17.

106 7 0
                                    

"Jimine!,, Seděl jsem na lavičce u školy a rozdýchával jsem hádku s Minhem. Otočil jsem se a uviděl jak ke mě jde naštvaný Yoongi. 

"Co je?,, Nebyl jsem na něj zrovna příjemný. 

"Co si myslíš že děláš? Proč si po něm tak vyjel?,, Došel ke mě a chytil mě za ramena. Donutil mě si stoupnout. Podíval jsem se mu do obličeje. 

"Co po mě chceš? Co chceš slyšet?,, Vyprsknul jsem na něj. Neměl jsem náladu se s ním bavit... 

"Chci vědět o co jde! Proč si tak vylítnul a proč si mu říkal ty věci. Snad jsem ti říkal že tyhle věci nemáš řešit dříve než si budeme jistí!,, Zavrčel mi do obličeje. 

"Nechci se s tebou bavit Yoongi! Dej mi pokoj,, vytrhnul jsem se mu ze sevření a šel pryč. 

"Jimine počkej!,, Křičel ještě ale já jsem se rozeběhl domů. 


Asi po pěti minutách jsem se objevil doma. Potřeboval jsem to všechno ze sebe smýt. Vešel jsem do koupelny a umyl si obličej. Opřel jsem se rukama o umyvadlo a koukal na sebe do zrcadla. Prohrábl jsem si svoje růžové vlásky. Začal jsem si pomalu svlékat oblečení a nakonec vešel do sprchy. Pustil jsem na sebe horkou vodu. Nebyla až tak horká aby mě popálila ale teplá byla dost. Mě to bylo ale příjemné. Úplně jsem všechno vypustil. Sprcha mi trvala poměrně dlouho. Přibližně po půl hodině jsem se šel obléct. Vzal jsem si velkou růžovou mikinu která byla nejspíš Jungkooka. Vzal jsem si růžové tanga které nebyli stejně vidět protože mikina byla dlouhá až pod zadek. Do školy jsem se už v ten den nevrátil. Bylo asi jedenáct dopoledne když někdo začal zvonit. Já jsem šel otevřít i z hrnek čaje v ruce. Hnek byl větší než moje ruce a mě byla zima čili jsem ho držel oběma rukama. Dveře jsem otevřel a v nich stál Yoongi. Dveře jsem otevřel úplně a odešel zpět do kuchyně. Věděl jsem že půjde za mnou tak jsem ani nic neříkal. 

"To jen tak pouštíš kluky do svého bytu aniž by si věděl co potřebují?,, Ozval se za mnou. Já jsem dělal oběd takže jsem krájel zeleninu. 

"Pokud jde o tebe tak jo,, Bez zájmu jsem odpověděl a dál připravoval zeleninu k masu. 

"Chci si promluvit Jiminie. Nevím co to v té škole bylo ale chci aby si mi to vysvětlil,, 

"Nemáš být ve škole?,, Zamluvil jsem jeho otázku tou svojí. 

"Ano ale nezamlouvej to,, 

"Dáš si čaj? Sedni si,, Začal jsem připravovat čaj a mezitím jsem se napil svého čaje. 

"Měj by si se obléknout. Co kdyby přišel někdo jiný a takhle tě vyděl?,, Nakonec si přeci jen sednul a já mu dal čaj. Pořád mluvil o tom co kdyby mě takhle viděl jiný kluk a tak dále. Žárlil... 

"Už toho nech. kdyby to byl někdo jinej tak mu neotevřu ano?,, Zakroutil jsem hlavou. 

"Tak promiň že nechci aby tě skoro nahého viděl někdo jiný kromě mě,, zabručel a upil ze svého čaje. 

"Ale my jsme spolu ani nikdy nespali. Kromě toho v tom kině a té divné chemie co mezi námi je spolu vlastně nic nemáme.. Jsme spíše takový divní kamarádi kteří k sobě cítí něco divného. Kdyby jsem chtěl tak můžu spát s kým chci,, Pokrčil jsem rameny a promíchal jídlo v hrnci. 
Prakticky to tak bylo no ne? Možná jsem ho chtěl jen poškádlit. S nikým jsem spát nechtěl kromě Yoongiho. 

"Tohle se mi nelíbí baby,, Přešel ke mě a chytil mě silně za zápěstí. 

"Taky jsi takhle majetnický ke svému příteli?,, Otočil jsem se k němu čelem. 

"Můj přítel může spát s kýmkoliv chce. Máme otevřený vztah, tedy než si přišel ty a on tě nesnáší. Takže žárlí jako pominutý,, Mojí ruku pustil ale neodstoupil. 

"Strašně mě mateš Hyung. Jednou se chováš jakože nemáš zájem a potom žárlíš jako tvůj přítel na mě,, 

SEDUCTIVE BODY (yoonmin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat