Wow

205 2 0
                                    

Wanneer we bijna bij Caro zijn zie ik Vince richting Caro wandelen. Caro kijkt richting Vince, maar blij ziet ze er niet uit... 

Caro: 

Emma en Scott komen mijn richting uit gewandeld. Ik voel iemand naar me staren, dus ik kijk naar rechts. Wow, ik zie Vince... Ik weet niet wat ik moet denken, wat ik moet doen. Wat doet hij hier zelfs? Gaat hij mee? Stiekem hoop ik van wel, maar dat mag ik niet laten merken. Voor Vince dichterbij kan komen ren ik naar Emma. 

Vince: 

Gisteren bij het afscheidsfeestje van Scott waren we aan het praten over Caro, ik weet niet meer hoe het ter sprake kwam. Ik vertelde dat ik haar miste en dat ik zoveel zou doen om de tijd terug te draaien. Op die moment kreeg ik een berichtje van Caro, ik las het voor aan Scott: 'Hey Vince, ik ben waarschijnlijk de laatste persoon waar je een berichtje van wilt krijgen...' Ik kreeg tranen in mijn ogen en Scott zag het. 'Ik heb een idee' zei hij toen hij zo snel hij kon zijn gsm nam. 'Je gaat mee naar Griekenland, als je om 6uur nog niet op de luchthaven bent dan mis je de leukste reis van je leven misschien.' zei Scott heel blij. Ik wist niet wat ik hierop moest zeggen, later die dag stuurde Scott het ticket door waarop stond bij welke gate ik moest zijn. Nu de volgende ochtend had ik een wekker gezet, maar ik wist nog steeds niet of ik wel zou meegaan. Mijn wekker ging en ik had mijn koffer al gemaakt voor Engeland, daar stak ik nog een zwembroek bij. Ik keek op mijn gsm met de achtergrond van Caro, want die had ik nog niet veranderd. Ik was bang maar ik besloot om toch naar de luchthaven te gaan. Ik kwam aan maar had veel stress, niet voor de vlucht maar om Caro haar reactie. Ik ging naar het toilet, terwijl ik op het toilet zat kreeg ik telefoon. Het was Scott, hij vroeg of ik kwam. Ik zei dat ik net van het toilet kwam. Op die moment zag ik Caro staan, ik bleef staren. Ze keek mijn richting uit maar al snel liep ze zo snel ze kon naar Emma. Ik weet echt niet of dit de juiste keuze is, maar ik wandelde toch hun richting.

Emma:

Ik zag iemand zwaaien naar me die heel hard leek op Caro, maar ik wist het niet zeker. We kwamen dichterbij en ik herkende haar, voor ik het wist liep Caro in mijn armen. Ik was blij dat ik haar nog kon zien voor het vertrek. Toen zag ik Titin staan, naast haar stond een koffer. Ging Caro mee op reis? Toen Caro me eindelijk losliet vroeg ik: 'Wat doe jij hier en waarom staat Titin daar met een koffer?' Caro lachte van hier tot in Tokio, gelukkig gingen we naar Griekenland en niet naar Tokio. 'IK GA MEE NAAR GRIEKENLAND!' zei ze heel gelukkig. Toen zag ik Scott naar Vince wandelen. 'Wat doet hij hier eigenlijk?' vroeg Caro best triest. Ik hoopte in mezelf eigenlijk dat hij meeging, zo kon ik met Caro op een kamer slapen en Scott bij Vince. Ik moet de komende 6 maanden al bij Scott op een kamer slapen. Scott en Vince kwamen onze richting uit, ik zag dat Caro echt niet op haar gemak was dus wreef ik een beetje over haar rug. 'Ik heb nog een verrassing.' zei Scott. 'Caro en Vince, jullie missen elkaar super hard. Ik weet dat het geen mogelijkheid is om terug bij elkaar te komen, maar ik wil er voor zorgen dat jullie toch nog een leuke tijd samen beleven. Jullie mogen met ons mee naar Griekenland. Als jullie op 1 dezelfde kamer slapen niet leuk vinden kunnen de dames samen slapen en dan slapen Vince en ik samen.' legde Scott uit. Ik keek naar Caro, ze keek betwijfelend.

Caro:

Scott vertelde dat Vince mee naar Griekenland ging gaan, ik wist niet of ik hier blij mee moest zijn. Ik keek betwijfelend, wou ik nog wel mee? Ik denk het wel, het kan wel leuk worden. Maar ik denk dat het ook wel akward kan zijn. 'Mannekes, moeten we niet gaan inchecken?' zeg ik om de stilte te doven. Waarop Emma antwoordt: 'Chill, Caro.' 'Nee Emma, Caro heeft gelijk. We moeten voortdoen.' zei Vince. Ik ging snel Titin nog een knuffel geven. Daarna liepen we zo snel mogelijk richting de check in. We moesten nog wat aanschuiven. 'Ahja, Titin wenste ons veel plezier' zei ik. 'Hoe gaat het eigenlijk met haar?' vroeg Vince. Voor ik wat kon antwoorde riep de vrouw naar ons, we mochten naar de andere check in gaan. 

Ze zaten in het vliegtuig, maar doordat het zo snel moest gaan hadden Caro en Vince een ticket naast elkaar. Ze konden niet meer wisselen dus ze moesten 3,5 uur naast elkaar zitten. Het vliegtuig steeg op, ze waren nog maar 10 minuutjes de lucht in en Caro viel inslaap. 

Emma: 

Het vliegtuig steeg op, dit was de eerste keer dus ik was wel een beetje bang. Ik vind het heel jammer dat ik niet naast Caro zit, maar ze leek er geen probleem mee te hebben om naast Vince te zitten. We vlogen ongeveer al 1,5 uur en ik keek naar Caro en Vince om te kijken of alles nog goed ging. Ik zag dat Caro met haar hoofd op Vince zijn schouder lag. Ik voelde iets raars over mijn lichaam gaan maar ik weet niet wat het was. Vince keek me aan dus veranderde ik mijn gezichtsuitdrukking snel en lachte ik naar hem. Hij stak zijn duim op en playbackte: 'Alles oke daar?' Ik stak mijn duim op en draaide me nadien weer om. Ik was heel moe dus probeerde ik te slapen, wat eigenlijk helemaal niet ging. Niet omdat ik in een vliegtuig zat, maar omdat ik heel de tijd moet denken aan wat voor raar gevoel er door mijn lichaam ging toen ik Caro zag leunen op Vince zijn schouder. Was ik jaloers? Neeeuuuu, dat kan niet. Ik ben verliefd op Scott. Terwijl ik dat dacht keek ik hem aan. Hij was in zijn boekje aan het tekenen en hij voelde mij naar hem staren denk ik. Hij keek me glimlachend aan, normaal voel ik nu altijd vlinders in mijn buik. Deze voel ik niet, ohnee, maar ik ben nog verliefd op Scott hoor niet op Caro. Dat kan niet, dat mag niet. Misschien zijn de vlinders gewoon even gaan vliegen omdat we hoog in de lucht zitten. 

Vince:

We zitten in het vliegtuig en omdat we zo snel moesten zijn met de tickets heeft Scott mij en Caro vliegtickets naast elkaar gegeven. Dit vind ik eigenlijk echt niet erg. Tussen mij en Caro kan het niet meer werken maar nog eventjes doen alsof er niets gebeurd is en op vakantie gaan in Griekenland is perfect, voor nu. Caro is inslaap gevallen met haar hoofd op mijn schouder, ik vind het echt super schattig. Eigenlijk voel ik geen vlinders, moet ik hier blij om zijn? Ik heb echt geen idee. Geen vlinders? Voor Caro? We vliegen al 1,5 uur, ik zie Emma kijken. Ze ziet er best jaloers uit, of misschien is dat niet met opzet. Scott en Emma zijn eigenlijk wel een mooi koppeltje, maar een mooier koppeltje als mij en Caro. Ik weet niet of dat kan? 

Na 3 uur vliegen komen ze bijna aan in Griekenland. Caro wordt wakker en kijkt naar Vince. 'Goedemorgen Vlinder.' zegt Vince. Caro kijkt een beetje geschockeerd. 'Oh, sorry sorry' zegt Vince verontschuldigend. 

Scott:

Onze vlucht is bijna gedaan en Emma is inslaap gevallen op mijn schouder zoals Caro bij Vince lag. Wanneer we bijna landen maak ik Emma wakker. 'Hey schone slaapster, we gaan bijna landen dus steek je spullen al maar in je zak.' zeg ik lief. Emma steekt haar spullen in haar zak, dan komt er een stewardess zeggen dat we gaan landen. Ik zie Emma heel hard trillen, zou ze bang zijn? Omdat ik weet dat Emma dat nooit durft te zeggen neem ik haar hand vast. Ze kijkt naar me en ze lacht. 'Ohh maar ze is toch zo schattig.' zeg ik dromerig tegen mezelf. We zijn geland en gaan allemaal uit het vliegtuig. We komen terug samen met Caro en Vince en wachten op onze koffers. Terwijl praten we over hoe de vlucht was en over de twee slaapkopjes. 

Emma: 

Oké, ik was op Scott zijn schouder inslaap gevalle maar ik voelde niks. Waarom is liefde zo raar? We wachten met zen 4 op onze koffers. Ik zie dat Vince zijn arm rond Caro wil doen, maar op die moment vraag ik aan Caro of ze mee wilt naar het toilet. Caro gaat mee, terwijl we wachten tot er 1 vrij is vraag ik haar of ze eigenlijk nog iets voelt voor Vince. Ze antwoordt er niet op. Is dat een ja? Of een nee? Op de moment dat ik nogmaals vraag of ze nog iets voelt voor Vince dan komt er een toilet vrij. Caro gaat snel het toilet in. 'Je kan de vraag niet blijven ontlopen hé.' roep ik haar achterna. Ze komt uit het toilet, ik zie tranen in haar ogen. 'Caro wat is er?' vraag ik ongerust. Caro antwoord: 'Ik heb wel een soort gevoel, maar ik weet niet of het voor Vince is.'


BumBumBum, SPANNEND. Ik ben eigenlijk echt niet tevreden van dit deel. Ik ga proberen elke dag een deeltje te plaatsen maar ik kan niets beloven, nu school terug begint word het soms wat moeilijkkk. Ik ga proberen morgen veel te schrijven zodat ik wel elke dag een deeltje kan posten :)) 


Een niet geplande wereldreis...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu