Verrasing

153 3 1
                                    

De meisjes kwamen de badkamer uit en de jongens zaten in het zeteltje. Enorm dicht bij elkaar. Scott had zijn hand zelfs op Vince zijn been liggen. Doordat de meisjes heel stil de badkamer uitkwamen hadden ze dus niets door. De jongens lachte heel veel en het viel op dat ze elkaars gezicht echt aanstaarde...

Caro:

Emma en ik kwamen stil de badkamer uit en zagen dat Scott zijn hand op Vince zijn been lag. Ze lachte veel naar elkaar en staarde elkaars gezicht aan. Ik vroeg me af wat er zou gebeuren, wat dat dit te betekenen heeft. 'Is Scott verliefd op Vince?' fluisterde ik naar Emma. Waarop zei fluisterend antwoord: 'Of Vince op Scott?' Hun hoofden komen nog dichter bij elkaar, het lijkt wel alsof ze gaan kussen. Net wanneer ze bijna gaan kussen duw ik per ongeluk tegen de badkamer deur waardoor deze piept. 'KAK' denk ik in mezelf. 'Sorry voor het storen mannen maar kwam de taxi ons niet halen?' zeg ik om het niet raar te maken.

Ze gaan naar buiten waar de taxi op hen staat te wachten, vandaag gaan ze naar een romantisch stadje. Dit had Scott deze ochtend nog gekozen, normaal gingen ze vandaag aan het strand liggen.

Emma:

We zaten in de taxi en Scott zei dat we vandaag naar een romantisch stadje gaan, ik snap het niet want normaal gingen we naar het strand. Achja een romantisch stadje met die knappe griet hier naast mij, geweldig. Maar waarom kiest Scott voor een romantisch stadje? Er is echt iets tussen Vince en Scott, alleen moeten Caro en ik nog ontdekken wat. Misschien ontdekken we vandaag wel wat.

Ze zijn aangekomen in het romantisch stadje, alleen vind Vince het niet zo romantisch. 'Seg hier hebben ze niet eens een rugbyveld, dan is het niet romantisch hoor' zegt hij op een zagende toon. Scott had iets voorzien, maar voor ze dat te weten kwamen gingen ze eerst eten. Omdat ze de avond voorheen veel hadden gegeten kozen ze nu voor een broodjeszaak, alleen hadden ze hier geen smos. Daar was Emma niet zo blij mee.

Na het eten gingen ze op verkenning in het stadje. Scott had een verrassing voorbereid en nam ze mee naar een prachtig park vol met bloemen en romantische bankjes. Vince keek verbaasd om zich heen en zag dat er achteraan het park een rugbyveld. 

Vince: 

We wandelde in een parkje, maar ik vond het wat te romantisch. We wandelde verder en toen zag ik dat er achteraan het park een rugbyveld was. Ik sprong in de lucht en vroeg: 'Gaan we naar een rugbymatch kijken?' Scott antwoordde: 'Wij gaan kijken, jij gaat spelen.' Ik wist niet wat ik moest denken, of ik erbij mee moet zijn. Ik had zoveel vragen dus begon ik met ze te stellen: 'Moet ik dan spelen met de ploeg van Griekenland?' 'Hoe gaan die mij verstaan?' 'Spelen we wel op dezelfde manier?' Voor ik nog kon verder gaan onderbrak Emma mij: 'Wees niet zo'n dramalama, je gaat naar Engeland voor rugby dan zal je het hier ook wel kunnen zeker.' Emma had wel gelijk. Ik keek naar Scott en gaf hem een knuffel, hij heeft dit geregeld. Voor mij. Toen we knuffelde kreeg ik weer een raar gevoel... Ik zag in mijn ooghoek dat Caro keek, maar op zo'n rare manier. Zou ze iets doorhebben van mijn raar gevoel? Ze nam haar telefoon en typte een berichtje en wees dan naar haar telefoon. Na de knuffel met Scott nam ik mijn telefoon en ik zag dat Caro een bericht naar mij had gestuurd. Er stond in: 'Hey Vince, ik wil niet pushen of iets maar wat is dat tussen jou en Scott? Je moet het niet vertellen tegen mij hoor maar ik heb wel iets door!' Ik wist niet direct wat ik erop moest antwoorden. Ik keek haar aan en ze lachte terug. 

Caro: 

Scott en Vince gaven elkaar een knuffel, het lijkt wel alsof er iets gaande is tussen die twee. Ik stuurde Vince een berichtje met de vraag wat er is tussen hem en Scott. Ik ben misschien wat te nieuwsgierig maar er is wel echt iets. Ik liet het bericht dat ik naar Vince had gestuurd aan Emma zien. Ze lachte en vroeg flirterig: 'Is er dan ook iets tussen ons?' Ik kuste haar, niet denkende aan de mensen die ons konden zien, aan Scott en Vince die ons konden zien. Toen de lange kus loste lachte Emma zo schattig. Ze zei: 'Amai, dit had ik echt niet van jou verwacht.' 'Ik had ook niet verwacht dat jou lippen zo boterzacht zijn.' antwoorde ik flirterig terug. De jongens keken ons lachend aan. 

Scott:

Ik had een verrassing voor Vince, hij mag meedoen met de rugbymatch. Hij gaf me echt een dikke knuffel, die had ik niet zien aankomen. Niemand denk ik. Het is een beetje akward maar plots kust Caro Emma, heel lang. Zo heb ik Emma zelfs nooit gekust. Je ziet en je voelt dat ze echt gelukkig zijn samen, dat maakt me zo blij. Ik hoop wel zelf de liefde ook eens te vinden. We wandelen verder naar het rugbyveld. Vince ging even naar het team en de meisjes en ik gingen op de tribune een plaatsje zoeken. We zaten nog maar pas en de meisjes vroegen al direct of er iets was tussen mij en Scott. Ik wist niet wat ik moest antwoorde dus zei ik: 'Misschien, maar waarom zijn jullie hier zo geïntresseerd in?' Emma antwoorde met: 'Scott we zien er misschien dom uit maar dat zijn we echt niet hoor.' Ik en Caro lachte. 

Ze keken naar Vince die aan het spelen was, hij liep van hier naar daar. Scott riep zo hard hij kan, iedereen naast hem heeft nu waarschijnlijk gehoorschade. De wedstrijd was gedaan en Scott liep zo snel hij kon naar Vince. Vince heeft 4 keer gescoord, door hem is het team gewonnen. De meisjes stond rechtop te klappen. Scott vloog hen voorbij. Hij liep op het veld en vloog in Vince zijn armen.. Emma zei tegen Caro: 'Op een dag staan wij zo op de voetbal om ons zoontje te supporteren.' Voordat Caro kon antwoorden kuste Emma haar. 'Kom ik moet naar het toilet.' zei Emma toen ze Caro meetrok. Wat ze op het toilet gingen doen is vanzelf sprekend. Caro keek nog even naar het veld en ze zag dat Vince en Scott...


Sorry dat ik al zolang niets meer heb geschreven sorryyyyyyyyyyy. Hopelijk vinden jullie het een beetje leuk :()

Een niet geplande wereldreis...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu