Гучна музика залізала в голову й створювала ілюзії, який я був би крутий або щось тому подібне. Але Дейміан не потребував цього . Він був наскільки популярним та впливовим, що здавалося, одне тихе "привіт", з боку сором'язливих однокласниць, уже коштувало зневажливих позирок.
Вечір в клубі, де зазвичай проводив час наш головний герой, наповнювався гучною музикою та сп'янілою молоддю. Дзенькали стакани із коктелями та алкоголем. На танцполі танцювали молоді дівчата й хлопці. Вони не думали про ніщо на світі, лиш би відпочити від цієї тяжості.
Хтось вийшов покурити й найшов на перекурі друзів. Хтось уже десь посопував на дивані. Хтось приставав до бармена. А хтось уєднювався у кімнатах або ваннах.
Тільки-от щось тут було не так. Сам Орман - великий голова, був чимось невдоволений. Він не пив алкоголю, що так спокушував. І не пускав до себе дівчат, що так охоче віддавалися. Його думки були заповнені однією незнайомою дівчиною, що била, кричала на нього і мало не плакала.
- Кицюню, ану йди сюди.- пролунав голос одного із друзів шатена. До нього одразу подріботіла дівчина у чорному купальнику.
- Ти така мила. - він почав засипати дівчину компліментами та при тому дивився її в очі.
- Кицю, ти не проти випити ? - він дав їй бокал і та сором'язливо випила. - Люба, ти не проти? - хлопець посадив її собі на коліна й почав пестити їй спину та пристрасно цілувати.
- Кошенятку....
- А-ААААААА! Та замовкни Джош! -підірвався Дейміан. - Ану кицюню, вийди! Негайно!
- Старий, що з тобою? - здивувався рудий.
- Я сказав вже! Геть!
- Ти, що чокнувся, хей! - вигукнув друг.
- Піде або вона або я! Вибирай! - гарикнув Орман.
- Я тобі передзвоню. - підморгнув дівчина Джош та ляснув її по сідницях. Коли вона пішла, той звернувся до шатена. - Що з тобою?
- А, що з тобою?! Кицюню, кицю та завершуй уже! Як же дістало. Та пішло воно все до чортової матері! - кричав хлопець. Його злість переросла в руйнування. Він кидав бутилки та перекидав столи. Дівчата, що сиділи навкруг його друзів, притулилися до них чимдуж.
- Спокійно, бро. - встав Томас - блондин із золотавими кучерями.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Ти належиш мені!
Fiksi PenggemarУ світі еліти та безсонних ночей Дейміан - король, незаперечний і непереможний. Його присутність в будь-якому приміщенні негайно привертає увагу позирки і захоплені вигуки красунь. Проте коли Томас, його права рука, нагадує йому про нових прихильник...