Ergin ve abim Akif denen adamın sorgusuna emniyetteki tanıdık sayesinde girmişlerdi bana söylenmesede içeride neler olduğunu tahmin edebiliyordum sonrasında benim yanıma geldiklerinde beni ifade almak için çağırdılar ifade sırasında yaşadıklarım yüzünden çok kez ağlama krizlerine girdim, asıl olaylar benim ifademden sonra gerçekleşti Sabiha teyzenin İrem'e söylediklerini anlattığımda abim sinirlerine hakim olamayıp ilk Ergin'e çattı. Ergin ise büyük bir öfkeyle emniyetten çıktı. Babam'ın ve Fikret abi'nin ifade verirken yanımda olmalarına izin vermediğim için olaylardan habersiz ne döndüğünü anlamaya çalışıyorlardı. Ergin'in peşinden abimde fırlayınca bende koşarak peşlerine düştüm Ergin ve abim kendi arabalarına binip hızla uzaklaşırken ben Fikret abi'nin arabasına bindim babam ile gitmek istememiştim hala tam olarak güvenemiyordum babama.
Mahalleye girdiğimizde abimde Ergin'de çoktan Sabiha teyze'nin yanına ulaşmışlardı. Koşarak gittiğimde kapı açıktı ve bağırışma sesleri geliyordu.
Abimin sesini duydum ilk "Benim kardeşim senin saçmalıkların yüzünden neler yaşadı bugün! Nasıl kıydın lan kardeşime nasıl !"
Sabiha teyze nin ağlama sesleri kulağıma dolduğunda yanlarına doğru ilerledim Tamer amca başını ellerinin arasına almış sıkıntılı şekilde dururken Ergin ve abim ayakta Sabiha teyze'nin tam karşısında duruyorlardı.
"Anne İrem denen kızın söyledikleri doğru mu ? Sen ona seni istemeye geleceğiz Ergin sana aşık dedin mi ? Söyledin mi bunları anne !"
Sabiha teyze ağlamaya devam ederken onaylar şekilde başını salladı. Ne zaman aktığını fark etmediğim gözyaşlarım yüzümdeki ve boynumdaki yaraları yaktığında omzumda babamın elini hissettim.
"Ben bilemezdim ki kızın Didem'e zarar vermeye çalışacağını oğlum. Bilsem söylermiydim hiç." Diyerek koltuğa çöktü.
Abim sinirle saçlarını karıştırıp tek parmağını Sabiha teyzeye salladı. Benim varlığımın hala farkında değillerdi. "Bu kız senin elinde büyüdü. Bu kız annem öldü seni anne yarısı bildi ! Ergin ile ilişkisini öğrendin terbiyesizce şeyler söyledin Didem hala daha senin Ergin ile barışman için uğraşmaya devam etti. Sen ne yaptın! Annemin emanetinin üstüne psikopat kızın tekini saldın ! Günah değil mi lan benim kardeşime !"
Abimde ağlamaya başladığında Ergin elini abimin göğsüne koyarak uzaklaştırdı.
"Anne bu kızın hakkına öyle bir girdin ki, öyle bir girdik ki nasıl böyle bir vebalin altından kalkacağız bilmiyorum. Bugün duyduklarıma kadar seninlede empati yapmaya çalışmıştım ama bitti anne bitti ! Didem benim karım olacak ve sen onu bile isteye incittin. Arkamızdan iş çevirdin! Bu kıza ben gel evlenelim dedim kaç kez Sabiha teyze beni kabullenmeden olmaz aile olacağız biz dedi. Aile olmak istediği kadına bak! Kızı mahvettik bitirdik kızı amına koyayım ! Bir olduk kızın hayatına sıçtık. Bu kız bugün neler yaşadı! Ben ifadesini dinledim kalbim ağrıdı anne ! Allah hepinizin belasını versin."
Gözlerimden yaşlar akarken babamın bana sarıldığını yeni fark etmiştim saçlarımı okşadığını yeni anlamıştım.
Sabiha teyze Ergin'in elini tutmaya çalışınca Ergin sertçe elini çekti. "Dokunma ! Dokunma bana ! Sıçtınız hayatımıza. Bir mutlu olacaktık ya! Derdimiz tasamız mı vardı ! Siktiğimin dünyasında bir mutlu olacaktık ya! Bunu bile çok gördünüz amına koyayım."
Tamer amca "Ergin." Diyerek araya gireceği sırada Ergin ateş saçan gözleriyle babasına döndü. "Sen sus ! Sen hiç konuşma ! Bu kadar olay dönerken köşede sessiz sessiz oturdun sen ! Bir iki kere boşver karışma demekle olmuyor bu iş ! Ben bu kızı sizin elinize bırakmam duydunuz mu ! Siz benide Didem'ide ablamıda haketmiyorsunuz ! Bittiniz benim için bitirdiniz kendinizi benim gözümde !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı | Texting
Genç Kız EdebiyatıBasit bir TikTok akımı en fazla ne sonuçlar doğurabilir ki ?