11.

124 8 0
                                    

Nakonec jsme šli do kina. Seděl jsem vedle Kookieho a Yoongiho. Vedle kookiho z druhé strany seděl Tae. Oni měli svůj popcorn a já s Yoongim taky. 

Po asi deseti minutách mi Jungkook začal mačkat ruku. 

"Co  je?,, zašeptal jsem mu do ucha. 

"Koukni se na moje stehno,, Šeptal nazpátek a já udělal jak řekl. Taehyung mu mačkal stehno.

"Klidně si přesedneme jestli ti to je nepříjemné,, nabídl jsem mu ale on zavrtěl hlavou že ne. 

 Po asi pěti minutách od mého potichého rozhovoru s Kookiem jsem si chtěl sáhnout do kyblíčku s popcornem. Jenže jsem v té tmě neviděl kam sahám. Sáhl jsem vedle přímo do jeho rozkroku. Mám dlouhé vedení takže mi moc nedošlo na co sahám. Lehce jsem zmáčkl v ruce Yoongiho chloubu. Došlo mi to až když Yoongi zaklonil hlavu a velmi potichu zasténal. 

Ruku jsem rychle stáhl ale on mi jí zase chytl. 

"Víš jak moc jsem se musel snažit se udržet a nesahat na tebe a ty uděláš tohle,, Zavrčel mi do ouška a mojí ruku si stáhl znovu do svého klína. Teď jsem cítil už mnohem větší bouli v jeho klínu. Zalapal jsem po dechu z toho jak byl tvrdý. V bříšku mi vyletělo snad milion motýlků. 
Bohužel jsem se neudržel a přes kalhoty mu ho začal pomalu honit. On mi silně zmáčkl stehno aby aspoň nějak ze sebe tu slast mohl dostat když nemohl vzdychat. To ve mě vyvolalo další dávku vzrušení a já na rychlosti přidal. 

"Hej! Je to až moc vidět,, zavrčel na nás Taehyung který se natáhl přes Kooka. Hned jsem ruku stáhl k sobě. Yoongi nšco nesouhlasně zavrčel. 

"Pojď na záchody Jiminie~,, Hlubokým hlasem mi zasténal do ucha a mě to úplně pohltilo. Na jednu stranu jsem byl rád že nás Tae přerušil ale teď z toho jeho hlasu jsem byl zase úplně poddán jemu. Rychle jsem vstal a šel směrem záchody tak jak mi Yoongi řekl. Hned co jsem vešel jsem zjistil jsem tam sám a nikdo nás nebude rušit. Yoongi vešel hned za mnou a přitiskl mě ke zdi. Trhaně jsem se nadechl a zaryl mu nehty do zad. Strašně jsem po něm toužil. 

"V-vezmi si mě! P-prosím~,, Zasténal jsem frustrovaně. Nevím co to do mě vjelo ale najednou jsem neměl žádné zábrany. Prostě jsem ho chtěl. On se po mých slovech na mě vrhnul. Líbal mě dravě a chtivě, sahal mi všude po těle. Myslím si že po tomhle bude znát každý kousek mého těla. Dal jsem mu úplně volný přístup. Nechal jsem ho ať mi prozkoumá ústa. Prostě jsem se mu celý poddal. 

"Vykuř mi zlato!,, zavrčel a já hned jako omámený padl na kolena. Rozepl jsem mu džíny a stáhl mu je i s boxerkami. Vykoukla na mě jeho tvrdá jako kámen, velká a pulsující chlouba. Olízl jsem mu špičku a udržoval s ním oční kontakt. Dráždil jsem ho jazýčkem ještě nějakou chvilku. Yoongi vypadal že se zblázní. Celou dobu jsem se mu koukal do očí a to ho dovádělo k šílenství ještě víc. Najednou jsem si ho vzal celého do pusy. Naštěstí nemám dávicí reflex takže mi nedělalo problém si ho vzít až po kořen. 

"Bože! Jiminie~,, zavrčel a neudržel se. Vzal mě za vlasy a hlavu mi natisknul na zeď. Začal přirážet do mé pusy až mi tekly sliny koutky úst. Vzdychal moje jméno a já jsem mu koukal do očí. Zaklonil hlavu a vyvrcholil do mé pusy. Koukal jsem na něj a užíval si toho pohledu. Vypadal úžasně, měl jsem pocit že jsem se zamiloval do toho jak vypadá. Vyndal mi ho z pusy a nasadil si kalhoty. Prohrábl si rukou vlasy aby je měl více upravené. Zabralo nám to asi dvacet minut. Nechtěl jsem s ním spát teď. Na to byl ještě čas. Zamiloval jsem se do toho jak u toho vypadal a jakým způsobem si mě bral. Byl drsný a to se mi líbilo. Chtěl se postarat i o mě ale já ho přerušil a řekl, že tohle mi stačilo a ostatní si necháme na jindy. Až nebudeme v kině. 

SEDUCTIVE BODY (yoonmin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat