Emma antwoordt niet meer op wat Caro zei.
Ze zijn bijna terug aan het hotel, de meisjes hebben echt geen zin om nog te blijven. De reis was leuk, ze hebben alle 4 de liefde opnieuw gevonden en deze keer beter. Toch ontbrak er iets, maar wat?Caro:
Nog 2 dagen en we vliegen terug naar België, terug naar Titin, papa en vooral terug naar mijn eigen bedje. Hoe het verder tussen mij en Emma gaat gaan weet ik niet, ik ben er wel een beetje bang voor. Ik weet niet hoe ik het thuis moet zeggen, zou ik het wel zeggen. Misschien gaan ze me dan niet meer accepteren, maar dat is nu wel eenmaal hoe ik ben. Ik ben gelukkig dus is dat het belangrijkste. Ik denk dat ik er eens met Emma over ga praten.
De meisjes komen aan bij het hotel en besluiten pizza af te halen, er is een pizza zaak naast het hotel. Wanneer ze de pizza's hebben gaan ze naar hun hotelkamer. De brief van Scott waarin hij zegt dat de meisjes op wereldreis mogen gaan ligt er nog, Emma neemt snel de brief en legt die weg. 'Dat zijn zorgen voor morgen.' zegt ze wanneer ze de pizza op het kleine tafeltje zet. Caro zet de televisie aan. Ze smullen van de pizza terwijl ze een romantische film kijken.
Emma:
We hebben gedaan met eten en de film is ook bijna gedaan. De film ging over 2 meisjes die ruzie hadden omdat ze dezelfde jongen leuk vonden, aan het einde van de film gingen de 2 meisjes samen in bed. Iets wat ik ook wel met Caro wil doen, misschien weet ze nu wat meer over hoe ze het moet doen. Zou ik de eerste move maken? Wanneer ik net mijn hand op haar been wil leggen staat ze recht en neemt ze de pizzadozen en gaat ze naar het balkon, daar staat een vuilniszak. Caro bleef best lang weg dus ging ik naar buiten. Ze stond naar de zonsondergang te kijken, ik ging naast haar staan en zei: 'Mooi uitzicht hé!' Caro knikte en zei flirterig: 'Ik heb toch het mooiste uitzicht hoor.' Ik lachte en kreeg het plots warm. Ik ga dichter bij Caro staan en leg mijn hand op haar rug, deze hand gaat al snel wat lager. Ze duwt haar poep naar achter, dus ze vindt het leuk. Ze draait zich om en begint me te kussen, niet gewoon maar met alles erop en eraan. We bleven kussen en Caro draaide mij om zodat ik tegen de muur die ons afzonderde van de buren stond. Ze nam helemaal de leiding, maar dat vond ik niet erg. Mijn handen zaten op haar rug maar haar handen al snel onder mijn t-shirt. Ik had mijn bh uitgedaan toen we thuiskwamen omdat mijn borsten ook recht hebben op vrijheid. Caro haar handen gingen overal naartoe, plots zaten ze op mijn borsten. Liefdevol ging ze ermee om, alsof ze heel veel van de film heeft geleerd. Doordat ik tegen de muur stond kon ik haar wegduwen. Ik duwde haar een beetje en sleurde haar mee naar binnen, ik deed de gordijnen dicht. Toen ik dat deed kwam er iemand langs achter, ze nam opnieuw mijn borsten vast. Ik draaide me om en zag dat ze niets meer aanhad, ik heb Caro nog nooit zo snel haar kleren weten uit doen. Ik duwde haar op het bed en deed dan ook mijn kleren uit, alleen kreeg ik mijn broek niet los. Die knop is echt moeilijk. Caro begon te lachen, maar helpen dat deed ze niet. Echt na 3 minuten kreeg ik mijn broek los. Ik hoop dat de goesting niet over is. Caro nam mijn arm en trok me mee op het bed, ze kuste me verder. Lang, romantisch. Voor ik het wist voelde ik een vinger op mijn gevoelig deeltje. Waar heeft ze dit geleerd vroeg ik me af.
Caro:
'Wauw' dat is het enige wat ik uit mijn mond kreeg. Dit was zo fijn. Emma lag heel dichtbij me en was aan het prullen met mijn haar, ik moest het zeggen maar hoe en wanneer? 'Hoe gaan we dit in België doen? Gaan de het direct tegen iedereen zeggen?' zei ik. Emma liet mijn haar los en ging rechtzitten. 'Ik heb het eigenlijk al tegen mama gezegd, ik weet dat ik het niet met jou heb besproken maar plots vroeg ze het. Ze had het door en liegen wil ik niet doen dus heb ik het maar gezegd.' biechten Emma eerlijk op. Ik vond het niet erg, maar toch deed het iets met mij. 'Oh en wat zei ze erop?' vroeg ik. Emma zei dat haar mama heel goed reageerde en dat het vooral belangrijk was dat wij gelukkig zijn. Als haar mama zo goed reageert dan zal papa dat ook doen misschien.
De meisjes vielen inslaap dichtbij elkaar. Ondertussen zijn Vince en Scott in Engeland aangekomen.
De volgende ochtend...
Caro:
Ik werd wakker rond 8 uur, ik heb echt goed geslapen. Misschien kwam dat door gisterenavond. Morgenochtend vertrekken we naar België, dan gaan Camille en Maria de wereldreis verder zetten. Ik belde Maria gisteren om te vragen of zei misschien met iemand op wereldreis wou gaan. Ze zei dat ze al genoeg kleren hebben gemaakt die dan in de winkel kunnen verkocht worden ookal zijn ze weg voor 5 maanden. Ze wist direct dat ze met Camille wou gaan. Ondertussen werd Emma wakker, die kwam dichtbij mij leggen maar ik moest heel dringend naar het toilet dus liep ik uit bed. Toen ik achter me keek zag ik dat Emma niet zo blij was, ik zat op het toilet en kreeg een berichtje van Maria. Er stond in dat ze eigenlijk al aangekomen waren in Griekenland, ze vroegen in welk hotel we zaten omdat Maria mij nog eens wou zien.
Caro kleedde zich in de badkamer aan en riep naar Emma dat ze zich ook moet aankleden. Ze riep: 'Waarom?' 'Maria en Camille zijn onderweg naar hier, ze zitten net in de taxi.' Emma kwam de badkamer binnengestormd en Caro deed net haar onderbroek aan.
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, hahah.
Nu komt er eventjes wat minder door de examens sorryyyyy!!!!
JE LEEST
Een niet geplande wereldreis...
FanfictionNa de proclamatie gebeuren er heel wat dingen die niet echt iemand had verwacht...