21.

108 7 0
                                    

"Noták~ Jimine... Řekni o co jde?,, Tlačil na mě Namjoon který byl opilí a nejspíš v tomhle stavu zapomněl na můj spor s Yoongim. 

"Nech ho být Namjoone!,, zavrčel Yoongi a já překvapeně vykulil oči. On se mě zastal?!

"No nekoukej na mě takhle. Všem je jasné o co jde a já nechci aby se to tady rozebíralo,, Jednoduše řekl Yoongi který v ruce držel pivo. Nebyl opilý. Měl jen dvě piva. 

"A proč ne? Já rád drama,, zasmál se Hoseok. 

"Hyung nech toho,, podíval jsem se na Hoseoka a on se začal smát. 

"Ale notak. Přeci o tak moc zase nejde ne? Jen se vsadil s Jungkookem že tě dostane ale potom se do tebe opravdu zamiloval. Je to romantické! Navíc podle jeho slov s tebou nic neměl kvůli sázce. Říkal že zapomněl na sázku hned co se to rozjelo mezi vámi takže vše co jste spolu kdy měli bylo čistě z lásky ne ze sázky. Hele! To se rýmovalo!,, Hoseok byl opilí takže se není čemu divit že to takhle rozebírá ale i tak to nebylo příjemné. Ani jednomu z nás třech to nebylo příjemné. Tím myslím mě, Yoongiho a Minha. 

"Hoseoku drž hubu!,, Vyjel po něm Yoongi. 

"Nech ho být! Je opilí a nedělá to schválně! A navíc má pravdu,, To poslední jsem zašeptal ale i tak to všichni slyšeli. 

"Má pravdu? Všechno si to dělal jen Kvůli sázce!,, Vykřikl a oba jsme se postavili. 

"Myslíš si že jsem s tebou spal jen kvůli sázce? Šukal jsem s tebou a dělal všechny ty věci protože jsem k tobě něco cítil. Nejsem děvka aby jsem s tebou něco měl jen tak!,,     
řekl jsem pravdu jen v nevhodný okamžik. 

"TY SI S NÍM I ŠUKAL?!!,, Vykřikl Minho. 

"On to nevěděl?,, Myslel jsem že ví všechno... 

"Ne to jsem teda nevěděl! Řekl mi jen to že jste se spolu líbali a flirtovali spolu,, zavrčel a odešel. 

"Paráda..,, Vydechl a znovu se posadil. Já jsem udělal to samé. 

"Tohle je drama,, Zasmál se a zatleskal Hoseok. 

"Promiň ale myslel jsem si že to všechno ví. Stejně jsem to myslel vážně,, Omluvil jsem se a koukl se na zem. 

"Nevěřím ti,, 

"Udělal by jsem cokoliv aby si mi věřil Yoongi Hyung,, Upřímně jsem se na něj podíval. On se mi taky chvilku koukal do očí jenže po chvilce si povzdechl a prohrábl si vlasy. Mě stekla po tváři slza. 

SEDUCTIVE BODY (yoonmin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat