Het was 9 uur en dan hadden ze bij het ontbijt afgesproken, natuurlijk waren de jongens weer eerst beneden. Ze hadden al een tafel. Tijdens het ontbijt was het niet stil, ze praatten met zen allen over hoe mooi Griekenland eigenlijk was. Scott zei: 'Jongens, ik moet jullie eigenlijk wat vertellen...'
Scott:
Ik heb net aangekondigd dat ik iets moet vertellen. Alleen wil ik eerst het berichtje naar Emma sturen, Camille heeft geantwoord en zei dat ik het zeker moest sturen. Ik zei dat ik eerst nog naar het toilet moest, ik ging naar het toilet en zag dat Emma achter mij ook kwam. Ik ging in het mannentoilet. Ik nam mijn telefoon en verzond het naar Emma, aangezien ze ook naar het toilet ging wist ik dat ze alleen was. Het bericht was 10 seconden verzonden en er stond al gelezen. Ik ging naar het toilet en checkte mijn berichten. Emma had ook een bericht gestuurd, dus las ik dat eventjes. Er stond ongeveer hetzelfde in als mijn bericht. Ik ging uit het toilet en plots kwam Emma uit het toilet. Voor ik iets kon zeggen tegen haar gaf ze me een knuffel. 'Ik ben blij dat we er hetzelfde over denken, maar vergeet niet dat ik er altijd voor je zal zijn hé.' zei Emma. Ik lachte en zei: 'Ik zal er ook altijd voor jou zijn, geef nu maar toe dat je stiekem mega verliefd bent op Caro.' Emma keek verbaasd en terwijl vroeg ze hoe ik wist dat ze Caro ziet zitten. Ale ziet zitten, ze is stapel verliefd. 'Zelfs een blinde mol ziet dat.' antwoord ik. Emma lacht en wandelde terug naar de tafel. Ik ga ook maar langzamer zodat niets opvalt. Eigenlijk maakt het toch niet uit.
Emma:
Scott ging naar het toilet, ik ging ook naar het toilet want dan kan ik Scott het berichtje sturen. Net op de moment dat ik het bericht wil sturen krijg ik een bericht van Scott, ik lees het en het is bijna net hetzelfde dan dat ik wou sturen. Ik stuur ook mijn bericht. Ik ben heel blij dat we er hetzelfde over denken maar we elkaar nog steeds leuk vinden gewoon als vrienden. Ik wil terug naar de tafel gaan en wanneer ik uit het toilet kom, komt Scott ook uit het toilet. Hij wou iets zeggen maar voor dat kon gaf ik hem een knuffel en zei ik dat ik blij ben dat we er hetzelfde over denken en dat hij niet mag vergeten dat ik er altijd voor hem ga zijn. Hij lachte en zei dat hij er ook altijd voor mij gaat zijn. Ook zei hij dat ik moest toegeven dat ik stiekem mega verliefd ben op Caro... Hoe weet hij dit? 'Zelfs een blinde mol ziet dat.' zei Scott. Ik moest lachen en wandelde terug naar de tafel. Ik zag ik mijn ooghoek dat Scott volgde.
Vince:
Emma van Scott zijn beide naar het toilet, wat wel een beetje raar is. Zeker omdat het zolang duurt. Ondertussen vraag ik aan Caro of ze nog wat gehoord heeft van Maria en Yemi. We praten over vroeger, hoe de eerste schooldag van Caro was en wat voor een bitch Camille was. Plots hebben we het over dat Caro in het water was beland en ik haar eruit hielp. Het was zo leuk om met haar er nog eens over te spreken en het was helemaal niet akward. We waren hard aan het lachen en toen kwam Emma terug, niet veel later kwam ook Scott.
Caro:
Vince en ik waren hard aan het lachen omdat we over dingen van vroeger aan het praten waren. Het was echt leuk om er nog eens met hem over te spreken zonder dat het akward werd. Emma kwam terug maar Vince en ik hadden echt de slappe lach, fijn leek ze dat niet te vinden. Scott kwam ook terug en toen hij aan tafel zat wreef ik over Emma haar been zodat ze niet dacht dat er iets tussen mij en Vince was. Plots werd het stil dus om te stilte te doven vroeg ik: 'Seg Scott ga jij nu nog vertellen wat je wou zeggen?' Vince en Emma zeiden beide tegelijk: 'Ja Scott vertel het eens.'
Emma:
Toen ik terug aan de tafel kwam waren Caro en Vince heel hard aan het lache, ik vond het echt een beetje raar. Scott ging ook terug aan tafel zitten en toen wreef Caro over mijn been. Ik voel zoveel vlinders in mijn buik, niet normaal.
Scott:
Caro laat iedereen eraan denken dat ik nog iets moet vertellen, nu ja ik weet niet zo goed hoe ik het moet vertellen... Ik begon: 'Oké jongens, Emma en ik hebben besloten om niet meer verder te gaan met onze relatie. We blijven natuurlijk super goede vrienden. We weten alle 4 wel dat Caro en Emma super verliefd zijn op elkaar.' Ik zag Caro lachen naar Emma, eerlijk ze zijn wel super schattig samen. Daarna keek ik naar Vince, hij keek trots. Ik ging verder: 'Nu ja, de wereldreis die ik met Emma ging maken gaat niet meer door. Aangezien ik wel alles al hebt geboekt moet er wel iemand op reis gaan. Hoe en wat daar ga ik nog over nadenken want we zitten nog 8 dagen hier in Griekenland. Ik hoop echt dat dit niets verpest! Trouwens we moeten snel door hé jongens, onze taxi komt om 10u30 en het is nu 10u10. -tik de grond😁-
Ze gingen naar hun kamer, Emma en Caro kwamen in hun kamer en Caro begon Emma te kussen. Emma zei: 'Kom Carootje, ik wil dit leuke moment niet onderbreken maar ik weet wat we gaan doen eennn ik denk dat jij het wel suuuppeerr leuk gaat vinden. Kom doe een broek aan.' Caro antwoordde flirterig: 'Ah, mag ik zo dan niet mee ofwa?' Emma lachte en gooide een broek naar Caro.
Ondertussen bij de jongens...
Vince:
Scott en Emma hebben een punt achter hun relatie gezet, ze zijn wel nog vrienden wat super leuk is. Je ziet dat Caro en Emma elkaar echt graag zien, ik ben enorm blij voor hun want dit is wat ze verdienen. Ik deed nog even een andere trui aan want ik had per ongeluk choco gemorst, mijn T-shirt kwam mee. Scott kwam uit de badkamer en zei: 'Je mag ook zonder T-shirt mee hoor als je dat wat fijner vind.' Ik lachte en had weer zo'n raar gevoel. Ik wou me omdraaien en plots stond Scott recht voor me...
Spanneennd hihi. Wat denken jullie dat er gaat gebeuren?
JE LEEST
Een niet geplande wereldreis...
FanfictionNa de proclamatie gebeuren er heel wat dingen die niet echt iemand had verwacht...