken Ergin'e ben senin arkandayım derken karısının yaptıklarını görmezden gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı | Texting
Chick-LitBasit bir TikTok akımı en fazla ne sonuçlar doğurabilir ki ?