Ergin
Sana bir şey diyeceğim
Ama sakin olacaksınNe oldu ?
Mağazaya biri geldi
Beni delirtmeden söylermisin
Kim geldi Didem ?Bilmiyorum
Yani tanımıyorum
Ben ilgileniyordum adamla
Kabinlerin orada sıkıştırmaya çalıştı beni
Çığlık attım
Utku ve Fatmanur geldiler ama adam kaçtı.
Bana ismimle hitap etti gitmeden önce çok korkunçtu.
Görüşeceğiz Didem dedi.Geliyorum hemen.
Gelme.
İştesin zaten.
Polisleri aradık.
Gelirler birazdan.Yoldayım.
🌿
Ben polislere ifade verdiğim sırada Ergin geldi onu görünce ellerim ayaklarım boşaldı hızlı adımlarla yanıma geldiğinde kollarımı hemen boynuna sarıp ağlamaya başladım.
Biraz sakinleştiğimde ifademi imzaladım.Ergin saçlarımı okşayıp öptüğünde bakışlarımı ona çevirdim. Gözlerim tekrar dolu dolu olduğunda "Ağlama bitanem sana bir şey olmamış çok şükür. Niye ağlıyorsun hala?" Dedi.
"Manyak adam ya Ergin. Gömleğin diğer bedenini istedi ona uzatırken beni kolumdan çekip kabine sokmaya çalıştı direnip çığlık attığımda bıraktı kaçtı. Bide Didem dedi bana. Yaka kartımı takmayı unutmuştum ismim yazmıyordu yani nerden biliyor bu manyak demekki tanıyor beni çok korkunç."
Gözyaşlarım istemsiz tekrar yanaklarımdan akmaya başladığında ellerini yüzüme koyup baş parmaklarıyla gözyaşlarımı sildi.
"Sana dokunan o ellerini kıracağım o pezevengin."
Burnumu çektim çok korkmuştum o manyak beni tutup çekmeye çalıştığında. "İsmimi nerden biliyor Ergin ? Ya evimi biliyorsa. Görüşeceğiz dedi bana."
"Daha öncede gelmiştir belki ismini o zaman görmüştür o orospu çocuğu. Kamera kayıtlarınıda aldılar adamı bulurlar bir kaç güne ağlama daha fazla lütfen elim kolum bağlı dayanamıyorum sen böyle olunca."
"Offf." Diye iç çektim.Ergin başımı göğsüne yaslayıp beni sıkı sıkı sardı.
"Ben bi Utku ile görüşüp geleyim bitanem sonra seni eve bırakayım."
Başımı salladığımda yanımdan ayrıldı bende iş kıyafetimi çıkarıp kendi giysilerimi giydim. Beyza ve Fatmanur tarafından biraz teselli edildikten sonra Ergin'de Utku ile yanımıza geldi. Arabaya geçtiğimizde elimi tutup üstüne öpücükler bıraktı.
"Aç mısın? Yemek yiyelim mi ?"
Başımı hayır anlamında salladım. "Midem çok bulanıyor."
"Evde kimse var mı ?"
"Yok babamla abim işte."
"Tamam bana gidelim o zaman Duhan'ı arayıp haber veririm oda gelir."
Dudaklarım titremeye başladı. "Abime söylemedim ben daha."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı | Texting
Genç Kız EdebiyatıBasit bir TikTok akımı en fazla ne sonuçlar doğurabilir ki ?