Hotel

181 3 5
                                    

Caro gaat snel het toilet in. 'Je kan de vraag niet blijven ontlopen hé.' roep ik haar achterna. Ze komt uit het toilet, ik zie tranen in haar ogen. 'Caro wat is er?' vraag ik ongerust. Caro antwoord: 'Ik heb wel een soort gevoel, maar ik weet niet of het voor Vince is.'

Emma:

Toen Caro uit het toilet kwam had ze tranen in haar ogen. Ik vraag ongerust: 'Caro wat is er?' Waarop Caro antwoorde: 'Ik heb wel een soort gevoel, maar ik weet niet of het voor Vince is.' 'Voor wie dan en welk gevoel heb je percies?' vroeg ik. Ze antwoorde niet direct dus ging ik een toilet binnen. Toen ik op het toilet zat zei Caro dat ze niet wist wat voor gevoel het was en of het wel iets echt was. Ze ging afwachten. Ik kwam het toilet uit en ik zag Caro huilen. Ik gaf haar direct een knuffel en ze knuffelde heel hard terug. Het komt echt goed Carootje, is het niet nu dan is het misschien morgen. Weet dat je alles mag zeggen tegen mij he, ik ben er voor je.' Caro lachte, het was zoooo schattig. Ze bleven kijken, recht in mijn ogen. Lijkt alsof ze helemaak door mijn oogballen aan het kijken is. Op deze romantische moment werden we verstoord door een berichtje van Scott. Ik pakte mijn telefoon. 'Scott vraagt waar we blijven.' zeg ik geiriteerd tegen Caro. 'Kom we gaan.' antwoord Caro. 

Caro:

Emma is zo lief voor mij. Ik heb het de laatste tijd moeilijk, met Titin, het afscheid nemen van iedereen, de breuk met Vince... Ik ben wel blij dat ik mee naar Griekenland ga, het favoriete vakantieland van mama, eventjes weg van alles. Ik weet wel niet of ik blij moet zijn dat Vince ook mee is. Ach wat maakt het uit, ik ben op vakantie met Emma. Mijn beste vriendin, of is ze meer? Ik was in slaap gevallen op Vince zijn schouder in het vliegtuig. We waren al even aan het vliegen en ik werd wakker maar ik was moe dus bleef ik liggen. Ik zag Emma kijken, ze keek best jaloers ofzo. We waren aan het wachten op onze koffers en plots sleurt Emma me dan mee naar het toilet. Waar ze me vraagt of ik nog gevoelens heb voor Vince. Zijn dit hints, of beeld ik me gewoon wat in. Het werd me allemaal wat teveel dus liep ik snel een toilet binnen, toen ik er terug uit kwam had ik tranen in mijn ogen. Ik voel niets voor Vince, maar ik voel wel iets voor iemand... Wat ik voel weet ik echt niet, voor wie ik het voel wel. Voor Emma, haar bezorgdheid, haar soms toch wel lieve complimentjes, haar lach. Ik ken Emma zoals niemand ze kent. Wow aan wat ben ik nu aan het denken, verliefd op Emma, op een meisje??? Nee Caro dit kan niet. Het kan wel, het is helemaal oké. Wat gaat iedereen ervan zeggen? Wat gaat iedereen van mij denken? Ik ga het even zo laten en de reis afwachten, misschien gaat het weg. Wat ik stiekem wel hoop. 

Scott:

We zijn aan het wachten op onze koffers en plots lopen de meiden snel naar het toilet. 'Dat was precies dringend.' zegt Vince lachend. 'Ja, zeg dat wel.' antwoord ik. 'Seg, Vince heb jij eigenlijk nog gevoelens voor Caro? Stel ze kust je wat zou je doen?' vraag ik hem. Vince denkt even na. 'Hmm, ik heb geen idee eigenlijk. Wegduwen zou ik al zeker niet doen, ik bedoel Caro is het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien. Ik denk dat we nu gewoon andere wegen uitgaan, maar op een bepaalde manier ga ik haar toch altijd graag blijven zien.' 'Ja ik snap het wel, maar is dat nu dan niet moeilijk. Was het wel slim van mij om jullie allebei mee te nemen?' antwoord ik. 'Ik vind het niet erg, zolang er geen stille momenten zijn en ik nooit helemaal alleen met Caro ben vind ik het allemaal oké.' zegt Vince. Scott kijkt op zijn horloge, hij wordt ongeduldig en besluit een bericht naar Emma te sturen: 'Seg waar blijven jullie? Toch niet door de wc gezakt hé?' 2 minuutjes later komen Emma en Caro eraan.

Vince:

Scott en ik hadden een goed gesprek. Ik ben eerlijk geweest, ik voel niets meer voor Caro maar ze blijft een super mooi meisje. We staan al 10 minuten met al de koffers op Caro en Emma te wachten. Scott besluit om Emma een bericht te sturen, 2 minuten later komen ze.

Ze nemen een taxi om naar het hotel te gaan, die rit duurt ongeveer 40 minuten. In deze rit zaagt Emma de heeeleee tijd. Ze heeft honger. 

Emma:

We zitten in de taxi, ik weet niet hoelang we moeten rijden maar ik heb zoveeeel honger. Mijn mond staat niet stil. 'Ik heb honger.' 'Hallo iedereen, ik heb honger.' zeg ik steeds op een zagende toon. Caro zucht en ze neemt iets uit haar rugzak. Een doosje, wat zou er in zitten? 'Hier, neem een koekje van Titin. Karel zei dat je ze gisteren lekker vond dus moest ik er meenemen.' zei Caro. 'Ooohh dankudankudanku.' zei ik heel enthousiast tegen Caro. Ze vroeg of de jongens er ook 1 moesten hebben maar die waren de druk aan het praten. 'Oké meer voor onze.' zei ze lachend.

Na 40 minuten in de taxi te zitten waren ze aangekomen bij het hotel, ze namen hun koffers uit de auto en gingen naar binnen. Scott ging naar de balie om in te checken. De andere gingen even in een zetel zitten.

Vince:

'Amai das hier wel een chic hotel he.' zei ik tegen Caro. 'Ja amai, goed dat ik dat niet moet betalen.' zei ze lachend. Emma antwoorde daarop: 'Verwacht maar een rekening hoor als je thuis bent.' 'Ahh maar dat hoeft echt niet hoor' zei Caro. Ik voel iets tussen die 2. Ze zouden eigenlijk nog wel een goed koppeltje zijn. Of ze beide op vrouwen vallen dat weet ik natuurlijk niet. Daarbij Emma is nog met Scott samen en Caro en ik zijn nog maar 3 dagen uit elkaar. Het zal wel niets zijn, misschien heb ik wel nog gevoelens voor Caro? Scott komt naar ons gewandeld met 2 sleutels in zijn handen. 'Hier dames, dit is jullie sleutel. Jullie zitten op de 3de verdieping en wij op de 5de' zegt Scott terwijl hij hen de sleutel geeft. We gaan naar onze kamer. 

Caro: 

Emma praat best flirterig tegen mij, of misschien voel ik dat zo aan. Ik hoop gewoon dat Vince het niet doorheeft. Maar wat kan hij doorhebben er is helemaal niets tussen mij en Emma. Scott geeft ons de sleutel van onze kamer en we gaan er naartoe. We komen de kamer binnen. Het bed is vol gestrooid met rozenblaadjes. Emma en ik kijken elkaar aan en beginnen te lachen. 3 2 1, we ploffen het bed op. 'Dat ligt wel goed.' zegt Emma. Waarop ik antwoorde: 'Ja zelfs beter als mijn bed thuis.' Emma en ik kijken elkaar aan, zoals daarstraks in het toilet. Ik voel iets raars gaan over mijn hele lichaam, een raar gevoel. We blijven elkaar aankijken en komen dichter bij elkaar...


Dit deel is niet super lang sorryyy, maar ik ben echt moee. Jullie mogen raden wat er gaat gebeuren, ik ben benieuwd :)))  SORRY DAT HET EEN KORT DEEL IS!!!


Een niet geplande wereldreis...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu