Помста за помстою

62 6 8
                                    

 У пошуках помсти, саме так я шукала щось, щоб помститися Орману. Якщо раптом я десь заікнулась, що я хороша людина і ніяк не злопам'ятна, то забудьте,  тому, що це все брехня.

В моїй голові ще досі прокручувались кадри де піддані знущаються над Мейсоном, а Орман запалює дрогоціні папери Данте.

-  Марго? Це ти? Що ти тут робиш? - вигукнув знайомий голос, коли я зітнулась  із кимось та впала на підлогу. Я підняла погляд погляд і зустріла Інесу.

- Ох вибач, я задумалась про.... - я швидко прикусила язик та стала підбирати листки із підлоги. Їй  не варто знати про, що я думала, вона точно не одобрить. - Я тебе не помітила ви... - раптом до моїх рук попали паро фотографій. - Що це?

- Заборонені фотографії, які не можна викладати на сайт, тому, що вони можуть заплямувати  гідність короля. - промовила шатенка, забираючи у мене фотографію та ставлячи її у конверт. В голові, у мене блиснула зловісна ідея.

- До речі, я якраз йшла до тебе, в студію.

- Справді?

- Так. Мене так зацікавила твоя робота. Мабуть це тяжко.

- Тоді давай підемо разом. Я тобі все розповім.

- Я не проти, але можеш ще раз показати ті фотографії. - я зробила очі, як у милого кошеняти і журналістка здалась.

- Я  могла  б їх тобі відати, але...

- Не хвилюйся, цей конверт зі мною у безпеці.- я показала зуби і подумки лайнулась. Хай простить мене Бог, як можна так безстидно брехати. Цей конверт Є у небезпеці зі мною, а не навпаки.

- Гаразд, поглянь. Там їх три і вони найпостидніші. На мою думку. Це все, що нам вдалось зазняти за ці роки.

Я поглянула на першу фотографію і мало не зомліла від сміху. На першій фотографії було зображено Дейміана у піжамі рожевого зайця у клубі. Він закочував очі та тримав кошик із великодніми яйцями. Друга це те як він падає у словмо із гримасою, яка була огиднішою за гримасу монстра. А третя і сама найцінніша  це те як хлопець спить і на його лиці чорним маркером написано "ЛОХ".

- Здається мій план уже придуманий. - тихо пробурмотіла я собі під ніс та ввійшла за Інесою в кабінет.

- Ти щось сказала?

- Ні, нічого. До речі, можна написати паро образливих коментарів у сторону Дейміана з аноніму? Я чула так роблять.

Ти належиш мені!Where stories live. Discover now