Meraklanmayın, gene bir sene ara vermeyeceğim jakgdjhfb
Ama lütfen bu duyuruyu dikkatle dinleyin.
Girişi ve ilk üç bölümü yeniden yazdım. Giriş ve birinci bölümün son paragrafı hariç diğerlerine sadece diyalog eklemeleri, cümle silip yeni baştan yazma ve yeni cümleler ekledim. İsteyen okuyabilir, daha eğlenceli hale getirdim ve bana çok güzel gelen bakış açıları ekledim fakat bir daha okuyamam diyen varsa okumayadabilir. Fazla önem taşımıyor.
AMA!
Girişi ve birinci bölümdeki son paragrafı şiddetle yeniden okumanızı istiyorum. Hatta istemiyorum, OKUYUN. Girişi tamamen değiştirdim, aklınızdan eskisini silin ve yeni baştan okuyun. Birinci bölümdeki son paragraf size önemsiz gelebilir, ama siz yine de okuyun. İkinci bölümdeki bir kısım büyük bir önem taşıyor, ama okumak istemeyenlere buradan söyleyeceğim çünkü bulmanız zor olabilir.
Baekhyun Chanyeol'le küçükken tanıştığı anı hatırlamıyor.
Eski ikinci bölümde, Baekhyun hala hatırlıyor ve bu yüzden aşık olduğunu falan savunuyordu, şimdiyse değiştirdim ve ARTIK O ESKİ BAEKHYUN DEĞİL ASKHDFKJ Böylelikle dört bölüm öncesinde neden Chanyeol'un Baekhyun ona kepçük dediğinde size saçma gelen tepkiyi verdiğini anlamışsınızdır. Anlamadıysanız tekrar okuyun mk anlaşılmayan bişi kalmasın ajhsgd
Bunu neden yaptığıma gelirsek, iki gündür acaba nasıl bokluklar çevirebilirim de Baekhyuna çok kötü bir şey yaşatabilirim falan diye düşünüyordum, bir anda fikrimi buldum ama buna giriş kısmının hiç uymadığını fark ettim. Çünkü girişi daha hikayeyi yazmadan BİR SENE ÖNCE yazmıştım ve şu anki aklımla o anki aklım emin olun hiç uyuşmuyor ahsjgdj Değiştirmeye karar verdim böylece, onu değiştirmişken ilk üç bölüme bir el atayım dedim açıkçası. Berbat durumdalardı.
O yüzden hayırlı uğurlu olsun.
OKU DEDİĞİM ŞEYLERİ OKUYUN YOKSA HİKAYEDEN HİÇ BİR BOK ANLAMAYACAKSINIZ. OKUYUN MINCIRIKLARIM ^^
Ramazanınız kolay geçer inşallah. Bir dahaki bölümde görüşmek üzere :DD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ball//baekyeol
Fanfiction"Hiç tahmin edemedim güzel gülümsemene bu denli aşık olacağımı." "Bu gülüşün sebebi sensin. Neden şaşırıyorsun ki?" #Tüm hakları saklıdır#