Vince keek verbaasd naar zijn telefoon en Scott vroeg wat er was, Vince liet het bericht lezen. Hij keek verbaasd en dan naar de meisjes, die hadden niets door ze waren te druk met Instagram.
Wanneer ze terug op hun hotel kwamen gingen ze direct naar hun kamer, althans de jongens dachten dat de meisjes ook naar hun kamer gingen. Dit was niet het geval, de meisjes wouden de jongens eens laten schrikken. Ze namen de trap zodat ze niet zouden opvallen, eenmaal bij hun deur aangekomen hoorde ze een meisje praten, precies van over de telefoon. Emma en Caro keken elkaar verbaasd aan, ze herkende die stem... Was dat Camille? Waarom bellen ze met Camille? De meisjes probeerde het zo goed mogelijk af te luisteren maar plots niest Caro.22:30 de meisjes staan voor de deur van de jongens.
Emma:
'Caro wat doet gij nu?' fluisterde ik zacht. Ze moest lachen, ik kon er niet mee lachen hoor. Waarom bellen ze met Camille? Je kan nu iedereen bellen behalve haar. In de bus keken de jongens elkaar ook al zo verbaas aan, ze dachten dat ik niets door had maar hey, zo moeilijk is dat niet hé. Caro en ik bleven nog even luisteren, na 2 minuten hoorde we nog een vrouwenstem. 'Huh wie is dat nu weer?' vroeg Caro. 'Hoi Merel, hoe gaat het met jou.' hoorde ik Scott zeggen. Ik werd woedend, ik had zoveel vragen. Waarom belde hij met Camille, waarom nu met Merel? Ben ik niet goed genoeg? Of zouden ze iets doorhebben van mij en Caro? Caro keek heel verbaasd en ze vroeg wat we nu moeten doen. Zonder erop te reageren klopte ik op de deur. 'Kom Caro, we gaan ons niet laten doen. Ik wil weten waarom ze bellen met die 2 make-up trutten.' zei ik. Caro antwoorde: 'Misschien wouden de jongens hun make-up doen en hadden ze hulp nodig.' Ik moest lachen.
2 minuten nadat Emma had geklopt deden ze nog steeds niet open. Nu besloot Caro te kloppen, niet zachtjes, maar heel de deur bewoog. 'Als ze dit niet hebben gehoord dan weet ik het ook niet.' lachte Caro. Ze hoorde Scott zeggen: 'Ohnee misschien zijn dat de meisjes, sorry Merel en Camille we moeten jullie laten.' Emma keek nog bozer naar Caro. Vince kwam de deur opendoen.
Vince:
We hoorden geklop op de deur dus legde we snel af want het konden de meisjes zijn. Dit was ook zo, ik deed de deur open en Emma en Caro stonden daar. 'Wat doen jullie hier?' vroeg ik. 'Ben je niet blij om ons te zien ofzo?' vroeg Caro. Sinds wanneer doet Caro zo flirterig dacht ik. 'Jaweljawel, maar jullie waren toch heel moe?' antwoorde ik snel. 'Niets is wat het lijkt hé Vince.' zei Emma terwijl ze de kamer binnenstapte. Ze keek rond en vroeg waar haar liefje was. 'Ik sta onder de douche.' riep Scott. Ik hoorde de deur van de badkamer opengaan. 'Kom maar binnen hoor Caro.' zei ik. Caro liep naar binnen en ik zag dat ze uno bij had. Om het niet akward te laten worden vroeg ik of ze uno wou spelen. 'Kan je al wat beter tegen je verlies ofwa?' vroeg Caro lachend. Ik moest lachen maar zei niets omdat ik niet tegen mijn verlies kan.
Emma:
Eindelijk kwam Vince de deur opendoen, hij liet ons niet direct binnen dus ik ging zelf binnen. Ik vroeg waar Scott was, hij riep dat hij onder de douche stond. Om niets te laten opvallen ging ik de badkamer binnen, ik vind het zo erg voor Caro. Ik laat haar alleen met Vince en dat niet alleen ik ben zo verliefd op haar maar dan ga ik naar Scott die naakt onder de douche staat. Ik voel me zo schuldig, ik doe niet het juiste. Ik moet eerlijk zijn tegenover iedereen, tegen Caro over hoe ik me voel, tegen Scott dat ik eigenlijk niets meer voel. Eerst moeten de jongens eerlijk zijn, hoe ga ik dit subtiel vragen? Scott kwam uit de douche en wou me kussen. Voor hij mij kon kussen duwde ik de handdoek in zijn armen. 'Het is hier veel te warm, ik moet hieruit.' zei ik terwijl ik uit de badkamer ging. Ik zag dat Caro en Vince uno aan het spelen waren, Caro had het naar haar zin want ze was aan het winnen hoorde ik. Caro is zo schattig. 'Nee Emma, komaan een plan.' zei ik tegen mezelf. Ik ging op een stoel zitten die bij een klein tafeltje stond. Scott kwam uit de badkamer en ging op de andere stoel bij het tafeltje zitten. Ik had stress om het te vragen, maar ik ben geen dramalama hé. 'Seg jongens waarom duurde dat zo lang voordat jullie de deur kwamen opendoen? Wij hadden al twee keer geklopt! Of waren jullie gewoon te druk met bellen samen met Merel en Camille?' vroeg ik een beetje bot. Caro keek me trots aan, zelf had ze dit waarschijnlijk niet durven vragen.
Scott:
Ik kwam uit de badkamer en ging op de stoel zitten die nog over was. Plots vroeg Emma waarom het zolang duurde voordat we de deur opendeden. Ze hadden blijkbaar al 2 keer geklopt maar dit hadden we niet gehoord. Waarom we dit niet hadden gehoord wist ze al... Ik keek naar Vince, ik wist niet goed wat ik moest doen. Ontkennen is geen optie ze hebben alles waarschijnlijk toch gehoord. 'Ja, oké sorry. We waren inderdaad aan het bellen met Camille en Merel. Laat me het uitleggen.' zeg ik. Voor ik het kon uitleggen stond Caro recht, ik wist niet wat ze ging doen. Ze begon de uno kaarten op te ruimen. 'Ja sorry, leg maar uit ik heb gewoon wat kaarten laten vallen.' zei ze verontschuldigend. Emma moest lachen. 'Ja zie, dit is precies wat ik bedoel. Emma je lacht altijd met elk klein ding dat Caro doet, lijkt wel alsof jullie een koppel zijn.' begon ik. Voor ik kon verder vertellen onderbrak Emma hem. 'Euh wow, dat is echt niet de bedoeling. Je ziet zelf toch ook dat dat grappig is. Een klein koetje dat domme dingen doet.' Caro begon te lachen. 'Ja Scott sorry maar hierin heeft Emma wel echt gelijk.' zei Vince met de slappe lach. Ik zuchtte en ging verder: 'Het lijkt alsof jullie zoveel dingen voor ons achterhouden, Caro je laat dingen op je telefoon zien aan Emma maar ons vergeet je gewoon. Jullie rennen altijd hand in hand naar het toilet.'
Caro:
Ik had per ongeluk uno kaarten van het bed laten vallen en Scott begon net met zijn uitleg. Ik stond op om de kaarten van de grond op te ruimen. Plots zweeg Scott en keken ze me alle 3 aan. 'Ja sorry, leg maar uit ik heb gewoon wat kaarten laten vallen.' zei ik verontschuldigend. Emma begon te lachen, Scott kon er helemaal niet mee lachen. Emma noemde me een klein koetje en toen begon ook Vince te lachen. Scott zuchtte en ging dan verder met zijn uitleg. Hij begon erover dat ik dingen op mijn telefoon aan Emma laat zien en niet aan hun en dat we hand in hand naar het toilet rennen. 'Sorry dat ik niet alles aan jullie laat zien, maar soms zijn het berichtjes of foto's van Titin en Karel. Daar hebben jullie toch geen zaken mee.' zeg ik. Voor Scott terug kon antwoorden zei Emma: 'Scott, we zijn hier in Griekenland. Hier lopen overal vieze mensen, als ik naar het toilet loop dan heb ik graag dat die slome slak hier niet achterblijft.' Vince zei: 'Amai, Caro wordt hier nogal liefdevol behandeld.' Ik moest nog harder lachen. Scott vond het echt niet meer leuk. Hij zei dat hij even een luchtje ging scheppen.
Scott was weg en de meisjes vroegen aan Vince wat er nu echt is gezegd tegen Merel en Camille, want Scott wou hier niets over zeggen. Vince begint het uit te leggen... Daarstraks stuurde Camille een berichtje naar mij over het bijschrift van jou Instagrampost. Ze vond het raar en begon een theorie te verzinnen, dat jullie altijd naar het toilet liepen om te kussen en dat jullie romantische berichten stuurden en we daarom niet mee mochten kijken.
Emma:
Scott liep boos weg dus vroegen we aan Vince wat er allemaal is. Camille heeft ons door, maar ze is hier niet eens... Ik vind dit zo raar. Tegen Vince blijven we ontkennen en vertellen we wat we zeiden toen Scott er kon was. Ik keek naar Caro en zag dat ze het moeilijk kreeg. 'Sorry Vince, ik weet niet wat jullie denken maar Caro en ik gaan naar onze kamer en slapen. Hopelijk is Scott wat gekalmeerd want het is niet de bedoeling om hier ruzie te maken.' zei ik. Caro en ik stonden op en gingen de kamer uit. We namen de lift en gingen naar onze kamer. Ik had onze kamerdeur nog niet helemaal dichtgedaan en Caro barstte in tranen uit. Ze ging naar de badkamer en sloot direct de deur. Ik ging aan de deur staan en vroeg of alles oké was. Ze antwoorde eerst niet. Ik vroeg het nog eens en ze deed de badkamer deur los. 'Kom maar binnen.' zei ze. Ik zag haar op de grond zitten met tranen rollend over haar gezicht. Ik ging naast haar zitten en vroeg wat er was. 'Ik weet het allemaal niet Emma, tussen ons, Vince en Scott die bellen met Camille en Merel, Titin in het ziekenhuis.' begon ze te vertellen...
Dit is wat langer omdat ik gisteren niets heb gepost :)) Hopelijk vinden jullie het een beetje leuk :)) groetjesssssssss!
JE LEEST
Een niet geplande wereldreis...
FanfictionNa de proclamatie gebeuren er heel wat dingen die niet echt iemand had verwacht...