Haiiii wattperians...kita ada masa terluang ni kita post la story2 baru ni ye...semoga terhibur.
Btw...chapter kali ni ada unsur 18sx. So read at your own risk ye anak2...muahhhhh
Aku melangkah ke bilik Azim untuk memberi dia donut yg aku dpt dr Kak Pia. Happy aku hari ni dpt donut n roti free dr Kak Pia. Murah rezeki dia. "Assalamualaikum...Ajimmm oh Ajimmm"panggilku lalu membuka pintu dan melihat Azim sedang tidur. "Laaa budak ni...da nak dekat senja da dok tidur lg"kataku menghampirinya. Aku lalu gerakkannya bangun sbb kata org tak elok tidur nak dekat2 senja ni. "Ajimm...bangon laaaaa...tidur ape nye lg ni"kataku. Azim lalu mengeliatkan badannya sedar dr tidur. Nasib baik Azim ni jenis senang bangun tidur. "Ni ada donut Kak Pia kasi suruh share dgn kawan2...nanti mkn tau"kataku. Azim hanya memandang aku. "Malam nanti tidur sini pls"katanya. "Da knpe pulak ni...apa mimpi suruh aku tidur sini ni?"kataku. "Saja rindu...dtg tau"pintanya. "Hmm...tgk la kalo aku rajin...da la bangun siap2 g masjid sat lg"balasku lalu aku meninggalkan Azim.
Sesudah selesai solat Isyak aku menuju ke bilik. "Korang ni ada roti n donut kak pia kasi suh mkn sama2...sila la menjamu selera ye anak2"kataku. "Whaaa...rezeki2...terima kasih Kak Pia"kata Yen. "Aikk...Kak Pia je...aku?"kataku. "Terima kasih pendek"kata mereka. "Taguna...Mad mlm ni aku lepak bilik Azim tau...ntah apa benda dia nak bincang"kataku. "Ok...ada la benda wakil pelajar dia nak sembang tu...solat subuh jgn lupa g plak nanti"kata Mad. "Baik bos...hihi"balasku.
Aku smpai dibilik Azim dan melihat dia sedang pumping dilantai. "Patut la sado...rajin bersenam ye abg...hihi"kataku. Azim bangun dan duduk di katilnya termengah-mengah. "Mesti la...untuk adik manis juga"balasnya. "Untung la adik manis tu ye bang...haha"kataku. Melihat badan ketak2nya bermandi peluh menimbulkan perasaan kepadaku. Aku segera menarik nafas panjang dan membuka novel yg aku bawa dr bilik untuk bahan bacaanku. Azim yg berdiri dihadapan cermin melakukan posing ala2 abam sado di gym dan aku sempat mencuri pandang beberapa kali. Aku betul2 terpukau apabila memandang Azim tp cepat aku alihkan pandanganku. Azim lalu mengambil tuala dan peralatan mandi nya da melangkah ke ruang mandi.
Sedang khusyuk aku membaca Azim pun masuk pulang dr mandi. Dia hanya mengenakan boxernya shj tanpa memakai baju. Kedengaran amaran agar pelajar menutup lampu dr warden dilaungkan. "Da habis baca ke?nak tutup lampu ni"tanya Azim. "Ok2...tutuplah"balasku. Azim menutup lampu lalu mengambil bantal di katilnya dan menuju ke arah aku. "Tepi la sikit"katanya. "Pehal ni...nak jugak menempel dekat katil ni...sempit la"kataku. "Alaaa...boleh je...tepi la sikit"katanya lagi lalu merebahkan diri disebelah aku. Aku pun bergerak sedikit memberi ruang kpd dia. Bau sabun dibadannya masih dpt aku hidu. Lengan aku bergesel dengan lengan dia. Aku menutup mata aku segera agar aku bisa segera tidur.
Aku terjaga dlm pukul 3 pagi kerana tekak kering. Nasib baik aku ada bawak botol air aku bersama. Setelah minum aku pun kambali baring. Aku membelakangi azim baring mengiring dri nya. Saat itu aku terasa ada yg merangkul aku. Ya...Azim merangkul pinggang aku erat. Dia ni terjaga ke sbb aku td. "Sorry buat awk tjaga"kataku lembut. "Hmmm"balasnya. Azim merapatkan badan dia dengan aku. Kepalanya betul2 dibelakang kepala aku. Begitu rapat sehingga aku dpt rasa sesuatu dibahagian punggung ku. Aku dpt agak apa tu ttp aku diamkan shj. Aku kembali cuba melelapkan mata aku yg aku pasti tidak dpt kerana situasi janggal ni. Tiba2 aku merasa seperti azim mengerakkan pinggangnya. Aku teras seperti disondol lembut. Aku gerakkan badan utk menjarakkan sedikit antara aku dan Azim. Tetapi Azim yg merangkul aku menarik kembali aku kepadanya. "Ajimm...jangan"kataku halus. Azim mengulangi perbuatannya td tanpa menghiraukan aku. Aku dpt rasa alat sulit azim bergerak perlahan di bahagian belakang aku. Perlahan2 gerakan td semakin terasa. Azim mengesel lembut alat sulitnya di punggung aku.
Aku semakin hanyut dengan apa yg Azim lalukan. Aku terangsang dengan tindakan Azim. Tanpa aku sedar aku membalas rangsangannya itu. Aku mengerakkan punggungku mengikut irama gerakan azim. Azim mencium leher aku. Aku membiarkannya. Azim mencium bahu aku. Aku membiarkannya. Azim masih mengerakkan alat sulitnya dan aku mengerakkan punggung ku juga. Perlahan-lahan Azim menurunkan tangannya kebawah. Azim menarik lembut seluar aku. Aku yg semakin terangsang dikawal nafsu hanya membiarkan shj tindakannya. Aku dpt merasa sesuatu yg panas bergesel dengan punggung ku yg kini tidak dibaluti apa2. Geselan lembut dan panas itu melalaikan aku. Nafsuku kini tidak dpt dibendung lagi. Punggung ku kini ligat bergerak mengikut irama geselannya. "Ajimm...tak...tak bole...kita tak boleh mcm ni"kataku layu dilemas nafsu tetapi cuba juga dibendung. Azim mencium leher aku. Aku benar2 hanyut da sekarang ni. Nafsu sudah menyelubungi aku sekarang ni. Nafasku tidak sekata. Alat sulit Azim lagi ligat bergerak menggesel punggung ku. Dan aku membiarkannya.
Azim tiba2 bangun dan naik ke atas aku. Mukanya semakin dekat ke arah aku dan akhirnya bibir kami bertemu. Azim mencium aku dengan lembut tetapi bernafsu. Aku yg tidak dpt mengawal diriku lalu membalas ciumannya td. Lidah kami bertemu sewaktu kami bercium. Lama juga kami begitu dan akhirnya Azim melepaskan bibir aku. Azim mengangkat kedua belah kaki aku lalu mengeselkan batangnya ke arah lubang punggung aku. "Ajimmm...pls...aku"belum sempat aku habiskan ayat tu mulut Azim kembali lekat ke bibirku. Batang Azim ligat bergerak di lubang punggung ku. Aku semaking terangsang. Nafsu mengawal segala. Aku lalai lalu aku terasa batangnya perlahan-lahan menceroboh lubangku. Aku terkejut tetapi bibir Azim masih tidak lepaskan bibir aku. "Ahhhhhhhhhhhhhhh"kataku panjang sewaktu batang Azim masuk begitu juga Azim. "Ahhhhhhhhh"katanya. Azim berhenti seketika dan lubang aku pula mencari keselesaan sewaktu batangnya memenuhi lubangku. Jujur aku katakan yg aku penah bermimpikan Azim bermain denganku dan sedar2 dr tidur aku bermimpi basah. Jadi aku agak bernafsu dengan Azim dlm diam.
Azim memulakan gerakkannya. Dia mendayung lembut batangnya ke dlm lubangku. Aku mengerang lembut menerima dayungan Azim. "Ahh ahh ahh ajimmm ahh"kataku. "Ahh ahh ahh ahhh yess"katanya. Badanku menerima rasangan yg hebat tiap kali didayung Azim ttp ada satu perasaan yg tidak lengkap aku rasa. Azim mencium leherku dan dia masih setia mendayungku lembut. "Muahhh...slurppp...slurpp...ahhh ahhh ahhh ahh...sedap syg"katanya. "Ajimm ahh ahhh ermmm ahhh"erangku. "Sorry syg...fuckkkk ahhh ahh ahhh ahh yeahhh ahhh ahhh ahhh "erang Azim sewaktu dia melajukan dayungannya. Aku terkejut menerima dayungan Azim yg laju ni "ahhh ahhh ajimm ajimm ahhh...ahhh ajimmmm ahhh ahhh"erangku. Terasa besar batang ajim di dlm lubangku ni. Lubangku bagaikan digaru batang Azim kasar. Nafsu kini mengawal segalanya.
Azim tiba2 menarik keluar batangnya. Aku sedikit lega setelah lama dia menghenjutku laju. Lubangku terasa pedih diperlakukan begitu. Tetapi apabila rasangan yg diberikan hebat maka sakit yg dirasakan hilang. Azim kemudian baring dan meminta aku naik ke atasnya. Aku banyak kali melihat posisi ni bila aku melihat video porn. Aku suka posisi ni kerana aku dpt melihat wajah lelaki tersebut menerima henjutan. Bagai lembu yg dicucuk hidungnya aku hanya mengikut arahan Azim dengan penuh nafsu. Batang tegap Azim aku halakan ke lubang aku dan aku perlahan duduk diatasnya menekan masuk batang ke dlm. Dalam kegelapan aku dpt melihat wajah Azim yg penuh nafsu. Mulutnya terbuka luas saat aku duduk di atas alat sulitnya. Melihat dia begitu nafsu aku tiba2 naik. Nafsu aku tiba2 meninggi saat melihat Azim ternganga menerima lubangku. Pap pap pap pap...bunyi punggungku berlaga dengan peha Azim. "Ahh ahh yeahhh sedap syg sedap...ahhh ahhh ahhh ahhh lagi syg ahhh ahhh"erang Azim saat aku tiba2 menghenjutnya akibat nafsuku memuncak tiba2. "ahhh ahhh yessss ahhh ahhh...fuckkk ahhh ahhh"erangku pula saat menghenjut Azim. Batangnya ditelan lubangku. Terasa dalam batangnya masuk meneroka setiap pelusuk ruang yg ada dilubangku. Setiap henjutan memberikan aku nikmat tetapi masih juga aku merasa ada sesuatu yg tidak lengkap dan aku tak tahu apa sebenarny. Henjutan demi henjutan aku lakukan. Fikiran aku semakin tidak waras dikawal nafsu. Aku rasa batang Azim didalam lubang aku semakin membesar. Azim memegang pinggang aku da mula mendayung laju dr bawah. "Ahhhh ahhh fuckkk ahhh sedap syg...ahhh sedap sgt...ahhh"katanya. "Ermmm...ahhh ajimmmm ahhhh ahhh ahh"erangku. Semakin laju Azim mendayungku. "Syg...abg tak tahan sgt...ahhh ahhh ahhh abg nak pancut dlm syg...ahhh maaf syg ahhh fuckkkkk ahhh ahhh ahhha hhh ahhhhh fuckkkkk"erang Azim. Aku yg tidak lagi dpt menahan juga terpancut di atas badan azim saat menerima pancutan demi pancutan ke dalam lubangku. Terasa cecair suam memenuhi setiap pelusuk lubang ku. Nafas kami tercungap2 saat ransangan terakhir terjadi. Aku terbaring ke atas badan Azim. Nafsuku kembali tenang.
"Apa yg aku da buat ni..."
YOU ARE READING
Sayang S2: JANJI
RandomJanji...jika akhirnya kau mungkiri, tak akan sesekali akan aku pegang kembali. Kau mengubah segalanya janji yang pernah kita lafaz dahulu hanya kerana dia.