Jídlo jsem dodělal a my jsme se najedli.
"Budeme kamarádi a ty se vrátíš ke svému příteli. Jen kamarádi a nic víc,, Rozhodl jsem se. Nechci dál tohle řešit. Nechci se hádat s Minhem a dělit se o Yoongiho a doufat že se rozejde s ním a bude se mnou. Tohle je na mě už moc. Ano, k Yoongimu něco cítím ale vím že by to nemělo budoucnost jelikož jsme v tomhle divném vztahu tři.
"C-Co? Jak to myslíš Jiminie?,, Seděli jsme obýváku á Yoongi najednou vstal.
"Slyšel si dobře. Prostě přestaneme s tímhle flirtováním a zapomeneme na to co jsme si mezi sebou vytvořili. Budeme jen kamarádi. ty se budeš dál s Minhem a na to co máme mezi sebou prostě zapomeneme,, Vstal jsem a šel do kuchyně. Moje oči se začali plnit slzami. Bylo mi to líto ale bylo to správné rozhodnutí. Doufám...
"To nemyslíš vážně že ne,, přišel za mnou a otočil mě čelem k sobě.
"Myslím to vážně. Chci to takhle,, Snažil jsem se vypadat rozhodně.
"Oba víme že k sobě něco cítíme Jimine! Nemůžeš to takhle zahodit,, zavrčel na mě. Vypadal naštvaně ale v jeho očích byl vidět smutek...
"Sám jsi říkal že nemůžeme dělat závěry dokud se lépe nepoznáme a nebudeme si jistí. Já si jsem teď jistý že to chci skončit jelikož by to stejně nemělo budoucnost Yoongi,, Moje oči už slzy neudrželi a po mé tváři jich pár steklo. Proto jsem se k němu otočil zády.
"Já vím že se ti chce plakat Jimine. Neschovávej se přede mnou, prosím. Záleží mi na tobě.. I za tak krátkou dobu jsem si tě prostě oblíbil. Nechápu co si udělal že si mě tak okouzlil..
Nedokážu s tebou být jen kamarád. Vykašlu se na Minha. Nechtěl jsem riskovat ale za tebe mi to stojí. Nechci být jen kamarád Jimine. Chci tě poznat blíž, chci zjistit co za city k sobě cítíme a naložit s nimi správně. Dovol mi to všechno poznat a zažít. Minnie prosím,,Trhalo mi to srdce ale já jsem věděl že i on bude šťastnější když nebude se mnou.
"Je mi to líto Yoongi Hyung. Nám oběma bude lépe když v tomhle nebudeme pokračovat,, To jsem už plakal. Nevydržel jsem to a rozešel se do pokoje.
"Jimine stůj!,, šel za mnou. Nestihl jsem zavřít za sebou dveře a Yoongi vešel dovnitř.
"Jdi pryč! Já jsem se už rozhodl,,
"Ale nerozhodl. Já vím mě chceš Jimine. Tohle je jen protože si nechceš přiznat že mě chceš,, Zasmál se. Nejspíš si nechtěl přiznat že opravdu chci být jen kamarád. Přešel ke mě a chitil mě za boky.
"Yoongi nech toho,, Upozornil jsem ho a couvl. ON ze mě sundal ruce a šel ke mě. Já jsem stále couval. Narazil jsem na postel a on do mě strčil čili jsem na ní spadl. Yoongi si vlezl nade mě a začal mě líbat na krku.
"N-Nech toho,,
"Já vím že to chceš. Chceš mě a tohle říkáš proto že si to nechceš přiznat,, zašeptal mi do ucha a začal mě osahávat.
ČTEŠ
SEDUCTIVE BODY (yoonmin)
RandomCo všechno udělá jedna blbá sázka? Může zkazit lásku dvěma lidem? Více se dozvíte v příběhu... Upozornění: může obsahovat vulgarismy, sexuální scény a homosexualitu.