2.fejezet

850 21 0
                                    


csengettem be. Az ajtó kinyílott én pedig a szokásos mogorva tekintettel találkoztam.

-Szia – köszöntem.

-Gyere be –mondta a maga közömbös stílusában. Be léptem a házba, ahol már évek óta nem jártam. Minden ugyanolyan, mint ahogy anyu hagyta. Miután bementem a kezembe nyomta a kulcsot.

-Köszönöm – vettem el.

-Ki az? – szólalt meg a konyhából Jenna.

- Ashley, de nem marad sokáig. – válaszolt helyettem apám.

-Helyesbítek, már megyek is – éljen a vendégszeretet.

- Kár, pedig maradhattál volna vacsira, olyan rég láttalak. – jött ki az előszobába Jenna, s át ölelt. Vissza öleltem. Fhu de odáig vagyok érte, anya halála után alig 1 hónappal apát boldogította. Értem én, hogy ikrek voltak anyával meg minden, de attól nem tudja pótolni.

- Sajnálom, de tényleg nem tudok maradni, van egy ügyem és már ma elkezdem.

-Izgin hangzik.

-Annyira nem az, információ szerzés. Sziasztok, szép napot. – léptem ki. A felhajtón ott állt az autó. Azzal jóval hamarabb hazaértem. Summer már otthon volt. Kint ült a teraszon, így pont látta az autóm.

-Ez az az autó?

- Igen. Apám felhívott, ide adta a kulcsot, majd burkoltan kitessékelt.

-Még mindig téged vádol?

- Nem kizárt. Meg úgy tudom, hogy Noellel is jó kapcsolatot ápol, így tuti az is tele beszélte a fejét.

-Az lehet. Sikerült befejezni a jelentést?

-Igen, ma kaptam egy saját ügyet. Este elmehetnénk szórakozni, hallottam

egy jó bárról, az a neve, hogy „Rose"

- Mi változott a „Dolgoznom kell, ezért nem fogok bulizni járni" hozzáállásoddal?

- Még 2 hónapja megígértem h megyünk bulizni. Meg amugyis ez az első teljesen saját ügyem, meg kell ünnepelni. Na, jössz vagy nem?

-Hogyne mennék. Nath jöhet vagy csajos est lesz?

-Persze, hogy jöhet. 8ra legyetek kész – mentünk be. Mivel már fél 7 múlott, ezért elkezdtem készülni. Egy fekete, combközépig érő spagetti pántos ruhát vettem fel egy hozzá passzoló magassarkúval. Sum egy rózsaszín miniruhát vett fel egy fehértűsarkúval. Mire elkészültünk addigra az óra elütötte a 8 órát. Közben Nathan is megérkezett, így 

Maffiába szeretveWhere stories live. Discover now