Ik heb van Emma een berichtje terug gekregen. Ze zegt dat het helemaal oké is, ik had ook niet anders verwacht. Ik ben echt blij dat Emma en ik nog goed overeen komen. Ik heb haar wel echt graag gezien, maar toen kwam Vince. Die trouwens nu in mijn armen ligt te slapen. Terwijl was ik nog aan het denken over de wereldreis. Plots schoot me iets te binnen. Wat nu als ik vraag of
Scott:
Er schoot me iets te binnen, wat als ik de wereldreis schenk aan Camille die kan dan kiezen met wie ze wilt gaan. Of Jonas en Yemi, zij kunnen ook gaan. Misschien moet ik eens aan Vince vragen wat hij denkt. Nu niet, hij slaapt heel goed. Ik scroll op Instagram en kom een foto van Maria tegen, ik wist niet dat ze Instagram had. Ik ga even kijken op haar account, de laatste foto die ze gepost heeft is met Camille. Er staan hashtags, de laatste hashtag is een datum '#03/07/2023'. Wat kan dit betekenen, wat bedoelt ze hiermee? Zou er wat zijn tussen die twee?
Ondertussen is ook Emma inslaap gevallen. Caro wordt stilaan wakker en ziet dat Emma inslaap is gevallen. Emma haar telefoon bibbert, ze wordt gebeld. Caro neemt de telefoon en ze ziet dat het Emma's mama is. Caro kent haar mama dus neemt ze op en gaat ze naar de badkamer. 'Heyy, met Caro.' zegt ze enthousiast. De mama van Emma vraagt hoe het daar is en of ze Emma misschien kan spreken. Caro denkt wat ze kan antwoorden want ze mag toch niet weten dat Emma slaapt bij haar. 'Het gaat hier heel goed hoor, lekker warm, rustig, helemaal perfect. We zijn nu aan het zonnen en Emma is inslaap gevallen, moet ik haar anders wakker maken?' zegt Caro heel overtuigend. De mama van Emma antwoord: 'Ah, laat ze dan maar slapen. Ik ben blij je ook eens gehoord te hebben Carootje. Ik ben trouwens net terug van bij jou oma en Karel, het gaat heel goed. Titin praat heel de tijd over jou en ze mist je wel hoor, maar toch is ze blij dat je eventjes weg bent om rust te nemen. Ze beseft heel goed dat het met haar wat minder gaat, ze krijgt nu ook nog wat meer begeleide hulp als er niemand bij haar kan blijven.' Caro moet bijna wenen van blijdschap en ze antwoordt: 'Ohh ik ben zo blij, ik maakte me wel zorgen omdat ik niet thuis ben en ik mis ze wel hoor. Nu ik weet dat het goed gaat kan ik terug met een geruster hart gaan slapen. Dankjewel! Als Emma wakker is zal ik zeggen dat ze eens moet bellen.' 'Dat is goed, ze stuurde dat ze ons wel een beetje mist dus daarom dacht ik, ik bel eens.' zegt de mama van Emma. 'Ik zal het doorgeven, dadaa.' zegt Caro en ze legt af.
Caro:
Amai dat had ik nooit verwacht, Emma mist thuis. Ze is eigenlijk een heel erg mama's kindje. Het is zo schattig. Ik besluit een douche te nemen dus ga ik naar de badkamer. Emma slaapt nog dus die laat ik doen. Ik zet mijn shampoos in de douche en laat het water lopen. Ik kleed me uit en ga onder de lekker warme douche staan. Ik was mijn haar en mijn lichaam. Op de moment dat ik conditioner in mijn haar wil doen voel ik een andere hand in mijn haren. Ik draai me om en Emma staat mee in de douche, hoewel ik het water kouder had gezet word het hier nu wel heel heet. 'Ah wat dacht je, zonder mij douche ofwa?' zegt ze flirterig. Ik antwoord er niet op, ik kus haar direct. Lang, warm, nat, want ja we stonden onder de douche. Na de kus neemt Emma de zeep en begint ze haar eigen haren te wassen, mijn conditioner is nog aan het intrekken dus ik besluit om haar mee te helpen haar haren te wassen. Ze draait haar hoofd naar mij en kust me. Terwijl ze haar haar uitspoelt zeg ik: 'Jou mama heeft gebeld, ik wist niet dat je zo'n mama's kindje was.' Ze wordt wat boos en zegt: 'Dat ben ik ook helemaal niet, wat had ze te zeggen misschien?' Ik zei alles wat haar mama tegen mij had gezegd, ook het deel van Titin. Terwijl ik over haar aan het praten was kreeg ik wat tranen in mijn. Ik ben blij dat het goed gaat met Titin maar nu het nog goed is ben ik er niet, wat als ik terug kom en ze me niet meer herkent? Emma antwoordde niet direct dus draaide ik me om, zo kon ik uit de douche stappen. Toen ik net een stap uit de douche had gezet voelde ik handen om mijn buik. 'Hey Carootje het komt echt wel goed, ik weet dat je Titin mist, dat je thuis mist. Ik ook hoor ik zal het maar toegeven, ik wil gewoon dat je weet dat je alles kan en mag zeggen tegen mij. Ik zie je graag hé, niet vergeten.' zei Emma wanneer ze een beetje traanogen kreeg. Ik kuste haar en daarna zei ik: 'Ik zie je ook graag Emmatje.'
Nu kwamen de meisjes de douche voor het eerste half uur niet uit. Emma kuste Caro en terwijl nam ze haar billen vast. Nu leek het voor Caro niet te snel te gaan. Toch loste Emma haar handen en zette ze de douche uit. Caro keek wat triest dus Emma zei flirterig: 'Wat is er, ben je niet al nat genoeg?' De meisjes gingen de douche uit en droogde hun af. Emma zag Caro wat sukkelen met het afdrogen van haar rug, dus besloot ze te helpen. Ze kleedde zich aan en Caro dekte het bed op. Terwijl keek Emma ik een boekje waar mogelijkheden in stonden met uitjes. Het was ondertussen wel al 14 uur maar ze wouden nog iets gaan doen. Ze hadden iets gevonden en gingen naar beneden waar binnen 10 minuten een taxi hen kwam halen.
Scott:
Vince slaapt nog, ik heb wat nood aan frisse lucht dus ga ik naar het balkon. Ik besluit Yemi te bellen met de vraag of hij zin heeft in de wereldreis. Hij neemt direct op, dus ik vraag of hij zin heeft in de reis. Hij antwoordt niet direct...
Denken jullie dat Yemi ja gaat zeggen of zou Scott nog iemand anders vragen?
JE LEEST
Een niet geplande wereldreis...
FanfictionNa de proclamatie gebeuren er heel wat dingen die niet echt iemand had verwacht...