30.Bölüm

57 6 0
                                    


Merhaba arkadaşlar. Hikayede biraz değişiklik oldu ve zaman olarak ileriye gittim. Planım kitabı yakın zamanda bitirmek. Bu yüzden böyle birşey yaptım.

Neyse bu bölümün tamamı +18 dir. İstemeyen okumayabilir bölümün gidişatını pek etkilemez.

Bu arada ilk yazma deneyimim olduğunu belirtmiştim geçen bölümlerde. Bu bölümde de ilk bu tarz birşey yazdığım için hatalar olabilir. İnşallah hata yoktur. Uyarımı da yaptığıma göre hikayeye geçebilirsiniz. İyi okumalar.

Karmen'in ağzından görevden 1 yıl sonra


Elimdeki patlamış mısırla mutfaktan çıkıp salona gittim. Ateş koltukta oturmuş, filmi durdurmuş benim gelmemi bekliyordu. Bağdaş kurup yanına oturdum. Mısırı da kucağıma koydum. Kolunu omzuma attı ve filmi başlattı. Kaldığımız yerden izlemeye devam ettik.

Filmin türü aksiyondu ama her filmde olduğu gibi arada öpüşme sahnesi giriyordu. Kadın adamın kasıklarına tekme atmış ardında boğazına bıçak dayamıştı. Kadın ne olduğunu anlamadan adam kadının elindeki bıçağı düşürmüş kadını da duvara yaslamıştı. Adam kadına yavaşça yaklaşmaya başladı ve tutkulu bir öpüşme sahnesi girdi.

Elimi mısır tabağına attığımda bitmiş olduğunu fark ettim. Ateş'e bakınca onun filmi değil beni izlediğini gördüm.

"Ben film değilim yalnız."

"Ama hayatımın geri kalanısın." ben birşey denemeden önüme dönüp filmi izlemeye devam ettim. Tabi Ateş'in ağzından çıkan alaycı gülmeyi de duymadım değil.

Film bitince televizyonu kapatıp tabağı aldım ve mutfağa gittim. Kalan bulaşıkları makineye koyup çalıştırdım. Ateş ben mutfağa girdiğimden beri kapıdan beni izliyordu. Tezgahı da sildikten sonra çıkmak için arkamı dönecekken arkamdan Ateş sarıldı. Ne ara yanıma geldiğini anlamamıştım.

"Müstakbel karım yoruldu mu?" bütün işi ben yapmıştım. Haliyle yorulmuştum.

" E yani yardım etmediğin için biraz yoruldum." ben askeriyede evde yorulduğum kadar yorulmuyordum.

"İstersen yorgunluğunu alabilirim." kafamı arkaya doğru biraz çevirip,

"Nasıl yapacaksın onu?" diye sormamla dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Yavaşça öpmeye başladı. Sanki tadını çıkarıyordu. Bende aynı şekilde karşılık verince gevşemiş olan eliyle beni kendine çevirdi. Artık tezgahla arasında kalmıştım.

Boşta kalan eli belimden tişörtümün içine girmiş oradan da sütyenimin üstünden göğüsümü eline alıp sıkınca ağzına doğru inlemiştim. Bütün bunları yaparken kendini bana bastırmayı da ihmal etmiyordu.

Dudaklarımızı ayırıp hala göğüsümde olan elini tutup indirdim. Şaşırmış ve istemediğimi sanmıştı ama birazdan boşuna böyle düşündüğünü anlayacaktı. İndirdiğim elini tutunca geri çekildi. Elini bırakmadan kendi odama götürdüm. İçeri girdim ve kapıyı içeriden kilitledim.

"Ne olur ne olmaz." diyerek yaklaştım ona.

"Bu gece bizim olsun."

"Bundan sonraki geceler de olursa olur kızılım." bu dediğine göz devirip önce kendi tişörtümü çıkardım. Sonra Ateş'in tişörtünü çıkarmak için tişörtünün eteklerinden tuttum. O da kollarını kaldırarak tişörtünü çıkarmamı sağladı. Bu sırada yüzündeki arsız sırıtma hiç gitmiyordu.

GELECEĞİNİ YAZMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin