Коли з мене зняли дивний мішок і я побачила обличчя своїх викрадачів, то була дико злою. Я не могла підійти та вліпити їм паро смачних ляпасів, тому, що мої руки були зав'язані мотузкою. Я підняла погляд і почала вивчати їхні обличчя. Один був блондином із тату павука на руці, а другий рудий із нахабною посмішкою.
- Ну і хто з нас перший розпочне? - поцікавився блондин, зиркаючи то на мене то на друга.
- Давайте я, тому, що бачу у вас немає виправдань. - вигукнула я , але рудий перебив.
- Спокійно золотце, ми ще дамо тобі час вилаяти нас.
- Якого біса тут коїться? Чому я тут?!
- Гостра на язик. - кивнув блондин, що спираючись на диван, стояв та розглядав мене.
- І личко красиве. Як тебе звуть, золотце? - поцікавився рудий, згинаючись та оглядаючи мене.
- Тереза. - випалила я перше ім'я, що мені прийшло на думку. Це було моє улюблене ім'я, моєї улюбленої героїні.
- Джош... - протягнув блондин.
- Я знаю, я її просто перевіряв. - він піднявся та засунув руки в кишені. - Ми знаємо, що ти збрехала, золотце. Твоє ім'я Марго. Марго Ебоні.
Щось в мені тріснуло. Я відчула жар, що накочувався до мого обличчя. Ну гаразд.
- Що вам треба?
- Нічого, просто вирішили познайомитись з тобою поблище.
- І чим же я така особлива, що зі мною хотіли познайомитись, такі як ви?
- А я говорив, що це погана ідея.
- Заткнись, Томас. - блондин набундючився та склав руки на грудях. Рудий продовжив.
- Ти та, що турбує нашого друга. Сам він, перестав нам щось розказувати, але часто бурчить твоє ім'я.
- Не можу в це повірити. - без особливого ентузіазма відповіла я. - Кому же я так насолила?
- Вона знущається з нас? - спитав у друга Томас, але той проігнорував.
- Невже у тебе такий довгий список людей, яким ти завдала кривди, гм?
- Я б так не сказала. А, що? Хочеш попасти туди в перші місця?
- Я б забажав попасти на перші місця в список "Хлопці, які мені подобаються".
- На жаль, поки, що я такий список не завела.
- Вона мені подобається. - звеселився Джош та дзенькнув стаканом, у якому було віскі з льодом. Його друг закотив очі та присів на підлокотник дивану. Рудий підійшов до мене та присів на одне коліно. - Золотце може розкажеш про себе ще щось?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Ти належиш мені!
FanficУ світі еліти та безсонних ночей Дейміан - король, незаперечний і непереможний. Його присутність в будь-якому приміщенні негайно привертає увагу позирки і захоплені вигуки красунь. Проте коли Томас, його права рука, нагадує йому про нових прихильник...