Вечірка🎉🍾

85 6 7
                                    

Йшли дні і вони ставали насиченішими. На щастя, я  помирилась з Інесою, хоча якою ціною.... Репортерка повідомила новину, що  не здивувала мене. Вона почала зустрічатися із тим гарячим баскетболістом.

- Ну ж бо... - вмовляла вона мене. - Ти повинна піти! Ця вечірка буває раз в рік. Ти  ж знаєш, скільки там гарних хлопців буде!

- Мене це не цікавить, у мене є  х....

- "Ні, у тебе уже його нема!" - перебив мене голос у голові.

- Бачиш? Знайдеш собі там когось. Прошу Марго, не будь занудою. Якщо не підеш, то таке-е пропустиш. - шатенка схопила мене за руку. - Там така архітектура! Такий будинок!

- Ти маєш на увазі той білий?

- Той білий? Що ти маєш на увазі?

- Що? Хіба то не там?

- Я правильно зараз тебе зрозуміла? Ти була в будинку Ормана!? - скрикнула вона, але одразу притишила голос.

- Було діло. - спохмурніла я та розповіла усе. Але раптом, Інеса мене здивувала.

- Це не добре, Марго.

- Що? А де ця реакція "Який він підлий, Марго" або "Він можливо запав на тебе, Марго!"? - захихотіла я. Раптом перед нами пролетів гурт хлопців. Вони грали баскетбол. Ми ... майже як і половина школи сиділи в залі та розмовляли(але дехто  тут не задля розмов).

- Ти справді думаєш, що він може "запасти на тебе"? Марго, ти , що досі не зрозуміла? Такий як наш король школи не любить, він бере задля забави. На одну ніч. - вона приклала пальці до губ. - Ці його домагання - гра. Але .... але це так дивно. Якщо він би чогось захотів то мав би Естелу поряд. Мені не подобається ця увага до тебе.

- Не хвилюйся , Інес. Він просто мститься мені. Чи ти забула? - пирхнула я та відпила води.

І тут, до нас підійшли три хлопці. Один із яких був хлопцем Інес. Подруга стала сонцем. Вона простягнула хлопцю воду та ніжно посміхнулась.

- А де мій поцілунок? - вредливо мовив кучерявий. Шатенка зашарілась та всміхнулась, перегнулась через перила та поцілував його в губи. Хлопці засвистіли, а я провила "як це мило-о".

- Твоя подружка має хлопця? - спитав друг бойфренда. Він був вищий за мене на  голову та мав іспанський акцент. Гарний, із ямочками на щоках, із чорним волоссям, сяючими, голубими очима.

Ти належиш мені!Where stories live. Discover now