"Proboha vždyť je už další hodina,, Vykřikl jsem když zazvonilo. Byla už poslední hodina a my jsme se rozběhli do třídy ze šaten.
"No paráda! Už toho mám dost. Po téhle hodině budete po škole. Budete třídit staré knihy v naší knihovně,, Křičela na nás učitelka když jsme doběhly do třídy. odkývali jsme to a šli se posadit.
Byl konec hodiny a všichni odcházeli na oběd nebo domu. My jsme šli ale do starý knihovny. Byli v ní staré knížky které potřebovali protřídit na použitelné a ty které už byly na vyhození. Nikdo jí nepoužíval jelikož se postavila už nová a tahle byla prázdná.
"To bylo kvůli tobě!,, zavrčel jsem když jsme probírali knihy.
"Kvůli mě? Já jsem si nepotřeboval koupit na internetu nové oblečení a kvůli tomu nestihly hodinu,, Bránil se Jungkook.
"Ale já to potřeboval,, zakňučel jsem..
"Jo? Koupil sis růžové tanga a podkolenky! A aby jsem nezapomněl na tu krásnou hračku kterou jsem ti musel pomáhat vybírat!,, zavrčel na mě.
"Sám si mi říkal že růžová mi sluší víc než černá. Proto jsem si koupil to nové oblečení a obarvil si hlavu na růžovo,,
"Mě stačí že to nosíš doma Jimine. Stejně to nemáš nikoho komu to ukázat. Kromě mě,, Zabručel Kook.
"Ty sis ještě nezvyknul? Říkal si že mi to sluší,, Smutně jsem se na něj podíval.
"Já jsem neřekl že ti to nesluší. Vždy ti to sluší když to máš na sobě. Vím že podobné věci nosil Minho,, zasmál se Jungkook.
"Mám pro tebe úkol,, řekl jsem rozhodně. Jungkook se na mě podíval s tázavým pohledem.
"Vsadíme se. Ty mi vymyslíš úkol a pokud ho splním tak si promluvíš s Taehyungem a vyslechneš ho,, Věděl jsem že mu chybí. Jen jsem přesně nevěděl proč se tak pohádali. Ale Vím že to Kookiemu bylo líto.
"Ty si blbej Jimine. Ale dobře, pokud chceš tak jo. Sveď Yoongiho. Ale ne jen sex! Musíš zařídit aby po tobě toužil chápeš?,, Souhlasil Jungkook.
"Okay, beru,, podali jsme si ruce na znak že to platí a pokračovali v práci.
Takže teď budu muset svádět Yoongiho a zařídit aby mě chtěl aby si Jungkook promluvil s Taehyungem..
Jestli se ptáte proč to dělám tak proto že jsem dobrý kamarád. Vím že Jungkook Taeho chce. Pořád o něm básnil ještě když jsem nevěděl o koho jde. Teď je mi už jasné že to byl Tae. Jen se mezi nimi něco stalo a jungkook se teď se trápí a nechce si nic přiznat. Když to splním tak si spolu promluví. Taehyung se snaží s ním mluvit pořád ale Kookie ho odmítá. Pro mě to nebude až tak složité. Yoongi mě pořád očumuje. Je sexy a velice atraktivní. Jeho dominance mě dostává do kolen a ty jeho pohledy taktéž. Nechtěl jsem s ním nic mít protože má přítele. Nechci rozvracet vztahy ale teď jde o Kookieho a něm mi záleží mnohem více než na nějakém Minhovi..
ČTEŠ
SEDUCTIVE BODY (yoonmin)
RandomCo všechno udělá jedna blbá sázka? Může zkazit lásku dvěma lidem? Více se dozvíte v příběhu... Upozornění: může obsahovat vulgarismy, sexuální scény a homosexualitu.