"Co se děje Jimine?,, Ptal se mě Kook když jsme šli v pondělí ráno do školy. Yoongi v pátek ráno odešel jak řekl. Celý víkend jsem ho neviděl. Ale byl u nás Hoseok a ten řekl že jeli k rodičům Minha na chatu. Zajímalo by mě jak Yoongi vysvětlil noc u nás doma. Pokud mu to teda vůbec řekl..
Jungkookovi jsem všechno řekl. Vše co mi řekl Yoongi a i to co jsem cítil když jsem ho objímal.
"Nic si z toho nedělej Minnie. Možná má přeci jen pravdu. Nemůžeš vyhodnocovat situaci po tak krátké době. Nemůžeš si být jistý svými city. Možná si chce nechat otevřená zadní vrátka kdyby to s tebou nevyšlo. Proto nechce riskovat a přiznat city teď na začátku,, Kookie měl taky pravdu ale mě na tom pořád něco vadilo.
"Asi jo, ale mě pořád něco vadí. Když je vidím spolu tak se mi sevře žaludek ikdyž vím že jsou pár. Nejspíš mi taky vadí že mi nevěří a má druhou možnost kdyby to se mnou nevyšlo. Nechci aby kvůli mě riskoval ale i tak mi není příjemné... Vždyť já ani nevím jestli se mu líbí jen moje tělo nebo já celkově. Nevím jak to on vidí a to mě štve. Chci vědět jak to cítí a jestli má vůbec cenu se snažit něco budovat. Ale on o tom nechce mluvit,,
"Mám pocit že už nejde tak moc o tu sázku. Trošku se ti to vymklo z rukou že?,, Šťouchnul mě do ramene a zasmál se. Já jsem jen nesouhlasně zakroutil hlavou že to tak není ale bylo nám oběma jasné že ano.
Do školy jsem došel se špatnou náladou. Byl jsem i lehce naštvaný, potkal jsem na chodbě ty dva jak se objímají. Ale to nebylo všechno co mi zkazilo náladu.. Uvědomil jsem si že k Yoongimu začínám cítit něco více než jen kamarádství a nedělám to jen kvůli sázce.
Popravdě řečeno jsem na sázku v poslední době zapomněl...Měl jsem velmi špatný pocit z toho. Nemělo se to stát!
A do toho to co mi řekl včera Yoongi... Měl jsem toho všeho už dost.Sedím ve třídě a je přestávka. Jsou tu i Yoongi a Minho. Vlastně tady jsou úplně všichni z party a baví se spolu. Já sedím ve své lavici kousek od nich. Minho na mě pořád nenávistně koukal. Měl jsem toho dost.
"Co chceš?,, vyletěl jsem a zakřičel na něj. On se na mě nenávistně ale zároveň lehce vyděšeně podíval.
"Co myslíš Parku! Proč jsem asi naštvaný!?,, Výsměšně řekl.
"Dej mi už pokoj! Nebuď naštvaný na mě ale na svého přítele. Zkus se ho zeptat co se děje ty špatná kopie mě!,, zakřičel jsem na něj a přišel k němu blíže. Nejspíš ho to naštvalo.
"Já jsem tvoje špatná kopie? Podívej se na sebe! Divím se že s tebou Yoongi něco má,, vysmál se mi do obličeje ale nevěděl na koho narazil. Když jsem naštvaný tak jsem i zlý.
"Vadí ti to že? Vadí ti že něco má zrovna se mnou. Ty vypadáš jako já akorát se ti to nepovedlo. Nediv se že si začal se mnou když má doma někoho jako ty. Oči máš zmalovaný jako kdyby ti mohl makeup pomoct. Boky nemáš žádné, zadek taky nemáš. Postava je špatná jako tvůj obličej. Podívej se do zrcadla a potom na mě. Nedělej si ještě větší ostudu ty zmalovaná šlapko,,
Skoro jsem mu plivl do obličeje jak jsem byl naštvaný. Všichni na mě koukali. Nikdo nic neřekl jelikož byli překvapený mými slovy. Ramenem jsem mu bouchnul do toho jeho když jsem kolem něj prošel. Šel jsem ven. Byl jsem opravdu naštvaný. Možná jsem neměl být tak zlý...
Já nejsem zlý člověk ale když se naštvu tak umím být takový jako jsem teď předvedl...
ČTEŠ
SEDUCTIVE BODY (yoonmin)
RandomCo všechno udělá jedna blbá sázka? Může zkazit lásku dvěma lidem? Více se dozvíte v příběhu... Upozornění: může obsahovat vulgarismy, sexuální scény a homosexualitu.