"Já to ale nechápu,, Stěžoval jsem si Jungkookovi když jsem mu vyprávěl co se stalo včera s Yoongim.
"Tak se sázka plní za tebe,, zasmál se jemně mě bouchl do ramene.
"Ale jedna věc je aby po mě toužil a druhá věc je jim zničit vztah. Nechci jim zničit vztah. Slyšel jsem nějaký řeči že mají otevřený vztah. Ale to by přece Minho tak nežárlil,, Přemýšlel jsem nahlas.
"Měli otevřený vztah. Jen když začal Minho žárlit tak se to zbrzdilo a Yoongi se nemůže ani podívat na někoho jiného. Ale takhle se oni nedomluvili. Tohle je rozhodnutí jen Minha. Dříve, když jsem se s nimi více bavil, tak se nám Yoongi svěřoval. Vím to přímo od, a taky vím že s tím Yoongi nesouhlasí. Yoongimu to nevyhovuje,, Vysvětlil mi Jungkook. Tohle pro mě byla nová informace..
"Prostě si otevřel Yoongimu oči,, Jednoduše řekl Kook a pokračoval v cestě do školy.
"Ahoj,, pozdravili jsme se když jsme došli před školu. Už skončilo vyučování a my jsme se jako vždy sešli venku před budovou.
"Tak můžeme jít? Půjdete s námi jako vždy a nechci slyšet žádné výmluvy,, Rozhodl Namjoon a my jsme vyšli do kavárny jako vždy.
Dnes s námi nešel Minho, Hoseok a ani Jin. Byl jsem tu jen já, Kook, Yoongi, Tae a Joon. Já a Kookie jsme šli ve předu a Tae s Yoongim vzadu.
"Hele musím za Jinem. Volal že něco potřebuje takže zatím ahoj,, Namjoon někam odběhl než jsme ho stačili vůbec pozdravit.
"Co?,, Zasmál jsem se když jsme dorazili do kavárny.
"Na to si zvykneš. Že Kokie?,, řekl Tae a podíval se na Jungkooka.
"J-jdu na záchod,, Nervózně mi zašeptal Kook do ucha jelikož seděl vedle mě a Yoongi s Taem seděli proti nám.
"Seď a nevšímej si ho,, zavrčel jsem a stáhl ho zpět za ruku k sobě.
"Nechci tu s ním být Jiminie,, šeptal mi do ucha aby to nikdo jiný neslyšel.
"Klid Kookie. Musíte se nějak více bavit. Víš co tě čeká pokud já splním naší sázku,, zasmál jsem se potichu. Tuhle debatu nemohli slyšet kluci před námi.
"Si blbej Jimine,, zabručel už normálním tónem a zapřel se do sedačky. Kluci se zasmály a já protočil očima.
"No jo no,, Poposedl jsem si a napil se svého kafe který jsme si všichni objednaly.
"Co něco podniknout?,, navrhl Tae a já i Jungkook jsme se na něj překvapeně podívali.
"Nemyslím si že zrovna my čtyři by jsme měli být sami a něco podnikat,, Všichni věděli na co narážím. Zasmáli jsme se.
"No to by asi nedopadlo nejlépe,, Souhlasil se mnou Yoongi. Provokativně na mě mrknul a já se radši znovu napil kafe.
"Takže budeme celou dobu jen sedět v kavárně?,, Znuděně řekl Jungkook.
"Před chvilkou si chtěl jít domu a teď se nudíš a chceš něco dělat? Nechápu tvoje myšlenky Kookie,, Zasmál jsem se a on se znovu naštval. Samozřejmě to jen předstíral jelikož věděl že mu potom koupím mléku teplé.
"Si vyděrač Jungkooku,, zavrčel jsem a zavolal na číšníka. Yoongi a Tae se na mě nechápavě podívali.
"Máte banánové mléko?,, optal jsem se s úsměvem číšníka když přišel.
"V nabídce ho nemáme ale pro mého syna ho vždy s sebou nosím. Přinesu vám ho,, Usmál se číšník kolem třicítky. Poděkoval jsem a on odešel.
"Vidíš, i on s sebou nosí mléko. Jen ty to pro mě neděláš,, nafoukl tváře Jungkook. Nejspíš mu nedocházelo že to nejsme sami. Kluci na nás koukali s opravdu zvláštním výrazem.
"Ale on ho sebou nosí pro svoje malé dítě. Já ho sebou nosím kvůli svému dospělému kamarádovi a to není normální Kookie,, Odpověděl jsem a už se před námi objevilo banánové mléko.
"Děkuji,, usmál jsem se a číšník odešel.
"Nevím jestli se mám vůbec na něco ptát...,, Zaraženě řekl Yoongi. Taehyung zamilovaně koukal na Kookieho jak pije svoje mléčko.
ČTEŠ
SEDUCTIVE BODY (yoonmin)
RandomCo všechno udělá jedna blbá sázka? Může zkazit lásku dvěma lidem? Více se dozvíte v příběhu... Upozornění: může obsahovat vulgarismy, sexuální scény a homosexualitu.