12.

115 9 0
                                    

"Tak co bylo?,, Hned se mě vyptával Jungkook po tom co jsme vyšli z kina. Yoongi a Taehyung šli opět za námi. Domluvili jsme se že přespí oba u nás. Nevím co mu na to řekne Minho. Jestli to teda ovšem ví...

"No..,, 

"Jimine říkej nebo to z tebe vytáhnu jinak. Chci slyšet detaily. Jak to Yoongi Hyung umí?,, 

"Jen jsem mu ho vykouřil. Byl u toho na mě hrubí a to se mi líbilo,, Věděl jsem že bude chtít vědět všechno. To Jungkook vždy.

"A dál? Myslel jsem si že bude takoví ten Dominant a bude co to bude mít rád tvrdě a to se mi teď potvrdilo,, zasmál se. 

"Jeone Jungkooku a Park Jimine! My vás celou dobu slyšíme,, zakřičel na nás Yoongi a Tae se mohl zbláznit smíchy. Já jsem se chtěl propadnout do země studem. Jungkook se snažil taky nesmát. 

"Děkuji že vím jak to Yoongi Hyung dělá a má rád,, Smál se Tae. 

"To nebylo pro vaše uši!,, zavrčel Kook aby mě aspoň trošku podpořil. 

"No ono si to neměl slyšet a vědět ani ty,, Zasmál se Yoongi 

"My si říkáme úplně všechno. Pokud já s někým něco mám nebo Jimin tak to ten druhý hned ví,, Řekl Kookie a Taehyung se hned přestal smát. 

"Cože?,, řekl Tae. 

"Ano vím i tvých schopnostech,, Řekl jsem já a tentokrát se styděl Tae.

"Nemusíš se stydět. Opravdu ne,, zasmál jsem se jelikož podle Jungkookových slov se opravdu za výkony stydět nemusí. HEHE... 

"Tahle konverzace se mi přestává líbit. Jdeme k vám radši,, Rozhodl Yoongi a já přikývl.

Došli jsme k nám a už bez debat o sexu. Doma jsme si povídali. Naštěstí bez alkoholu jelikož Yoongi a Tae chtěli pít. S Kookiem jsme jim to naštěstí vymluvili jelikož by to mohlo skončit tak jako na těch záchodech a to i mezi Jungkookem a Taehyungem. 

"Hele to mi ale musíte vysvětlit. Hoseok, jak vás potkal u baráku a vy jste se líbali, to děláte často?,, zasmál se Yoongi. 

"Neděláme to často. Nepřemýšleli jsme nad tím jestli se chceme nebo nechceme líbat. Líbali jsme se jen jednou. Jsme nejlepší kamarádi. Děláme spolu všechno ať už je to cokoliv,, Vysvětlil Jungkook a já souhlasil. 

"Polibte se,, Řekl Yoongi. Já jsem jen pokrčil rameny. Bylo mi jedno jestli se políbíme nebo ne. Pro nás dva to nic neznamená. Pro nás dva je to jen dotyk, jako kdyby jsme se jen obejmuli. 

Kookie mě chytil za zápěstí a otočil si mě k sobě. Já a Jungkook jsme seděli na gauči a oni dva seděli v křeslech proti nám. 

Líbali jsme se. Jungkook v polibcích se mnou je dominantní ale jinak má v sobě ještě to dítě a to je na něm krásné. To ho dělá tím kým je. 

Líbal mě i s jazykem. Po chvilce jsem se od něj odpojil a sedl si zase tak jak předtím. 

"Nečekal jsem že bude Jungkook vést,, Zasmál se Yoongi. 

"Jimin vést neumí. Líbí se mu když má být podřízený,, Odpověděl za mě Jungkook a já souhlasil. Řekl to samé co bych řekl já. 

"To se mi líbí,, Znovu řekl Yoongi a já začervenal. 


SEDUCTIVE BODY (yoonmin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat