9.fejezet

540 16 0
                                    

-Nekem jó, mit nézzünk?

-Keress valamit, addig át öltözök, jó?

-Azt szívesen végig nézném- húzta féloldalas mosolyra a száját.

-Akkor kiszúrom a szemed.

-Megérné.

-Inkább keress valami filmet.- mentem fel. Lemostam a sminkem, a hajamat felfogtam, egy melegítőt és a bátyám egyik (volt) pólóját vettem fel. Lementem a nappaliba, ahol Dominic már kikeresett egy filmet, „Gonosz halott- ébredés" volt a címe.

-Mit nézünk? –kérdeztem.

-Horror, de ha félsz kereshetek másat.

-Én? Félni? Dehogyis- ültem le mellé, miután behoztam egy tál pattogatott kukoricát. Elindította a filmet. Az első 20 percben úgy megijedtem, hogy a fél tál kukorica rajtam landolt, s automatikusan hozzá bújtam. Illata egy pillanatra megbódított.

-Bocsi – húzódtam el.

-Engem nem zavar- mondta, miközben próbálta a vigyort elrejteni az arcáról. Az egyik résznél úgy megijedtem, hogy egy kissebbet visítva bújtam Dominichoz. Ez már egy reflex, mert a bátyámmal, Timmel, szoktam horrort nézni, mikor rá vesz. A kezét a derekamra tette. Kellemes illatával körül ölelve elaludtam. Kezdek bele szeretni. Hiába próbálok ellenállni, mégis magával ragad. Lehet neki is tetszek?

Reggel az ajtó csengőre keltem. Felálltam, majd álmos fejjel az ajtóhoz léptem. Nem vettem észre, hogy közben Dominic követ. Az ajtóban rég nem látott bátyám állt. Rögtön a nyakába ugrottam

-Szia, törpe- tett le nevetve.- Az az én pólóm?

-Csak volt. Nem is mondtad, hogy jössz.

-Talán zavarok? – nézett a hátam mögé mosolyogva.

-Te sose zavarsz- hátra néztem. Dominic állt a hátamnál, mintha féltékenység csillant volna a szemében. Biztos képzelődök.

-Na, légy jó hugi és készíts valami kaját- borzolta össze a hajamat.

-Tudod, hogy merre van a konyha- nem szoktam neki főzni, mert mindig piszkálódik.

-Szóval még mindig nem tudsz főzni?

-Hamarabb tudtam, mint te.

-Bizonyitsd be.

-Neked nem főzök

-És nekem? – kérdezte Dominic

Maffiába szeretveWhere stories live. Discover now