Прихід Короля🎮

73 6 1
                                    

Мабуть я ще ніколи так не тішилась, як сьогодні. Звичайний ранок, а я ще лежу на ліжку та дивлюся на малюнки, що прислав мені Дерек. Моя усмішка то з'являлася то зникала і переростала у здивування. Будильник уже прогудів 3 рази, а мені байдуже, тому, що це фізкультура. Сюзан відпросила мене у вчителя й трішки розсказала про ситуацію, що трапилась. Той з розумінням віднісся до цього.

- От дідько! - прошипіла я та кинула у будильник подушку. Але одразу ж заусміхалася, дивлячись на повідомлення шатена.

Все таки це сталося. Ми обмінялися номерами та пообіцяли один одному багато писати. Щось дивне діялося зі мною. Він, що мені подобається? Ні-ні! Це не можу бути, моє серце належить Лукасу.

Я зайшла у ванну та почала чистити зуби. І тут мені почали дзвонити дівчата. Я скипіла, але вирішила цього не показувати. Я поставила планшет на  дзеркало та продовжила чистити зуби.

- Привіт Мі-мі! - Спершу скрикнула Кріс.

- Ага. - загуділа я із піною в роті.

- У нас тут таке творилось! - заголосила подруга. - Ти не повіриш!

Я змила із себе піну, пополоскала рота та витерла рушником.

- Уже вірю. - із сарказмом мовила я.

- Що з настроєм?  - все ще весело спитала Червона Мавпа.

- Та нічого, просто дивуюся, як люди можуть ігнорити мене 2 чортових дні, а потім як в нівчом не бувало дзвонить. - спокійно відповіла я.

- Вибач Мі-мі, просто  на вечірці дещо сталося. - вигукнула Кріс і я побачила її схвильоване лице.

- І що же?  І де це Анна?

- Вже приєднується.

І  справді, блондинка приєдналась за секунду, але я не привітавшись кинула.

- Що сталося на вечірці? - Запала мовчанка, яка мене нервувала.

- Говоріть уже!  - гримнула я.

- Ми просто були в легенькому шоці тому не відписували. - Пробурмотіла Анна.

- Ну по-перше мені на вечірці сподобався один хлопець. - оголосила  Крісті. 

- Що? - викрикнула я.

- Так, але він виявився одруженим баристом. - сумно сказала вона.

- Хей, тебе на старичків потягнуло? -підкинувши бровами, мовила я.

- І виявилося, що мені мій зраджує.

Ти належиш мені!Where stories live. Discover now