KlopKlop

196 2 9
                                    

Emma en ik kijken elkaar aan, zoals daarstraks in het toilet. Ik voel iets raars gaan over mijn hele lichaam, een raar gevoel. We blijven elkaar aankijken en komen dichter bij elkaar...

Emma:

Caro en ik liggen in bed, ons oogcontact duurt echt al 3 minuten. We komen dichter bij elkaar. Wanneer we 2 centimeters van elkaars mond verwijderd zijn. Dan plots klopt er iemand op onze deur... Caro draait zich om en kijkt naar de deur. Maar deze keer laat ik het niet zomaar gaan hoor, Caro en ik, het is iets. Ik voel iets en Caro ook maar alleen weet ze het zelf nog niet. Wanneer Caro wilt rechtstaan trek ik aan haar arm, ze valt terug op het bed. Wanneer ze haar hoofd naar mij draait besluit ik te zeggen dat ze de deur mag gaan opendoen. Nee grapje! Ik kus haar. Wanneer ik los laat lacht Caro naar mij. Ze is zooo schattig denk ik in mezelf. Caro staat recht en gaat naar de deur, want er werd weer geklopt. Ik spring het bed uit en ga naast haar staan terwijl ze de deur opendoet. Het zijn twee meisjes, ze zeggen bonjour. Ik kan geen frans dus duw ik Caro een beetje, Caro das voor u gij kunt da wel hé.

Caro:

Emma en ik hebben net gekust, ik weet niet of dit wel slim is. Oké het gevoel dat ik heb is voor Emma, dat weet ik nu wel zeker. Maar ze is samen met Scott, maar zij kuste mij. Voelt ze dan niets meer voor Scott. Tja geen tijd om te denken er klopte iemand op onze deur, als dat de jongens maar niet zijn. Het zijn twee Franse meisjes. Emma duwt me een beetje en zegt dat ik het wel kan. 'Bonjour.' zeg ik een beetje verlegen. 'Whats wrong?' zegt Emma. Ik begin te lachen en ik zeg tegen Emma: 'Dat is geen Frans hé, dat is Engels.' 'Frans, Engels, Chinees, Russisch, wat maakt het uit. Dat is allemaal hetzelfde.' antwoord Emma droog. De meisjes kijken ons aan en kijken dan elkaar aan. 'Oh, nous avons tort.' (—> We zijn verkeerd)zeggen ze. Ze lopen hand in hand door de gang, tot ze in het midden van de gang stoppen en elkaar kussen. 'Gaan we hun nadoen?' vraagt Emma lachend. 'Emma, ik weet niet of het wel zo'n goed idee is. Wat er net gebeurd is kunnen we misschien beter gewoon vergeten.' zeg ik terwijl ik mijn koffer neem en die op het bed leg. 'Waarom, vond je het niet goed ofzo? Normaal kus ik beter hoor.' reageert Emma. 'We hebben 1 keer gekust dan kan ik nog niet oordelen of het goed of slecht is hé.' antwoord ik terwijl ik terug wat kan lachen. Emma gaat op het bed zitten en helpt mijn koffer open te doen. Terwijl ze me helpt zegt ze: 'Anders kunnen we in die 1 keer wel verandering brengen hoor.' Ik denk niet dat dat zo'n goed plan is Emma. Je bent samen met Scott. 'Ja, voor hoelang dat nog duurt. En trouwens die hoeft dat toch helemaal niet te weten.' zegt ze best grof. 'Ah dus ik moet geheim houden dat ik je leuk vind?' zeg ik bot. Emma antwoordt er niet op. Ik ging mijn toiletzak in de badkamer zetten, ik hoorde Emma rommelen in mijn valies. Ik hoop dat ze alles mooi laat liggen want Emma kennende. Ze komt de badkamer binnen met, ja je raad het nooit. Met mijn ondergoed aan over haar kleren. 'En wat vind je ervan?' vraagt ze. 'Als je nu mijn ondergoed had laten liggen en gewoon jou kleren had uitgedaan was het mooier. Maar het is prachtig.' antwoorde ik op een flirterige manier.

Intussen bij Vince en Scott, want ja die leven ook nog.

Scott:

Zo Vince, welkom in de boysroom. 'Amai, chic seg.' zegt Vince terwijl hij rond de kamer gaat en in de badkamer kijkt. 'Ja, sorry voor het tweepersoonsbed. De meisjes hebben er ook 1, dat was goedkoper.' zeg ik verontschuldigend tegen hem. 'Geen zorgen, dan kunnen we lekker knus bij elkaar liggen. Daarbij, de rozenblaadjes maakt het wel heel romantisch hé.' zegt Vince lachend. Ik lach terug. We leggen onze koffers op het bed, we maken de koffer leeg en leggen alles waar het moet liggen. 'Ik ga even naar het toilet hé.' zegt Vince. Ik ga eventjes op bed liggen, want ik ben wel moe van heel deze reis.

Vince:

Scott en ik delen een kamer met een tweepersoonsbed. Ik vind het eigenlijk wel heel romantisch, maar ik weet dat Scott dit vele liever met Emma alleen had gedaan. Waarom heeft hij Caro en mij dan eigenlijk meegevraagd? Hij zal een goede vriend willen zijn zeker, maar dat is hij wel echt! Ik zit wat tiktok te scrollen op het toilet en wanneer ik dan eindelijk besluit om van het toilet te gaan zie ik dat er geen toiletpapier is. Ik roep Scott maar die antwoord niet. Zou hij inslaap gevallen zijn? Ik zie het toiletpapier liggen, gelukkig zijn mijn armen lang genoeg op het te kunne pakken. Wanneer ik klaar ben ga ik de badkamer uit en zie ik Scott ver in dromenland op het bed liggen. Hij ligt er tussen de rozenblaadjes, hoe romantisch. Ik besluit ook in bed te gaan liggen, het is 17 uur er is wel tijd voor een klein dutje.

Vince valt ook inslaap, Scott wordt eerder wakker en ziet dat Vince ook inslaap is gevallen. Hij gaat dichterbij liggen en sluit zijn ogen weer. Ze hebben niet op de klok gekeken dus weten niet dat het al 17:50 is. Scott heeft gereserveerd in een restaurantje om 18 uur. Gelukkig weet Emma dit nog, alhoewel...

Emma:

Caro en ik maakte onze koffers leeg. Onze kamer en badkamer lagen echt al helemaal vol met van alles en nog wat. We zaten in het bed, Caro had de tv opgezet. We verstonden er wel niets van want het was in het Grieks. Ik keek naar mijn telefoon, het was 17:50. Scott had gereserveerd in een restaurant om 18 uur, dat is het enige wat ik mocht weten voor we op reis vertrokken. Ik stuurde hem een berichtje, terwijl kwam Caro met haar hoofd op mijn schouder leunen. 'Ah ben je naar je lover aan het sturen?' vroeg ze. Ik zuchtte en antwoorde: 'Ben ik dan een berichtje naar jou aan het sturen?' Caro keek en lachte weer zo cute. Weetje Caro, zonder bril ben jij nog schattiger. 'Ah waar is mijn bril eigenlijk? Ohnee ohnee, zeg dat het niet waar is hé.' Ze sprong recht en begon te zoeken. Carootje, chill. 'Zoek je deze misschien?' zei ik terwijl ik de bril in mijn hand vasthad. 'Jaaaa, dankudankudanku allerliefste Emma.' zei Caro een beetje klef.

Caro:

Ik was mijn bril kwijt maar Emma had hem gevonden. Ik wou hem terug maar ze gaf hem niet. Ze ging op het bed staan en hield de bril zo hoog als ze kon. Ik kon er natuurlijk niet bij want ik ben kleiner als haar. 'Hooo stop met zo gemeen te doen.' zei ik zeurend. 'Wil je je bril Caro?' vroeg Emma ondeugend. 'Ja tuurlijk, wat denk je nu zelf.' antwoorde ik grof. 'Ik wil wel iets in de plaats, een kusje ofzo.' Ik kuste Emma en kreeg mijn bril terug. Ik sprong het bed af en voor ik me kon omdraaien stond Emma voor me. 'Was dat alles ofwa?' vroeg ze flirterig. Ik weet nog steeds niet of dit een goed idee is Emma. Wat als Vince en Scott ons door hebben? Jullie hebben wel een relatie hé en daarbij wij gaan elkaar na deze 2 weken in Griekenland 6 maanden niet meer zien. 'Ja ik weet het Caro, ik vind het zelf ook allemaal heel ingewikkeld en ik wil Scott niet kwetsen of verliezen. Ik voel gewoon iets voor jou, ik weet niet juist wat maar ik voel een beetje heet vuur tussen ons.' zegt Emma wanneer ze op het bed gaat zitten. Het is oké Emma, we doe nu wat voor ons goed voelt maar we moeten gewoon zorgen dat de jongens het niet doorhebben.

Scott:

Ik word wakker door een berichtje van Emma. Ze vraagt of we niet naar het restaurant moeten vertrekken. Ze heeft gelijk, ik was dat helemaal vergeten. Ik probeer Vince wakker te maken. 'Vince, Vince wakker worden.' zeg ik stilletjes. Vince wordt wakker en kijkt me aan, recht in de ogen. Dit oogcontact duurt echt 3 minuten. We komen dichter bij elkaar. Emma belt. 'Oh deze moet ik eventjes nemen.' zeg ik akward. Ja we komen er aan Emma, wie is hier nu de dramalama? 'Het was Emma, ik was vergeten dat ik in een restaurant had gereserveerd voor 18:00.' zei ik tegen Vince terwijl ik een andere t-shirt aandeed.

Vince:

Er was net echt een akward moment tussen mij en Scott, gelukkig belde Emma dat het voorbij ging. Er ging iets raars door mijn lijf, ik kan het niet beschrijven. WOW, ben ik verliefd op Scott. Nee, ik was gewoon aan Caro aan het denken... denk ik.

Ze gingen naar beneden waar iedereen samenkwam. Zo wandelde ze naar het restaurant waar Scott gereserveerd heeft. Ondertussen was het wel al 18:15. 'Ik hoop dat we er nog binnen geraken.' zei Caro.


Ik weet niet wat ik moet vinden, maar hey Caro en Emma hebben gekust!!!!!!!!!!! Reageer wat jij denkt dat er verder nog gaat gebeuren en wat je ervan vind :))

Een niet geplande wereldreis...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu