9.

118 9 0
                                    

Můj bratr bude odjíždět na rok do Japonska. Proto se semnou chtěl sejít. Teď sedím v autě na parkovišti s Yoongim. Jemu se nechce zpátky k Jinovi kvůli Minhovi. Bude naštvaný a Yoongi to nechce poslouchat.. 

"Tak.. Odvezl jsem tě. Něco si slíbil Jimine,, řekl a já jsem dělal že nevím o čem to mluví. 

Seděl jsem na sedačce spolujezdce a a Yoongi na místě řidiče. Položil mi ruku na stehno a lehce mi ho zmáčkl. 

"A co by si chtěl?,, 

"Já si myslím že víš co chci,, zasmál se a jel rukou víš. 

"Nevyspím se s tebou,, upozornil jsem ho.          

"Škoda. Mám na tebe chuť,, ruku ze mě sundal a povzdechl si. Zasmál jsem se.

"To je dobře, to by potom nebyla zábava,, 

"Tak ty si chceš hrát?,, provokativně řekl a Vysadil si mě na sebe. Seděl jsem na něm a on mi mačkal zadeček. Ani nechápu jak jsme se sem vešli oba na jedno místo. Byl jsem překvapený jak mě lehce zvednul a přehodil mě na sebe. 

"Co tvůj přítel? Jak by se asi tvářil kdyby tohle vyděl?,, Nebyl jsem si jistý že s ním chci spát když je pořád zadaný. Sice ano... je to pořád o té sázce ale není to příjemné když je zadaný. 

"Proč pořád mluvíš o Minhovi? Flirtuješ se mnou ale teď ti vadí můj přítel,, Zamračil se. Možná na tom něco bylo.

"Nevím. Je divné se s tebou vyspat a potom se Minhovi podívat do očí,, 

"Okay.. Nevezmu si tě. Ale pokud na mě budeš pořád takhle koukat tak se asi neudržím,, Pustil můj zadeček ale pořád si mě u sebe držel. 


SEDUCTIVE BODY (yoonmin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat