Abim geldiğinde herşeyden haberi olduğunu anladım. Direk bana sarılarak tebrik etti. Ergin'e biraz kardeşimi üzme klişelerini dizdikten sonra onada sarıldı ama kıyamam canım abim.
Ergin ise biraz fazla gergindi..
Yemek yemek için dışarı çıktığımızda yüzüğüme bakıp bakıp sırıtıyordum.
"Görgüsüz." Diye homurdandı abim.
"Git 'I said yes.' Diye story'de at bari."
Aklıma nasıl gelmemişti bu !
"Ohaaa çok zekisin hatta Ergin'ide etiketlerim."
Abim yüzünü ekşitti. "Ergin'in instagram yokki."
"Yoo var."
Telefonu açıp gösterdim. "Bak Ergin Tekinsoy gördün mü ?"
Abim Ergin'e kızgın kızgın baktı. "Yazıklar olsun beni takip etmemişsin."
"Didem dışında kimseyi takip etmiyorum." Dedi Ergin umursamaz bir tavırla yemeğini yerken. Abime tripliydi ama canım masum abim nedenini ne bilsindi..
"Niye lan?"
Ergin bana bakıp göz kırptı gülümseyerek. "Didemle aramızda o biliyor nedenini."
Gülerek ona öpücük attığımda abim öksürdü yavaştan.
Ergin hala abime karşı gergindi. "Buğlem niye gelmedi ?"
Buğlem'i çağırdıklarını bilmiyordum. İyi ki gelmemişti sevmiyordum onu.
"Mesaiye kalması gerekmiş."
Yemeklerimizi yedikten sonra sosyal medyada sıklıkla gördüğüm tatlıcıya geldik biz Ergin ile yan yana otururken abim karşımıza oturmuştu.
"Duhan." Dedi Ergin.
Abim tatlısıyla aşk yaşarken konuştu. "Ha ?"
Çok kibardı canım abim.
"Ben ne zaman istemeye geleyim Didem'i."
Abim durgunlaşıp kaşığını tabağın kenarına koydu. "Şaka maka kardeşimi benden alıyorsun he.."
Ergin abime karşı bugün ilk kez gülümsedi. Ne kinciymişsin be Ergo.
"İnşallah kardeşim."
Ben boğazımı temizleyip çayımdan bir yudum aldım. "Bu sorunun asıl muhattabı ben olmalıyım yalnız?" Gözlerimi devirdim abime bakarak. "Birde almak falan ayıp oluyor."
Ergin kısık bir kahkaha attı.
"Ne gülüyorsun be ?" Dedim gıcık olmuştum.
"Eski mesajlarımız aklıma geldi. Ne diyordun." Düşünür gibi yaptı. "Komple al beni falandı galiba."
Gözlerimi açıp abimi işaret ettim ne diyorsun sen der gibi.
Abim sinirlenerek önündeki peçeteyi elinde top yaparak Ergin'e attı. "Olum siz mesajlarda neler konuşuyorsunuz vallahi kafanızı kırarım ha!"
Dudaklarımı birbirine bastırdım gülmemi tutmak için. "Abişim o şaka yapıyo yaa ben öyle bişey der miyim hiç ?"
Abim bana inanmak ister gibi baktı. "Demezsin dimi canımın içi ?"
Ergin kahkaha attığında bacağına sert şekilde geçirdim.
"Demem aşkitom demem." Canım abim özür dilerim yalanlarım için beni affet..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı | Texting
Literatura FemininaBasit bir TikTok akımı en fazla ne sonuçlar doğurabilir ki ?