14.

116 5 0
                                    

Bylo už asi tři ráno a my jsme se chystali jít spát. Jungkook se rozhodl že Taeho nechce v pokoji u sebe radši. Takže na gauči spal Taehyung a Yoongi musí spát se mnou v pokoji.
Jungkook šel s Yoongim do sklepa pro spacák pro Taeho.

Začal někdo zvonit. Vyděsilo mě to a tak jsem se hned natlačil na něj. Obejmul jsem jeho paži a skenoval dveře.

"Klid Jimine. Dojdu se tam podívat ano?,, usmál se na mě a rozešel se.

"Počkej! Nechci aby se ti něco stalo,, zastavil jsem ho.

"Neboj se, nic se mi nestane. Pokud je to zase on tak ho. Vyhodím v klidu,, Usmál se znovu a šel ke dveřím. Otevřel a nechápavě koukl na člověka co stál ve dveřích. Přešel k němu a ve dveřích viděl naši sousedku.
Nakonec chtěla jen poradit. Přestal jet výtah a ona je už starší tak chtěla vědět jestli nevíme kdy pojede. Samozřejmě že nevíme ale nevím proč přišla takhke pozdě..

"No vidíš, myslím si že po tom co jsme mu udělali by se už nevrátil. Buď v klidu ano?,, obejmul mě. Nečekal jsem to ale objetí jsem mu opětoval. Oddechl jsem si. Připadal jsem si v bezpečí když mě objímal. Nebylo to takové jako když mě obejmul Yoongi. Tae se chtěl odtáhnout ale já se k němu více natisknul a schoval si hlavu do jeho hrudi. Bylo vidět že ho to překvapilo ale po chvilce mě zpátky obejmul a hladil ve vlasech.

"Strašně jsme se bál že by mohl Jungkookovi ublížit,, zamumlal jsem ale on mě i tak slyšel.

"Ale facku dal tobě Minie. Nejspíš víš jak moc mi na Jungkookovi záleží. Já jsem ten poslední kdo by ti říkal aby si na něj nedával pozor. Jen by si měl taky přemýšlet nad svím štěstím a bezpečím. Jsi krásný a hodný kluk Jimine. Dávej na sebe pozor,, Zašeptal mi do ucha a zvedl mi bradu. Koukal jsem se mu do očí a hledal v nich cokoliv. Nějakým způsobem jsem v nich nic neviděl. Byli prázdný.. žádná emoce.

"Docela mě děsíš teď,, nervózně jsem se zasmál.

"Přesně tohle okouzlilo Jungkooka. Moje oči,, přiznal.

"Jakoby v nich nebyla žádná emoce... Jsou jako led, nic v není,, uznávám že mě na chvíli jeho pohled pohltil.
Na chvilku jsem vnímal jen jeho pohled a oči kteří nic neříkali. Bylo to divně okouzlující. Během pár sekund jsem měl místo jeho očí, oči Yoongiho. Hned jsem si uvědomil že moje chvilkové poblouznění je jen opravdu blbost. Ihned jsem sklopil pohled a přešel ke dveřím.

"Nic si z toho nedělej. Byl to jen pohled který ti na chvilku poblouznil hlavu. Ani jeden z nás by to v žádném případě nedovolil zajít dál. Kungkookie se nakonec zamiloval do mého pohledu a já do něj. Až do té jedné noci. Jistě víš co stalo,, zastavil jsem se a dveře znovu zavřel.

"Nevím co se stalo. Jungkook o tom nedokáže mluvit a já nechci aby se přetěžoval. Věřím že ukončit s tebou vztah a začít se chovat k tobě takhle mělo pádný důvod. Ať už to bylo cokoliv tak já budu vždy stát za Kookiem ať se děje co se děje. Nepotřebuji znát jak to bylo aby jsem mu věřil. Věřím mu a stojím za ním,, Odpověděl jsem a otočil se. Ani nevím proč ale teď jsem chtěl vidět Yoongiho. Chtěl jsem ho obejmout a slyšet jeho hlas.. PROČ?

SEDUCTIVE BODY (yoonmin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat