24.

179 9 0
                                    

"Děláš si ze mě prdel?,, Přisedl si ke mě Yoongi. Těžce jsem polkl. 

"Ty sem přijdeš takhle oblečený? Už ti sáhlo nejméně deset chlapů  na zadek! A teď se tady necháš osahávat Namjoonem?!,, Křičel ale přes tu hudbu to bylo jakoby mluvil normálně. 

"P-promiň..,, vyděšeně jsem řekl. 

"TY SI NEUVĚDOMUJEŠ ŽE SI JEN MŮJ!,, Zavrčel a za boky si mě přitáhl k sobě. Seděl jsem na něm obkročmo. Zadeček mi zmáčkl tak moc že jsem musel zaskučet od bolesti. 

"Jsi jen můj Jiminie!,, zavrčel a kousl mě do krku. Bylo to bolestivé ale i vášnivé. Zasténal jsem. 

"A-ano. Jsem j-jen tvůj,, prohnul jsem se v zádech a více vyšpulil zadeček. 

"Ty vole to je prdelka~ Poděl se o tuhle sexy kočičku,, přišel k nám nějaký kluk. Já jsem se vyděšeně přitiskl k Yoongimu. 

"Lásko moje, vstaň,, zavrčel mi do ucha a já tak udělal. Ten kluk byl asi v našem věku, možná starší. Chtěl mě plácnout po zadku ale Yoongi mu tu ruku chytil a dal mu pěstí. 

"Dávej si pozor na koho saháš nebo jen koukáš! Nemuselo by to dopadnout dobře,, Dal mu druhou pěstí a ten kluk se bolestně chytil za noc ze kterého mu tekla krev a utekl. 

"Pojď ke mě,, Yoongi si sedl zpátky a já jsem ho poslechl. Znovu jsem na něm seděl a objímal ho. 

"Děkuji Hyung. Cítím se u tebe v bezpečí,, 

"To jsem rád. Chci tě zlatíčko. Teď hned tě chci,, Zasyčel mi do ouška a já hned poslechl. Slezl jsem z něj a vlezl si pod stůl. Nikdo nás nemohl vidět. 

"Ty si šikula lásko. Pokračuj,, Zasténal a chytil mě za vlásky. 

"A co když budu protestovat?,, provokoval jsem ho. 

"Tak tě vysadím na tu židli a vezmu si tě přede všemi tady. Myslím že by se jim to líbilo lásko,, Věřil jsem že by si mě vzal hned tady. Takže jsem mu rozepl kalhoty. Neměl je sundané. Byli jen rozepnuté ale jeho chlouba byla venku. Zalapal jsem po dechu z jeho velikosti. 

"Vím že máš šikovnou pusinku. Už si mi ukázal jak moc umíš kouřit. Takže teď nehraj a vezmi si ho,, Zavrčel a sám mi otevřel pusu. Přirazil mi do pusy a já jsem se mírně rozkašlal. Začal hned přirážet. Z koutky úst mi tekly sliny a on držel moje vlasy a sám si určoval tempo. Měl u toho zakloněnou hlavou lehce a pootevřenou pusu a potichu vzdychal. Já jsem měl jen otevřenou pusu a nechal Yoongiho dělat si co chce. Pozoroval jsem jeho výrazy, jak si občas zkousne ret, jak přivírá oči. Byl dokonalý. A všechno tu slast jsem mu dopřával já. 

Přidal jsem i zoubky a zabručel, takže jsem kolem něj vytvořil vibrace. To ho dovedlo k vrcholu. Na obličeji se mu usadila grimasa která byla typická pro orgasmus. Udělal se mi do pusinky a já to všechno poslušně spolkl. Vysunul ho z mé pusinky a já mu zapnul kalhoty. Vzal mě pod krkem a tím mě vyndal z pod stolu. Začal mě líbat. Nebylo to vášnivé ale plné citů a jemné. 

"Jsi úžasný JIminie. Nedovolil by jsem aby na tebe sáhl někdo jiný! Jsi jen můj a tak to už zůstane. Miluju tě,, zašeptal mi do rtů když jsme se odpojili. Koukali jsme si navzájem do očí. 

"Chci být jen tvůj. Miluju tě a vždycky budu Yoongi Hyung,, 



THE END

SEDUCTIVE BODY (yoonmin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat