Roomservice

157 6 2
                                    

Ze keken naar Vince die aan het spelen was, hij liep van hier naar daar. Scott riep zo hard hij kan, iedereen naast hem heeft nu waarschijnlijk gehoorschade. De wedstrijd was gedaan en Scott liep zo snel hij kon naar Vince. Vince heeft 4 keer gescoord, door hem is het team gewonnen. De meisjes stond rechtop te klappen. Scott vloog hen voorbij. Hij liep op het veld en vloog in Vince zijn armen.. Emma zei tegen Caro: 'Op een dag staan wij zo op de voetbal om ons zoontje te supporteren.' Voordat Caro kon antwoorden kuste Emma haar. 'Kom ik moet naar het toilet.' zei Emma toen ze Caro meetrok. Wat ze op het toilet gingen doen is vanzelf sprekend. Caro keek nog even naar het veld en ze zag dat Vince en Scott...

Caro:

Emma sleurde me mee naar het toilet. Ik keek nog even naar het veld om te kijken waar Vince en Scott waren. Ik zag dat Vince in Scott zijn armen sprong. Ik wou echt weten wat er ging gebeuren dus bleef ik staan. Emma had mijn hand nog vast maar ik trok haar naar me toe dus viel ze op de grond. 'Ale Caro, ik was wel al voor jou gevallen hé.' zei Emma lachend. 'Emma, Emma kijk kijk daar op het veld.' zei ik wijzend naar Vince en Scott.

Emma en Caro wisten niet wat ze zagen. Scott en Vince waren aan het kussen, midden op een rugbyveld. Wie had dit ooit gedacht? Caro keek naar Emma, die er stond met haar mond wagenwijd open. 'Seg maar Caro moest je hier echt naar kijken, ik had wel zin hé.' zegt Emma. 'Emma toch niet hier zotteke.' zei Caro lachend.

Vince:

Ik zag Scott het veld op lopen. Hij sprong me recht in de armen. Dit voelde zo fijn, zo veilig. Voor ik het wist stonden we te kussen, in het midden van het rugbyveld. Iedereen zag ons, maar dat kon me helemaal niets meer schelen. Ik wist niet wat ik moest doen, wat ik ervan moest denken. Wat anderen ervan gaan denken, vooral Camille en Merel. Dat kon me eigenlijk niet veel schelen.

Scott:

Ik liep naar Vince op het rugbyveld en sprong recht in zijn armen. Ik kuste hem, midden op het rugbyveld. Ik voelde eigenlijk al wel even iets voor Vince. Ik durfde er alleen met niemand over te praten, Yemi weet hier wel van. Ik kon met hem erover sturen, hij gaf echt de goeie raad. Toen ik zei dat ik een verrassing had geregeld voor Vince had hij al een naam voor mij en Vince verzonnen. Zoals hij en Jonas Yemas heten zei hij dat ik en Vince Vott konden heten. Ik vond het een beetje apart, maar hij heeft me echt goed geholpen.

De jongens liepen het veld af, hand in hand. Ze gingen opzoek naar Emma en Caro, want die zaten niet meer op de tribune. 'Waar zijn die toch?' vroeg Vince bezorgd. 'Wacht, misschien op het toilet?' zei Scott geruststellend. De jongens liepen naar de wc waar de meiden hand in hand stonden. Emma en Caro zagen de jongens hand in hand lopen. De meisjes keken elkaar aan en begonnen te lachen.

Emma:

'Awel wie we hier hebben.' zei ik met een klein lachje. De jongens keken elkaar een beetje beschaamd aan. Ik keek naar Caro en kuste haar. Misschien was dit niet zo'n goede moment, maar wat maakt het uit. Iedereen heeft het recht om gelukkig te zijn. 'Het maakt niet uit op wie je verliefd wordt, hoe je verliefd wordt, waar je verliefd wordt. Als je maar gelukkig bent.' zegt Caro. Scott antwoord: 'Dankjewel, we willen het wel nog voor ons 4 houden. Althans Yemi weet ook dat ik Vince wel zie zitten.' 'Weet Yemi dit??' vraagt Vince snel. Geen stress antwoord ik.

4 dagen later.

De afgelopen dagen hebben ze aan het strand gelegen, gegeten en vooral genoten. Scott moet een beslissing maken. De wereldreis van 6 maanden is geboekt en betaald, dus er moesten we 2 personen gaan. Omdat Vince al ingeschreven in de school in Engeland moest hij terug naar België. Scott ging niet met 1 van de meisjes alleen op reis. Hij dacht aan Yemi, maar die ging Jonas dan te hard missen. Scott was er toch nog niet helemaal uit. Hij had nog 3 dagen om het te kiezen. Dan moesten er 2 personen op het vliegtuig richting Zuid-Afrika zitten.

Caro:

Het was 9 uur en Emma lag nog goed te slapen, ze is zo schattig. Ik draaide me om en nam mijn telefoon. Ik zag dat Yemi een berichtje had gestuurd, waarin stond: 'Hey Caroo, hoe is het daar? Hebben Vince en Scott je het al verteld? Hihi, wat vind je ervan? #vott!!!' Ik lachte luidop en voelde Emma haar hand op mijn rug. Ze vroeg waarom ik lachte, ik liet het berichtje dat Yemi had gestuurd lezen. Ze lachte en zei: 'Hoe heten wij dan samen?' Ik dacht na, maar er kwam niet direct iets. Ik stuurde terug een berichtje naar Yemi, ik vroeg hoe Emma en ik heten. Hij verzint wel weer iets. Ik legde mijn telefoon terug op het nachtkastje en staarde even naar de grond. Emma wreef over mijn rug, dit duurde niet lang. Al snel ging haar hand naar mijn nek, ze masseerde hem even. Haar handen wisten niet goed wat doen denk ik, ze gingen richting mijn borsten. Ik had een topje aan, want het was heel warm. Voor ik me nog maar kon omdraaien had Emma haar T-shirt al uit. Ik lachte, ze is zo mooi, maar vooral zo sexy.

Emma en Caro kusten, terwijl deed Emma Caro haar topje uit. Emma vroeg of Caro het allemaal wel oké vond. Caro zei: 'Zolang het allemaal met jou is.' Ze gingen verder. Wanneer Caro Emma haar shortje probeert uit te doen wordt er op de deur geklopt. Caro schrikt en stop direct. 'Wie zou dat kunnen zijn?' vraagt ze buitenadem. Emma doet snel een T-shirt aan en gaat door het kleine deurgat kijken. 'Ohh dat is roomservice, Caro ga even onder het deken. Alleen ik mag naar jou hete lichaam kijken hé.' zegt Emma heel flirterig. Emma doet de deur open en neemt het karretje mee naar binnen. 'Huh, wij hebben toch helemaal geen eten besteld' zegt Caro. 'Aah dan zal dat iets van de jongens zijn hé.' zegt Emma terwijl ze terug in bed komt. Ze doet haar T-shirt uit. 'Waar waren we gebleven?' vraagt Caro ongeduldig.


Sorry dat ik al zo lang niet meer heb geschreven!!!!

Ik ben stiekem ook heel bang om dit te posten :()

Een niet geplande wereldreis...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu