23.

112 5 0
                                    

"Tak co si vezmeš na sebe?,,  Ptal se mě Hoseok když jsme byli u mě. Aby jste to pochopili tak on mě vytáhl do nějakého baru. Nejdříve jsem nechtěl ale když mi řekl že se musím odreagovat, tak jsem mu dal za pravdu. Vybral mi kožené džíny které mi byli opravdu hodně těsné a top který byl lehce průhledný. Vypadal jsem úžasně. 

"Yoongi by ale nechtěl aby jsem se takhle oblékal když nejdu s ním,, Zaprotestoval jsem a Hoseok se plácl do čela. 

"Ale ty se musíš odreagovat Jimine. Potřebuješ to a myslím že i on se taky rád  odreagovává jestli mě chápeš. Jen si vzpoměň za kým chodil každý večer. Spal s ním a ty si potřebuješ trošku zaflirtovat. Neříkám aby si se s někým vyspal ale když Yoongi bude žárlit tak pochopí že mu na tobě opravdu záleží. Navíc tam bude i Namjoon takže se nic nestane,, Uznal jsem že má pravdu ale pořád mi na tom něco vadilo. Jen nevím co.. 

To že tam bude i Joon mě uklidnilo. Budeme tam všichni čtyři. Joon přemlouval Yoongiho a povedlo se mu to. Nechci Yoongiho moc provokovat ale když si vezmu sexy oblečení a párkrát mrknu na někoho jiného tak by to mohlo zafungovat. 

Po chvilce jsme vyšli z domu. Dorazili jsme do baru. Bylo něco kolem desáté hodiny večer. Kookie už byl samozřejmě doma. Už přijel před týdnem a Yoongi se s námi nebavil. Proto jsme podnikly tenhle večer... Aby jsme se zase začali bavit. I vy v tom slyšíte to špatný? Ano, protože ten plán je sakra špatný.. Ale on se mnou jinak nemluví! 

"Ahoj,, Pozdravili jsme se s Yoongim a Namjoonem. Oba na mě koukali jako na svatý obrázek.    

Poznal jsem na Yoongim jak ho to naštvalo. Byl naštvaný kvůli mému vyzývavému oblečení. Ale i tak koukal na můj pevný zadeček který byl velmi vyrýsovaný v kožených džínách. Dokonce i Namjoon se pokusil mi sáhnout na zadek. Nevadilo mi to. Je to kamarád a tohle je jen ze srandy. Začali jsme pít. Už byla skoro půlnoc. Nebyli jsme přímo opilí ale něco jsme v sobě už měli. Hoseok šel někam s Yoongim. Nejspíš pro další pití. Já jsem se zrovna ohnul pro pro spadlé brčko a sedl si za stůl. Namjoon šel za mnou a plácl mě přes zadeček. 

"Bože proč si si bral tyhle kalhoty?,, zavrčel mi do obličeje když si sedl vedle mě. 

"Líbí? Já jsem si je vzít nechtěl ale Hoseok řekl že si je vzít musím,, Zasmál jsem se. 

"Moc se mi líbí. Hlavně to co ty džíny skrývají,, Dal mi ruku na stehno a jel s ní víš. Byl jsem přiopitý takže jsem ho nechal dělat co chtěl. 

"Jestli v tom budeš pokračovat tak tě asi zabiju Namjoone!,, Zavrčel Yoongi který se u nás objevil. Joon hned dal ruku pryč. Koukl jsem se na Yoongiho a vyděsil se. Měl hrozně naštvaný pohled. Namjoon odešel s výmluvou že jde hledat Hoseoka. 


SEDUCTIVE BODY (yoonmin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat