Romantisch moment?

164 4 0
                                    

Vince: Scott en Emma hebben een punt achter hun relatie gezet, ze zijn wel nog vrienden wat super leuk is. Je ziet dat Caro en Emma elkaar echt graag zien, ik ben enorm blij voor hun want dit is wat ze verdienen. Ik deed nog even een andere trui aan want ik had per ongeluk choco gemorst, mijn T-shirt kwam mee. Scott kwam uit de badkamer en zei: 'Je mag ook zonder T-shirt mee hoor als je dat wat fijner vind.' Ik lachte en had weer zo'n raar gevoel. Ik wou me omdraaien en plots stond Scott recht voor me...

Scott en Vince deden nog even andere kleren aan voor de taxi hen kwam ophalen. Ze gaan vandaag naar Noxas. Een klein stadje in Griekenland.

Scott:

Vince ging een andere trui aandoen maar zijn T-shirt kwam mee, voor de grap zei ik: 'Je mag ook zonder T-shirt mee hoor als je dat fijner vind.' Vince lachte maar keek ook wat raar. Ik hoop dat hij niet raar gaat denken, hij draaide zich om. Ik vond mijn schoen niet, maar plots zag ik hem liggen. Hij lag onder de kast waar Vince stond, wat die schoen daar doet dat weet ik niet. Ik ging op handen en voeten naar die kast zodat ik de schoen makkelijk kon pakken. Ik heb de schoen dus wil ik rechtstaan, op het moment dat ik rechtsta draait Vince zich om. Ik kijk direct terug naar beneden want ik wil niet dat het akward wordt. Doordat ik mijn hoofd naar beneden doe geven we elkaar een kopstoot. 'Aauww!' roept Vince. Ik begin te lachen, ik vind het stiekem best wel grappig. We doen gewoon verder omdat we echt niet veel tijd hebben. Wanneer we klaar zijn gaan we naar de kamer van de meisjes, we kloppen aan maar niemand komt opendoen. 'Ja die zullen druk bezig zijn zeker.' zegt Vince lachend. Het is leuk om te zien dat hij wel over Caro is, hij is blij omdat ze echt gelukkig is. 

Emma:

Caro en ik waren ons nog verder aan het klaarmaken want de taxi kwam binnen 15 minuten dus moesten we voortdoen. Ik wist niet wat we gingen doen maar Scott zei dat we best een trui meenamen. Ik wist welke trui ik wou meenemen maar ik vond die helemaal niet, dus vroeg ik aan Caro of ze die misschien ergens gezien had. Caro kwam uit de badkamer met een tandenborstel in haar mond en brabbelde iets. Ze brabbelde: 'Oei, zoek je deze misschien?' Ik lachte en vroeg of ze die wou terug geven maar tuurlijk wou ze dat niet. Typisch Caro weeral, koppig maar ook wel super schattig. Die trui stond haar wel echt. Omdat zij mijn trui aanhad wou ik haar pesten en deed ik haar trui aan, ik vond eigenlijk dat die mij nog stond. Ik ging de badkamer binnen om ook mijn tanden te poetsen. Ik stond nog maar met 1 voet in de badkamer en Caro begon me al helemaal uit te lachen. 'Wat is er, waarom lach je nu zo?' vroeg ik. Ze begon nog harder te lachen en zei: 'Emma, als je iets van mij wilt aandoen moet je wel zien dat je het tenminste niet binnenste buiten achterste voren aandoet.' Ja dat is ook weer typisch iets voor mij. Wie doet zijn trui nu binnenste buiten achterste voren aan? Caro was haar haren aan het doen en ik mijn tanden aan het poetsen. Alleen lukte het Caro precies niet om een staart te maken. Het was heel schattig om haar te zien knoeien met haar haren maar ze werd er zelfs boos van. Ik wou haar helpen maar dat mocht niet, ik zie er misschien niet zo meisje meisje uit maar ik weet heus wel hoe je een staart moet maken hoor. 

Caro: 

Ik had Emma's trui aangedaan, die zit zo goed. Ze wou die trui aandoen maar ik ga die niet afgeven hoor, nu is die van mij. Ik ging terug de badkamer in en poetste mijn tanden verder. 1 minuut later stond Emma daar, ja je raad het al met een trui van mij aan. Ik moest zo hard lachen want ze had hem binnenste buiten achterste voren aan. Ik had echt de slappe lach het stopte niet. Alleen vond Emma het niet zo grappig. Ze begon haar tanden te poetsen en ik deed mijn haar. Het lukte echt niet en ik werd boos want mijn armen begonnen pijn te doen. Emma wou me helpen maar dat weigerde ik. Ik wou het zelf doen, maar het lukte wel echt niet. Ik hoorde de deur opengaan, had Emma die opengedaan of was dat de kuisploeg. Ik ging kijken met een ontploft kapsel. Het was Emma die de deur had opengedaan de jongens waren er. 'Kom kapster, we moeten doorgaan. De taxi wacht op ons.' zei Emma serieus. 'Ja ja ik kom wacht even.' antwoordde ik. Ik ging terug de badkamer in want ik moest mijn haren nog even fixen. het lukte echt niet dus besloot ik mijn koppigheid aan de kant te zetten en Emma te roepen. Ze kwam lachend de badkamer binnen. 'Is het dan toch niet gelukt Timmers?' vroeg ze. 'Ha ha lach maar hoor.' zei ik. Emma maakt een staart en ik draaide me om. Zo kon ik kijken of de deur van de badkamer dicht was, dit was zo. Het was de perfecte moment om Emma nog eens te kussen. Ja oké de jongens weten het nu ook we moeten het niet meer stiekem doen, maar ik ga toch ook niet voor mijn plezier voor hun neus kussen hoor. Emma wou de badkamerdeur opendoen maar ik hield haar nog net op tijd tegen. Ze wou iets zeggen dat zag ik maar voor ze dat kon kuste ik haar. Ze kuste terug. Het was lang, het was geweldig. Ik kreeg het er warm van. Toen Emma stopte draaide ik me om en deed ik de kast open, ik nam Emma haar parfum eruit. Die riekt zo goed, veel beter als de mijne. Ik spoot die op, en Emma keek heel de tijd recht naar mijn lippen. Ze had precies honger. 'Ook een beetje?' vroeg ik. 'Stink ik ofwa? En seg waarom gebruik jij al mijn spullen Timmers?' vroeg ze. 'Sorry niet boos zijn maar al jou spullen zijn zoveel beter als mijne en sharing is caring he Wolfs.' antwoorde ik op een flirterige toon. 

De meisjes kwamen de badkamer uit en de jongens zaten in het zeteltje. Enorm dicht bij elkaar. Scott had zijn hand zelfs op Vince zijn been liggen. Doordat de meisjes heel stil de badkamer uitkwamen hadden ze dus niets door. De jongens lachte heel veel en het viel op dat ze elkaars gezicht echt aanstaarde...


Oeehhh, reageer of stuur wat je denkt of wat je hoopt dat er zal gebeuren :)))


Een niet geplande wereldreis...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu