22.

112 7 0
                                    

Uplynul týden a já jdu do školy. Jungkook odjel na dva dny za svým bratrem. Takže se se vším budu muset potýkat sám. Ale za chvilku má být zase doma. Je to divné ale asi jsem na něm závislí. Už teď mi chybí a to odjel teprve před chvilkou. Rozhodl jsem se mu zavolat. Došel jsem do školy a šel rovnou na záchody. Vytočil jsem Jungkookovo tel. číslo. 

"Ahoj, jak se máš?,, začal jsem. 
"Viděli jsme se před půl hodinou Jiminie mám se pořád stejně,, Zasmál se. 
"Já vím ale už teď mi chybíš,, Zesmutněl jsem. 
"Jsme na sobě závislí jelikož i ty mě už chybíš,, 
"Nejspíš jo. Chci aby si už přijel,, Zvykli jsme si že jsme spolu proto je to teď těší. 
"Přijedu za dva dny,, 
"Chci aby si věděl že tě mám moc rád. Opravdu mi na tobě záleží,, Řekl jsem a opřel o zeď. 
"Já tebe taky Jiminie,, Potom jsme se rozloučili. 

"Takže ke mě něco cítíš jo? Lžeš mi! Říkáš že všechno co si dělal nebylo kvůli sázce ale teď si tady voláš s někým a říkáš mu tohle?!,, Vylítnul z kabinky Yoongi. Chvilku mi trvalo zpracovat co se stalo... 

"Yoongi já volal s Jungkookem! Odjel k bratrovi a já ho teď potřebuju a je mi líto že odjel. Už dlouho jsme bez sebe nebyli,, Vysvětlil jsem ale on mi nevěřil. Ukázal jsem mu telefon kdy bylo jasně napsáno že to byl Jungkook. 

"Promiň..,, Uznal a sklopil pohled. 

"To je v pohodě. Je to roztomilé.. Aspoň vím že ti na mě pořád záleží,, usmál jsem se a chtěl ho obejmout. 

"Pořád si mi lhal Jimine,, zastavil mě a chytil mě za ramena. 

"Podle všeho jsem pořád méně než ty Minhovi,, To jsem možná říkat nemusel.. 

"Ale já mu lhal protože jsem se zamiloval do tebe!,, Vykřikl

"Já jsem lhal tobě protože tě miluju a nechtěl jsem aby to dopadlo takhle tak jsem ti to radši neřekl! Miluju tě ty Idiote!,, Vrátil jsme mu to. 

Nejspíš nám nedošlo že jsme se teď oba přiznali že jsme do sebe zamilovaní. 

"Je nedůvěřiví. Bude ti to ještě trvat než ti uvěří,, Najednou se za námi objevil Minho. Lekl jsem se ho. 

"Já vám už nebudu kazit štěstí,, Otočil se a odešel. 

"C-Co to bylo?,, Otočil jsem se na Yoongiho. 

"Rozešli jsme se. Ptal se mě jestli to byl jen sex nebo jestli v tom je něco víc. Kdyby jsem mu zase lhal tak by se mnou zůstal. Já mu ale řekl to co teď tobě. Že tě miluju,, 
Přiznal a mě se zastavil dech. 

"Ale to že už s ním nejsem nic nemění na tom že jsem ti pořád nezapomněl že si mi celou dobu lhal,, 

SEDUCTIVE BODY (yoonmin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat