Raar gevoel

154 4 1
                                    

Ze gingen naar beneden waar iedereen samenkwam. Zo wandelde ze naar het restaurant waar Scott gereserveerd heeft. Ondertussen was het wel al 18:15. 'Ik hoop dat we er nog binnen geraken.' zei Caro.

In het restaurant.

Caro:

Seg wat staat er allemaal op die kaart? Ik snap er niks van. 'Carootje, zal ik anders voor jou bestellen? Een kinderspaghetti, wat vind je daarvan?' reageert Emma ondeugend. 'Emma, Caro is geen baby meer he!' antwoord Vince chagrijnig. Ik schrok van Vince, hij wil me beschermen. 'Emma zei dat maar voor te lachen hoor.' reageert Scott snel voordat wij iets konden zeggen. Emma en ik kijken elkaar aan, het is zo moeilijk om niet te kussen. Weet je hoe aantrekkelijk zij is? We hebben allemaal besteld, ik weet niet wat ik heb besteld. Iets in het Grieks, maar Scott zei dat het lekker was. Ik weet niet of ik hem moet geloven, maar hij vind Emma lekker. Dus eigenlijk weet hij wel wat lekker is. Ons eten komt er best snel aan. 'Das hier wel snel hé.' zegt Emma blij. 'Ja hé.' zegt Vince. Ik moet lachen en ik zeg: 'Goed dat hij het hier snel is, want anders begin jij weer te zagen.' Emma kon er niet mee lachen. De jongens en ik wel.

Ze genieten van hun eten, wanneer ze klaar zijn komt de ober en vraagt of ze nog een dessertje moeten hebben. Emma pakt haar telefoon, ze stuurt een berichtje naar Caro waarin staat: 'Waarom sta jij niet op die kaart? Ik wil jou wel als dessertje.' Caro lacht naar haar telefoon en Vince vraagt wat er zo grappig is. 'Oh niks hoor, Titin stuurt een grappig filmpje waarin ze haar hoofd ingezoomd stuurt.' zegt Caro. Emma kijkt mee op Caro haar telefoon, ze lacht. 'Maar Caro je ziet niet eens iets.' zegt Emma. 'Ja das toch grappig.' lacht Caro.

Vince:

We zitten hier in het restaurant en Emma en Caro doen zo raar. Ze zijn plots nog closer geworden. Ik mag echt niet jaloers zijn. Scott legt ineens zijn hand op mij been, wat gebeurd er? Caro en Emma gaan naar het toilet, ze hebben nog geen dessert besteld. Scott zegt dat wij wel al wat kunnen bestelen. Ik heb eigenlijk niet zoveel zin in een dessert, er gaat zoveel door mijn hoofd, door mijn lichaam. Ik weet niet wat ik voel. Dit is zo raar. Scott zijn hand ligt nog steeds op mijn been. Ik voel me hier niet goed bij, dus ik zeg dat ik naar het toilet moet. Ik ga richting het toilet en Emma en Caro komen hand in hand lachend uit het toilet. Ik wil zo graag weten waarom die lachen en hoezo wandelen ze hand in hand? Misschien is het gewoon zodat ze makkelijk uit de toilet konden gaan.

Scott:

Ik weet niet hoe het kwam, maar plots lag ik mijn hand op Vince zijn been. Ik weet niet of hij het leuk vond, ik denk het niet. De meisjes waren naar het toilet en mijn hand lach al 5 minuutjes op zijn been, plots moest Vince naar het toilet. Hij leek niet op zijn gemak. Wat er tussen mij en Vince is weet ik niet, tussen ons zijn soms wat akward momenten. Ik weet niet hoe het komt, er is iets. Ik probeer er achter te komen wat. Vince is voor mij mijn beste vriend. Ik heb nog nooit een goede vriend gehad. Het leven is goed, ik heb een relatie met het mooiste meisje ooit, ik ben begonnen aan mijn 6 maanden wereldreis, school is gedaan. Het leven kan niet beter. Alleen merk ik nu dat er zoveel spanningen zijn. Ook tussen Emma en Caro, tussen mij en Vince. Ik en Emma hebben bijna geen quality time meer, ze mist het precies wel niet zo hard. Emma doet soms alsof ik er niet ben. Ze is zo hard bezig met Caro. Oké ik heb haar uitgenodigd maar dit had ik ook niet verwacht. Ik heb een beetje spijt dat ik Caro en Vince heb meegevraagd, maar nog 2 weken en ik ga de wereld zien met Emma. Dromen komen uit.

Emma:
Caro en ik gingen naar het toilet, het was zo grappig we waren aan het praten over pinguïns. Hoe dat ter sprake kwam weet ik niet meer. Ik vind het belachelijke dieren maar Caro vind het zo schattig. Ze wou een foto van een pinguïn laten zien maar onze chat stond nog open. Ik zag dat en ik zei: 'Heb je nog honger? Ik heb wel zin in een lekker dessert' 'Ah wat zou je dan als dessert willen?' vroeg Caro. Alsof dat nog een vraag is dacht ik in mezelf. Voor ik iets antwoordde kuste ik haar. Er kwamen 2 meisjes uit 1 toilet. 'Die hadden het precies ook leuk.' zei Caro lachend. 'Hahaha precies wel hé, maar ik had het net ook wel leuk.' zei ik flirterig. Caro reageerde niet, ze kuste me. Het duurde lang, maar dat vond ik niet erg hoor.

Caro:
Emma en ik gingen samen naar het toilet, voor ik het wist waren we aan het kussen. Dit voelde zo veilig. Toch weet ik niet of dit wel goed is, of ik hier wel mee moet doorgaan. Emma en ik, het is niet iets wat echt iets kan worden. Emma is met Scott, ze zijn wel niet meer super close sinds we hier zijn maar misschien is dat omdat Vince en ik er ook zijn. Soms denk ik dat Scott spijt heeft dat hij mij en Vince heeft meegevraagd. Na een tijdje komen Emma en ik uit het toilet. We lachen over een foto van een pinguïn, omdat het druk is aan het toilet neem ik Emma haar hand. Ik wil haar niet kwijtraken hé. Vince komt naar het toilet, hij ziet mij en Emma hand in hand lopen en hard lachen. Hij ziet er niet zo blij uit, heel jaloers zelfs...

Caro en Emma komen terug naar de tafel, het dessert van Vince en Scott word opgediend. De ober vraagt of Emma en Caro nog wat moeten hebben. Ze kijken naar elkaar en dan zegt Emma dat ze niets meer hoeven. Vince komt terug van het toilet en begint aan zijn dessert. Caro kijkt naar het dessert, Vince ziet dat en hij vraagt of ze wilt proeven. Caro kninkt ja, ze proeft maar het is best zuur dus trekt ze een rare smoel. Vince lacht, Emma begint ook te lachen. Scott ziet er zo serieus uit. Hij vindt het helemaal niet grappig. Het lijkt wel of hij jaloers is...
Na het restaurant gaan ze terug naar het hotel, ze zitten even op de kamer van de jongens. Caro valt half inslaap dus zegt Emma: 'Kom slaapkop, we gaan naar onze kamer. Dan kan je in je bedje gaan liggen.' Caro staat op maar ze zegt niets, ze is heel moe. Ze nemen afscheid van de jongens en Scott wilt Emma nog een kusje geven maar Emma trekt haar hoofd weg. Er komt ineens een rare sfeer. 'Ale slaapwel hé' zegt Caro heel vermoeid. Ze gaan naar hun kamer en doen hun pyjama aan. Ze gaan slapen.

Dit is niet goed en best kort sorryyy, mijn computer is uitgevallen hahaha en ik ben bijna inslaap gevallen. Ik voel me een beetje Caro 😝
Laat weten wat jullie ervan vinden en wat er misschien kan gebeuren :))
Ik wou trouwens elke dag een deeltje posten en voor nu is dit wel altijd gelukt maar ik weet niet of ik het nog lang kan volhoudennn
Ik doe men bestttt!
Groetjess slaapwelll of goeiemorgen of goeiemiddag of goeienacht!:)

Een niet geplande wereldreis...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu