Ze nemen afscheid van de jongens en Scott wilt Emma nog een kusje geven maar Emma trekt haar hoofd weg. Er komt ineens een rare sfeer. 'Ale slaapwel hé' zegt Caro heel vermoeid. Ze gaan naar hun kamer en doen hun pyjama aan. Ze gaan slapen.
De volgende ochtend:
Caro:
Ik werd wakker en keek naar de klok op mijn telefoon, het was nog maar 5:17. Ik draaide me om en zag Emma ook naar me kijken. Wat doet zij wakker, ze slaapt normaal tot 10 uur. Ze lacht naar mij en vraagt hoelaat het is. Te vroeg Emma. Ik draai me terug om voor ik me helemaal goed heb gelegd voel ik armen rond mijn buik gaan. Emma komt zo dicht als ze maar kan tegen mij liggen. Dit voelt zo veilig. Ik val bijna terug inslaap, maar word wakker door Emma die in mijn nek begint te kussen. Ik moet lachen want dat kietelt. Emma zegt: 'Seg wat begint gij hier te lachen, gij kleine.' Ik lach nog harder en Emma begint me te kietelen. STOP roep ik. Emma kijkt geschrokken. 'Sinds wanneer ben jij zo goed wakker om 5 uur 's ochtends?' vraag ik. 'Sinds ik de kans heb om naast jou te slapen.' zegt Emma heel blij. Ik lach heel lief terug. 'Heel schattig Emmatje, maar nu is het wel echt tijd om terug te gaan slapen. We moeten maar pas om 9 uur bij het ontbijt zijn.' reageer ik. Emma is niet te houden en ze begint me nog harder te kietelen en zegt: 'Wat nu als ik jou als ontbijt wil?' Het is allemaal heel schattig hé, maar Emma ik wil slapen. Sorry liefje, morgen ofzo.
Emma:
Caro wordt plots wakker om 05:17. Ik ben zo blij dat ik naast haar mag wakker worden. Ik doe alsof ik niet weet hoelaat het is. Caro wilt precies nog slapen, maar ik niet. Ik kruip dicht bij haar, want het is hier maar 24 graden. Ik begin in haar nek te kussen en ze begint te lachen, na een tijdje begin ik haar te kietelen. Ik blijf doorgaan want het woord 'stop' staat niet in mijn woordenboek. Caro heeft er wel echt genoeg van maar ik blijf flirterig doen. Ze wilt echt slapen dus laat ik haar slapen en daarbij Caro is nog schattiger als ze slaapt. Ik besluit ook maar terug te gaan slapen. Ik geraak moeilijk terug in slaap, ik ben aan het denken over Scott. Eigenlijk heeft Caro misschien wel gelijk, is dit wel een goed plan? Ik moet iets verzinnen, een oplossing. Zodat ik mezelf kan zijn en niemand moet kwetsen.
Emma valt terug inslaap. De wekker gaat bij de jongens om 8:40.
Scott:
'Kom Vince opstaan en kleed je aan. Misschien moet je je haren nog wat goed leggen, dan slaag je misschien een mooi meisje aan de haak.' zeg ik terwijl ik de gordijnen open doe. 'Ma seg moet je nu direct die gordijnen opendoen, het is niet dat we een mooi uitzicht hebben hé we zien op een appartement.' zegt Vince. Pff, de dag is net begonnen en Vince is nu al aan het zagen denk ik in mezelf. We maken ons klaar om te gaan ontbijten.
Ondertussen bij de meisjes. De wekker is al 4 keer afgegaan maar geen van beide wordt wakker, Vince en Scott staan voor hun deur zoals ze gisterenavond hadden afgesproken. Ze kloppen maar ze horen niets. 'Ze zijn toch niet nog aan het slapen hé.' zegt Scott die een beetje boos word. 'Ik ga Caro bellen, wacht.' zei Vince. Caro wordt wakker van haar telefoon die gaat. 'Ja hallo, wat is er?' zegt ze met een zware ochtendstem. 'Zijn jullie klaar? Het is 9 uur, wij hebben al 15 keer geklopt en jullie doen niet open en we horen niets.' roept Scott zodat Caro het zeker hoort. 'Okéoké, kalm hé. Ik maak Emma wel wakker en we komen zo snel we kunnen. Gaan jullie al maar.' reageert Caro op haar kalmst. Caro probeert Emma wakker te maken, het lukt niet echt super goed...
'Ale Emma wakker worden!' begint Caro te roepen. Ze begint Emma te kietelen en er verschijnt een lachje bij Emma. 'Zo stiekem doen, maar kom doe nu maar snel voort de jongens waren al boos.' zegt Caro. Emma kleed zich aan en de meisjes gaan naar beneden. De jongens hebben al eten genomen, geduld dat hebben ze niet.
Vince:
Scott en ik hadden echt honger dus gingen we al eten. Ik snap niet dat Emma zo moeilijk wakker te krijgen is, ik ben wel benieuwd hoe Caro haar wakker maakt. Volgende keer wil ik wel eens meehelpen hoor. Scott en ik gaan aan een tafel zitten met ons gevuld bord. Na 10 minuten komen de meisjes aan. 'Ahh hier, de schone slaapsters. Ik dacht dat jullie nooit meer gingen komen.' zei Vince lachend. Scott kon er althans helemaal niet mee lachen percies.
Emma:
Caro en ik gingen ontbijt halen en gingen bij aan tafel zitten. De jongens hadden ondertussen al gedaan, want 'ik was nog aan het slapen'. Het was zo leuk dat Caro me wakker kietelde, stiekem was ik natuurlijk al wakker maar dat is bijzaak. Het ontbijt was lekker, maar als ik Caro deze ochtend als ontbijt mocht was mijn dag helemaal perfect. 'Wat gaan we vandaag eigenlijk doen?' vraag ik aan Scott om te stilte een beetje te doven. Hij is precies druk bezig op zijn telefoon. Scott antwoorde niet meteen dus vroeg ik wat die aan het doen was op zijn telefoon. 'Ah, niets hoor. Wat vroeg je Emmaatje?' vroeg Scott. 'Ik vroeg wat we gaan doen vandaag.' herhaalde ik. 'Dat is een verrassing.' zei Scott heel mysterieus. 'Oehh spannenndd.' reageerde Vince. Caro zei niet veel, zou er wat zijn? Ik zag haar een berichtje sturen naar Titin, om een beetje steun te tonen vroeg ik hoe het daar was. Caro reageerde heel droog: 'Ah goed hoor.'
Na het ontbijt gingen ze terug naar de kamer om hun tanden te poetsen en hun nog wat verder klaar te maken. Caro en Emma waren op de kamer en Emma vroeg aan Caro of alles oké is. Caro knikte. 'Caro ik ken je al langer als vandaag hé als er iets is mag je dat gewoon zeggen.' zei Emma bezorgd. 'Ik ben gewoon bang dat er iets gebeurd met Titin, nu ik hier ben heb ik helemaal geen idee van wat ze aan het doen is.' zegt Caro met tranen in haar ogen. Emma gaat naar haar toe en geeft haar een dikke knuffel. 'Hey Carootje, nonkel Karel is bij haar en je papa ging toch ook vaak langs gaan. Het komt echt goed lieverd.' zegt Emma troostend.
Vince:
Ik vond dat Caro heel afwezig was tijdens het ontbijt, zou er iets zijn? Misschien heeft ze gewoon slecht geslapen. Voor de zekerheid stuur ik haar toch een berichtje. 'Hey Caro, tijdens het ontbijt leek je wat afwezig. Is alles oké? Als er iets is kan je altijd terecht bij mij hé, het is maar dat je het weet!'
Het berichtje kwam binnen op de telefoon van Caro, die lach op het tv-kastje. Caro was in de badkamer en Emma zag dat er een berichtje binnenkwam. Ze besloot te gaan kijken van wie het was, ze zag dat er Vince met 2 hartjes stond. Emma kreeg plots een raar gevoel, gaat Caro vreemd op mij? Is ze wel nog bezig met Vince? Moet ik hier iets van zeggen? Caro komt de badkamer uit dus ga ik zo snel ik kan de badkamer in.
Waarom upload ik altijd zo laat haha. Ik heb echt geen inspiratie meer en ik dwing mezelf om elke dag een deeltje te uploaden haha. Laat weten wat je ervan vind en wat jij graag wilt dat nog kan gebeuren. Ik ben benieuwd :))) Groetjessss xoxo
JE LEEST
Een niet geplande wereldreis...
FanfictionNa de proclamatie gebeuren er heel wat dingen die niet echt iemand had verwacht...