Ateş'in ağzından
Raporları hazırlayıp odamdan çıkarken karşı odamdan da kızılım çıkmıştı. Normalde mesafeli davranmazdım ama koridorda başka askerler de vardı. Kızılım söylemek istemediği için bir süre daha saklı kalabilirdik.
"Tünaydın komutanım." aynı şekilde karşılık verdim.
"Tünaydın üsteğmen." albayın odasına gelince kapıyı çaldı. Gel emriyle içeri girdik ve bekledik.
Otur emri gelince oturduk ve raporları verdik. Olayla ilgili detaylar yazıyordu raporlarda ama albay bizden de duymak isteğini söyleyince olayı anlattık.
"Tamam çocuklar. Size söylemem gereken birşey var."
"Albayım bir sıkıntı mı var?"
"Kartal timi dün akşamki görevden döndükten sonra başka tim olmadığı için göreve gitti. Size haber vermedik çünkü onlar için basit bir görevdi ama bir süredir haber alamıyoruz. Tek bildiğimiz bunun bir tuzak olduğu. Yerleri bulununca, Anka ve Ejder siz ikiniz gideceksiniz. Şimdi gidin ben size haber vereceğim." kafamızla onaylayıp çıktık.
Birbirimizle konuşmadan odalarımıza geldik. Ne olursa olsun kızılımın gelip dün ne olduğunu soracağını biliyordum. Düşüncelerimin arasındayken kapı çalınmıştı. Kalkıp kapıyı açtım. Tahmin ettiğim gibi kızılımdı. Ama şaşırmış gibiydi, neye şaşırdığını sonradan anlamıştım. Odaya girerken üstümü çıkarmıştım. Bozuntuya vermeden sanki bilerek böyle çıkmışım gibi kapıya yaslandım. Vücuduma bakmamak için biraz çaba vermiş ve konuşmaya başlamıştı.
"Dün akşam neden apar topar gittiğini soracaktım. Önemli birşey yok değil mi?" şuan askeriyede olmasak neler olurdu?
"Bekle beni, dışarda konuşalım." dedim ve yaslandığım yerden doğruldum, yataktan tişörtünü alıp giydim. Üstüne giyip kapıyı kapatıp bahçeye yürümeye başlayınca arkamdan takip etti.
Bahçeye çıkıp görünürde olmayan banklardan birine oturduk. Kolumu bankın üstünden omzuna atmıştım. Şuan sarılsam ne olurdu? Odağımı kaybetmeden anlatmaya başladım.
"Benim bir kardeşim var."
"Neden daha önce söylemedin?"
"Gerek görmemiştim. Ama şuan senin de bilmeye hakkın var. Kardeşimi herkes bilgisayar mühendisi olarak tanır. Aslında mesleği hacker ve bize çalışıyor. Dün, araştırdığı bir adamın belgeleri kaldığı oteldeymiş. Otele adamlarını sokmuş belgeleri almak için. Kardeşim yani Eva belgeleri vermeyince üstüne saldırmış ve Eva'da kendini korumak için maalesef adamı öldürmüş." direk konuya girmiştim. Acaba kardeşim hakkında ne düşündü?
"Psikolojik olarak etkilendi mi peki?" bunu beklemiyordum. Doğru kişiyi bulmuş olabilir miydim?
"Hayır etkilenmedi çünkü yanında Toprak vardı." o da bunu beklemiyordu. Gerçi bende beklemiyordum.
"Toprak? İkizim Toprak? Neden oradaymış?"
"Tamamen tesadüf. Albay cezasını söyleyince orada kalmaya gitmiş sabahta bir şekilde Evayı bulmuş. Oradaki adamlarla kapışmışlar. Sonunda ikisi de sağ salim kurtulmuş."
"Evayla tanışmak isterim." omzundaki elimle saçıyla oynayarak,
"Sen iste yeter yavrum." yavrum mu? Gerçekten harika!
"Yavrum mu? Kızılıma noldu?" hâlâ saçıyla oynarken,
"Yakında yavrum da gider başkası gelir Karmen'im." durumu kurtarmak için söylememiştim bunu. Fazla uzun değil, yakında herşey kesinleşecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELECEĞİNİ YAZMAK
Teen FictionKimdim ben babam kimdi annem kimdi... Peki annemle babamın intikamını alabilecek miydim? Can yarımı bulabilecek miydim? Geçmişimi onlar yazmıştı geleceğimi kendim yazabilecek miydim? Geleceğim intikam dolu mu yoksa aynı adı gibi gözleri ve sözleriy...