1.

246 9 0
                                    

"DĚLEJ!,, Zakřičel na mě Jungkook ode dveří. 

"Vždyť já už jdu,, Aby jsem vám to vysvětlil.. Je osm hodin ráno a já jdu do nové školy. Jdu s Jungkookem do druháků. Kook tam je už od prváku ale já nastupuji až teď. Já jsem se přestěhoval do Busanu a nastupuji tu i do školy. Bydlím s Jungkookem v bytě. Aspoň jsme se osamostatnily. On bydlel s rodičema tady a já v Soulu. Seznámili jsme se na táboře a od té doby jsme jako dva bratři. Původně jsem měl nastoupit na jinou školu ale nakonec jdu za Kookem. 

Oblékl jsem se a upravil. 

"Je první den a my už jdeme pozdě,, Zabručel a my jsme vyšly. Tedy spíše jsme běželi. Do školy to máme sotva pět minut. 

"Běž klidně do třídy, já musím ještě do ředitelny podepsat papíry,, Usmál jsem se na něj ale on zakýval hlavou že ne a šel se mnou. Ředitelna byla v druhém patře. Kookie na mě čekal přede dveřmi. Vše jsem vyřídil až na to že mi ředitel vynadal že jdu pozdě. Běželi jsme do třídy, zaklepali a vešli. 

"No to je dost pane Jeone,, přísně řekl učitel. Nejspíš náš třídní. 

"Omlouváme se. Šli jsme ještě do ředitelny. Jimin je tady nový,, usmál se nevinně Kook a já vše odkýval. 

"Dobře. Tak se běž posadit a ty se nám představ,, 

"Dobrý den, jsem Park Jimin. Mám rád tanec a zpěv. Chodím pozdě pořád jelikož žiju s tímhle pakem,, Zasmál jsem se a ukázal na Jungkooka. Celá třída se zasmála a učitel se snažil nezasmát aby si udržel autoritu.         

"Tak si běž sednout za panem Jeonem,, udělal jsem jak řekl. Pár kluků na mě koukalo a svlékali mě pohledem. Mám růžové vlasy, naušnice a prstýnky na rukou. Černé, upnuté džíny s dírami na kolenou a bílé tričko které bylo lehce průhledné. Jungkook vypadal podobně ale měl vlasy černé a mikinu. Hodiny probíhali v pohodě. Byl už oběd a my jsme šli do jídelny.  Do jídelny vešlo pět kluků. Všichni se na ně otočili. Holky vypadali že se roztečou jen z pohledu na ně. 

"Kdo to je?,, zeptal jsem se. 

"Jsou na škole oblíbení. Namjoon, Jin, Hoseok, Taehyung, Yoongi a Minho,, odpověděl jednoduše Jungkook. 

"A proč jdou k nám?,, zeptal jsem se zmateně. Jungkook se vyděšeně na mě podíval. 

"Jungkooku,, ozval se jeden z nich když k nám došli. 

"Co chceš Taehyungu?!,, zavrčel Kook. Nevím co se děje... 

"Ty víš co Jungkookie,, Řekl ten Taehyung nebo jak ho Kook nazval. 

"Nemám zájem!,, Jungkook nevypadal moc nadšeně. Ten kluk se zasmál a chtěl mu sáhnout na zadek. Já jsem zareagoval celkem rychle. Ještě než se ho dotknul tak jsem mu chytl ruku. 

"Nesahej na něj! Něco ti snad řekl ne?,, vstal jsem a stoupl si před Jungkooka. Ty so stáli za ním se smáli. 

"Dobře Tae,, smál se ten nejvyšší. 

"Ty si tu novej že? Máš celkem ostrý jazýček,, 

"Taehyungu nech toho a jdi do háje,, to už vstal i Jungkook. 

"Ještě se uvidíme,, usmál se na Kookieho a odešel za těma svýma kamarádama. 

"Co to bylo?,, moc jsem nepochopil o co jde.. 

"To byl Kim Taehyung. Patří do tý jejich party. Jednou jsem se s ním vyspal... Bylo to asi před týdnem a on mě pořád otravuje. Byla to ale chyba se s ním vyspat,, Plácl se do čela. 

"Chápu,, 

SEDUCTIVE BODY (yoonmin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat