8.

120 8 0
                                    

"Do háje Jungkooku! Přijdeme zase pozdě. Jin mi už volal že tam všichni jsou a čekají jen na nás,, Jungkook se už asi po páté převlékal. Jdeme k Jinovi domů za ostatními. 

Včera když Kook mluvil s Taem tak se prý domluvili že začnou od znovu. Jako kamarádi...
Jen nevím jak dlouho jim to vydrží se k sobě chovat přátelsky když po sobě pořád koukají. Ale aspoň Jungkook už mluví s ním. 

"Už jdu,, zabručel a začal se obouvat. 

"Co že ses takhle oblékl? To kvůli Taehyungovi?,, zasmál jsem se při pohledu na něj. 

"Ty si blbej. Ne, takhle jsem se oblékl kvůli tobě pitomče,, zasmáli jsme se a konečně vyšli z bytu. Cesta nebyla dlouhá. Do deseti minut jsme byli už u něj před barákem. Zaklepali jsme a otevřel nám Jin. 

"No konečně! Jo a Jimine. Chce s tebou mluvit Yoongi...,, nervózně přešlápl když se zmínil o Yoongim . Zarazilo mě to. O čem se mnou chce mluvit? 

"Pamatuj na naši sázku,, zašeptal mi do ucha Kook. Protočil jsem očima a kývl. V obýváku už všichni byli a tentokrát i Tae. Ten si Jungkooka hned vzal k sobě a prohlížel si ho. Opravdu to Kookiemu slušelo. 

"Jimine,, Podíval se na mě Yoongi a já kývl aby mluvil dál. 

"Pojď vedle prosím,, Když to řekl tak jsem se lekl o co jde. Minho  se na mě nenávistně podíval a já se jen nervózně usmál. Kývl jsem a šel za Yoongim. 

"Hele, volal mi tvůj bratr. Znám se s ním s Basketbalu kam jsem chodil. Prý ztratil tvoje telefonní číslo a je tady ve městě. Jenže bude za půl hodiny odjíždět vlakem. Prý jestli máš čas tak máš dorazit na nádraží,, Vykulil jsem na něj oči. On zná mého bratra? Je pravda že sem jezdil na Basket ale nevěděl jsem že se znají. 

"C-cože?,, 

"Nešpul tak tu pusu a jeď za ním,, zasmál se a já se probral. 

"A-ale já nemám auto.. Nemám se tam jak dostat,, smutně jsem se na něj podíval a doufal že on auto má. 

"Si roztomilý ale to by jsem měl doma peklo,, řekl a já se zasmál. Využil jsem všechny svoje zbraně. Nahnul jsem se k němu a pošeptal mu do ucha. 
"Prosím~. Udělám všechno co budeš chtít, jen mě tam odvez. Dlouho jsem ho neviděl,,

"Uděláš všechno?,, chraplavým hlasem řekl a přitáhl si mě k sobě blíž za pas. 

Kývl jsem hlavou a rukama ze zapřel o jeho hruď. Nevinně jsem se usmál a on si zkousl ret. 

"Máš štěstí že seš tak sexy,, radostně jsem se usmál a odtáhl se od něj. On si vzal věci a já to řekl potichu Jungkookvi. Minho se naštval když nás vyděl spolu odcházet. Nasedli jsme do auta a jeli na vlakové nádraží. 

SEDUCTIVE BODY (yoonmin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat