"Takže oni spolu chodí?,, Ptal jsem se Kookiho když jsme seděli v lavici.
"Ano. Yoongi a Minho,,
(Já vím že Minho je ze SHINee. Jeho vzhled se velmi liší od toho jak ho použiju v knížce. použila jsem jen jméno ale vzhled ne. Nemyslím Minha ze SHINee!!!)
Minho vypadal velice podobně jako já. Byl stejně vysoký jako já, měl hnědé vlasy, hnědé oči a hezkou postavu. Nosil naušnice a prstýnky jako já. oblékal se podobně ale mě to slušelo víc. Byl mi podobný ale já byl i tak hezčí, roztomilejší, sexy a zároveň vypadám nevinně. Sebevědomí mi opravdu nechybí. HEHE...
"Proč na nás tak koukají,, ptal jsem se. Seděli jsme v lavici ale oni si přišli povídat s nějakým klukem z naší třídy takže byli kousek od nás. To nemůžou odejít? Znervózňuje mě jak na nás koukají.
"No protože já jsem se s nimi chvilku bavil. Asi půl roku jsme se bavili ale já se vyspal s Taem a rozhádal jsem se s nimi. Ale Na tebe koukají jelikož jsou gayové jako my dva takže tě očumují. No a Minho žárlí,, Co z něj všechno nevypadne...
"Huh?,,
"No slyšíš dobře,, zasmál se a já s ním. Jeden ten vyšší kluk k nám šel.
"Ahoj Kookie. Jinak já jsem Jin těší mě,, pozdravil Kookieho a potom se mi představil
"Jimin, taky mě těší,, tenhle vypadal hrozně v pohodě. Nevypadal tak namyšleně.
"Už mě opravdu štvou. Tak jdu za vámi, snad vám to nevadí,, usmál se a já se koukl na Jungkooka jak reaguje. Podle toho jak reagoval na toho Taehyunga tak jsem čekal jak se bude tvářit na tohodle Jina.
"My jsme si nic neudělali Jin Hyung,, usmál se Kook a mě tím ujistil že na něj není naštvaný a já můžu být taky milí.
"Co zase dělají?,, zabručel Jungkook a koukl se směrem k nim.
"Namjoon pořád něco rozbíjí protože má špatný den. Tae o tobě básní a hádá se s Hoseokem který vás včera se líbat. Yoongi pořád čumí na Jimina a Minho žárlí,, vysvětlil Jin a my jsme se zasmáli.
"Je mi to jasné.. Dovedu si to představit,, Jungkook si to představit uměl ale já moc ne jelikož jsme je moc neznal.
"Jdeme po škole ven, nechcete taky? Budu tam já Joon a hoseok. Tae nemá čas a Yoongi s Minhem už něco mají takže v klidu,, Řekl Jin a Kookie chvilku přemýšlel.
"Tebe rád uvidím a Joona a Hoseoka taky. Aspoň si promluvíme po tak dlouhé době. Vyřešíme si to co jsme nestihly kvůli Taehyungovi. Jestli se tedy bude tedy Jiminiemu chtít,, Jungkook se na mě podíval pohledem typu 'jestli řekneš ne tak tě zabiju'..
"J-jo jasně,, zakoktal jsem se a Jin se usmál.
"Okay. Někdo pro vás přijde po obědě. Zatím ahoj,, S tím se rozloučil a já začal vyslýchat Kooka.
Škola proběhla v pohodě. Po obědě jsme šli ven a čekali na kluky. Moc se mi nechtělo ale kvůli Jungkookiemu jsem to udělal.
ČTEŠ
SEDUCTIVE BODY (yoonmin)
RandomCo všechno udělá jedna blbá sázka? Může zkazit lásku dvěma lidem? Více se dozvíte v příběhu... Upozornění: může obsahovat vulgarismy, sexuální scény a homosexualitu.