Nevím jak popsat svoje momentální pocity. Jakoby mi rozhovor s Taehyungem a divný kontakt s ním, otevřel oči a já si něco uvědomil. Chtěl jsem aby se už vrátili ze sklepa a já ho mohl obejmout. Nevím co to do mě vjelo.. Prostě jsem se teď cítil zamilovaně. Chtěl jsem se cítit v bezpečí a to v Yoongiho náručí. Najednou v mých očích byl úplně jiný. Chtěl jsem cítit jeho svalnaté ruce kolem mého těla.
Najednou se rozletěli dveře a já ihned vstal a šel za nimi. Vzal jsem Yoongiho za ruku a táhl ho do svého pokoje.
"Co to děláš jimine?,, zasmál se Yoongi když jsem za námi zavřel dveře. Hned jsem ho obejmul.. On nejdřív nechápal o co jde ale po chvilce přeci jen obmotal ruce kolem mě.
"Co se děje..?,,
"P-Prosím.. jen tady zůstaň a nepřestávej mě objímat,, zašeptal jsem mu do hrudi a cítil jsem jak se Yoongi uvolnil. Více si mě k sobě natiskl a opřel mi hlavu o svojí hruď. Slyšel jsem tlukot jeho srdce v jeho mohutné a svalnaté hrudi. Bylo mi dobře. Konečně jsem vypustil z hlavy starost o Jungkooka, starosti se školou a tak dále. Vnímal jsem jen tlukot jeho srdce a paže které mě objímali. Po chvilce mě zvednul a přesunul na postel. Bylo už pozdě takže nás přikryl dekou a připravil nás na spánek. Čili mi sundal oblečení kromě trička a boxerek a sobě taky.
"Čekal jsem že mě pošleš spát na zem ale to že mě takhle přivítáš u sebe v pokoji jsem rozhodně nečekal,, zasmál se a já jsem ho lehce bouchl do hrudě.
"Nelíbí se ti to snad?,,
"Tulí se ke mě nádherný malí kluk který připomíná roztomilé koťátko. Jak by se mi to mohlo nelíbit?,, Usmál se na mě a pohladil mě po vláskách.
"Jsem malí a roztomilí kluk připomínající kotě?,,
"Ano. Jsi roztomilí, drobný kluk s růžovími vlasy. Teď tady u mě ležíš a mazlíš se ke mě. Co víc si přát,, Dal mi pusu do vlasů a já jsem se usmál.
"Sex?,, Uštěpačně jsem se zasmál. On zavrtěl hlavou nesouhlasně.
"Zlatíčko moje, kdyby jsem tě chtěl jen šukat tak mi věř že by si pode mnou ležel každý den. Každý den by si vzdychal mé jméno kdyby jsem chtěl. Věř mi že tady nejsem kvůli sexu. Neležím vedle tebe a objímám tě protože chci šukat tvojí prdelku Jimine,, řekl až moc vážným tónem hlasu na to aby si dělal legraci.. Zaskočilo mě to.
"Tak proč tedy?,, Já jsem v tu chvíli taky zvážněl.
"Na to je snad ještě brzy ne?,, zasmál se a rozcuchal mi vlasy.
"Chtěl bych to vědět Yoongi Hyung,,
"Na to je opravdu brzo Jiminie. Teď pojď spinkat. Ráno budu muset odejít svým přítelem,, Řekl a to mi vyrazilo dech. On mi říká tohle a potom mluví o svém příteli?!
"Proč teď mluvíš o Minhovi?,, Naštval jsem se a otočil se k němu zády.
"Protože nemůžeme snít. Můžeme tady spolu ležet ještě dlouho a prožívat tyhle hezké chvíle ale realita je jinde. Realita je, že ráno budu muset odejít za Minhem a tebe nechat tady samotného. Nelíbí se mi to stejně jako tobě ale nemůžeme snít. Musíme žít realitou a tyhle hezké chvilky nechat na noci kdy budeme zase sami. Ale teď to jinak nejde. Nech tyhle vážný slova až si budeme oba dva jisti co cítíme a co chceme dál. Nemůžeš předbíhat když je to v téhle zvláštní situaci. Nejsem moc na tyhle proslovy,,
Poslouchal jsem každý jeho slovo. Měl pravdu...
Měl pravdu ve všem ale mě trvalo celou noc než jsem jeho slova správně pochopil.
ČTEŠ
SEDUCTIVE BODY (yoonmin)
De TodoCo všechno udělá jedna blbá sázka? Může zkazit lásku dvěma lidem? Více se dozvíte v příběhu... Upozornění: může obsahovat vulgarismy, sexuální scény a homosexualitu.