Další den a zase škola. Vše se zdálo být v pořádku. Dokonce jsme přišly včas. Byla třetí hodina a my se přesouvali do jiné učebny. Měla být matika.
Šel jsem vedle Jungkooka a všimnul si že ve třídě kam jdeme momentálně byly čtvrťáci. Takže Jin a Yoongi. Zrovna jsem procházel do lavice kde vždy sedíme a ten kluk co tam seděl teď odcházel.
"Krásná prdelka!,, Řekl a zmáčkl mi zadeček. Rychle jsem se otočil a zmateně na něj koukal.
"Dej mu pokoj!,, Přišel k nám Yoongi který ještě nestihl odejít.
"Nepleť se do toho Mine,, řekl ten pro mě neznámí.
"Jestli na něj ještě jednou sáhneš tak dostaneš,, zavrčel výhružně Yoongi.
"Běž se radši věnovat Minhovi! Nebo ty fámy že spolu spíte jsou pravda?,, Zasmál se a odešel.
Nechápal jsem moc o co šlo. Vím že se o mě a o Yoongim něco říká ale nikdy jsem tomu nevěnoval moc pozornosti. Myslel jsem si že to říkají takové ty slepice co Yoongi odmítnul, ne že to říkají i kluci v jeho třídě.
"Neřeš to,, Yoongi řekl jen tohle a odešel. Přišel ke mě Kook který si šel pro něco na chodbu takže tady nebyl. Neřekl jsem mu o tom. Nebyl důvod. Jak Yoongi řekl, neřeš to.
Po škole jsme šli ven. Všichni...
Minho se na mě koukal jako na vraha a Taehyung se chtěl bavit s Jungkookem ale ten ho vždy odpálkoval že s ním mluvit nebude.
Nedivím se Minhovi že mě nemá rád. Určitě není příjemné když váš přítel kouká po někom jiným a ještě k tomu se říká že s ním spí... Chápu ho ale dá se to řešit i jinak. Sázka s Jungkookem mě motivovala nejít domů a vyhnout se Minhovi. Yoongi po mě házel pořád pronikavé pohledy. Zrovna teď na mě kouká. Pohled jsem mu oplatil a čekal že oči přesměruje jinam ale on mě sjel pohledem od shora dolu a pousmál se. Lehce jsem si zkousl ret aby jsem ho trošku vyprovokoval a pokračoval v naší sázce. Možná by naše pohledová konverzace pokračovala kdyby si toho nevšiml Minho který seděl vedle Hoseoka. Šťouchnul Yoongiho do ruky a něco mu řekl. Neslyšel jsem to jelikož šeptal. Yoongi protočil očima a dal mu rychlou pusu na rty. Pohled jsem odvrátil a radši se věnoval Kookiemu a ostatním. Kookie po chvilce odběhl někam pryč a Tae za ním. Byli pryč docela dlouho... Doufal jsem že si to vyřeší ale i tak jsem měl strach o Jungkooka."Nejsou tam už dlouho? Co když Jungkookovi něco je,, zamyslel jsem se nahlas.
"Určitě je to v pohodě. Ale pro jistotu se tam dojdu podívat,, Usmál se mě Namjoon a šel hledat ty dva.
ČTEŠ
SEDUCTIVE BODY (yoonmin)
RandomCo všechno udělá jedna blbá sázka? Může zkazit lásku dvěma lidem? Více se dozvíte v příběhu... Upozornění: může obsahovat vulgarismy, sexuální scény a homosexualitu.