"Ergooo."
Yoldan bir kaç saniyeliğine gözünü çekip bana çevirdi bakışlarını.
"Söyle Didom."
Başımı koluna yasladım koltukta kendimi ona doğru yaklaştırıp.
"Yeni bir tatlıcı açılmış. Akşam çıkalım dedin ya oraya mı gitsek sosyal medyada herkes paylaşıyor."
Gülerek saçıma bir öpücük bıraktı. "Hanımım istiyorsa gideriz tabi."
Tek elimle yanağını sıkıp çekiştirdim. "Bakk. Baakkk. Sen böyle hanımım dersen seni sevmekten parçalarım."
"Senden gelecek her şey kabulüm."
"Eşşek seni. Laf cambazlığınıda iyi yapıyorsun."
Kahkaha atarak tek kaşını kaldırdı. "Eee sevgilimizden öğrendik bizde bişeyler."
"Salak." Diyerek yanağına sulu bir öpücük bıraktım.
Kapalı otoparka arabayı park ettikten sonra abim ve kendim için hazırladığım çantayı aldığımda Ergin hemen elimden aldı. Ağır değildi ama hoşuma gidiyordu beni düşünmesi.
Asansör kata geldiğinde indik ve dairenin kapısına ilerledik içeri girmemizle şoka girmem bir oldu.
(Temsili.)
Yerde beyaz mumlar ve beyaz gül yaprakları vardı. Özenle vazoya yerleştirilmiş yine beyaz olan çiçekler vardı.
"E-ergin." Diyerek kekelediğimde hala ona değil etrafa bakıyordum. Elindeki çantaları yere bırakıp önüme geldi ellerimi tuttu.
"Didem." Dedi biraz tedirgin bir şekilde. "Hani hatırlıyor musun seninle birbirimize ilk açıldığımızda sana karşı bir şeyler hissetmeye yeni başladım demiştim."
Başımı salladım hatırladığımı belirtmek için.
"Yalan söylemişim ama kasıtlı olarak değil bende sonradan fark ettim. Hani Utku ile görüyordum ya bazen sizi ben Utku'ya o yüzden çok sinir oluyordum. Sanıyordum ki bu en yakın dostumun kardeşine bir zarar gelmesin diye. Ama öyle değilmiş ben seni kıskanıyormuşum başka bir adamla seni gördüğüm için sinir oluyormuşum ona. Ben senden baya uzun zamandır hoşlanıyormuşum farkında değilmişim sadece."
Bir anda tek dizinin üstüne çöktü. Kalbim ağzımda atmaya başladı gözlerim doldu.
"Güzel Didem'im. Biricik sevgilim."
Gözleri ışıldarken benim gözlerimin içine baktı bende gülümsedim bir damla yaş aktı gitti yanaklarımdan.
"Benim ailem sensin Didem. İster şimdi olsun ister 5 sene sonra fark etmez. Benim bu hayatta önceliğim sensin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı | Texting
ChickLitBasit bir TikTok akımı en fazla ne sonuçlar doğurabilir ki ?