felnyitottam a laptopot. Alextől volt 3 db üzenetem. Írtam neki, hogy, egyenlőre semmi fontos nincs. Vissza mentem a fiúkhoz. Megvártak az evéssel. Hamar befejeztük a reggelit.
-Köszi, finom volt –szólalt meg Dominic
-Örülök, hogy ízlett. –mosolyodtam el. – Látod Tim, néha vehetnél róla példát
-Megtanultál főzni? –kérdezte visszatartott mosollyal.
-Hamarabb, mint te- álltam fel s szedtem össze a tányérokat.
-Később még beugrok, sziasztok –ment el Dominic.
-Nem tán' találtál egy normális palit magad mellé?
-Hogyne, valószínűleg pár nap után rám un, el leszek majd 40 csigával.
-Miért pont csigával?
-Nem kell őket annyit etetni.
-Jogos. Szerintem adj neki esélyt. Nem úgy néz ki, mint aki csak játszik. Ha meg mégis, akkor szétverem.
-Jó –adtam be a derekam. Ritka, ha Timnek valakiről jó véleménye van.
-Később jön Sindy, úgyhogy ha nem ér vissza Dominic jössz velem.
-Rendben.- zártam el a csapot.- Beszéltél apával vagy Jennaval?
-Kellett volna?
- Nem tudom. Lehet, neked apu mondana valamit, vagy akár Jenna. Valamelyik nap voltam náluk és a szokásosnál is mogorvább volt.
-Majd beszélek vele, rendben?
-Oké, de ha valami komoly baja van, rögtön szólj.
-Az lesz az első. Mit csináljuk?
-Menjünk a helyünkre és nézzük meg, hogy még mindig gyorsabban úszok e, mint te.
-Mindig hagytalak nyerni.
-Aha, én is ezzel menteném ki magam. 15p múlva indulunk.
- igenis, főnökasszony- nevetve mentem fel. Át öltöztem bikinibe, amire egy rövid nacit és egy trikót vettem fel, egy kendőt tettem a vállamra, megfésülködtem, felfogtam a hajamat, majd lementem. A telefonom jelzett, hogy új értesítést kaptam az instán. A „d.black0 elkezdett követni" értesítés volt olvasható a képernyőn. Gyorsan vissza követtem, majd letettem a konyhapultra a telefon. Végre Tim is lejött.
-Mehetünk?
-Aha – tette le ő is a telefonját. Bő 20p séta után elértünk a régi helyünkre. Egy erdő közepén lévő tavacska volt az a hely, ahova gyakran kiszöktünk, néha suli helyett is.
YOU ARE READING
Maffiába szeretve
RomanceEz a történet egy lányról, név szerint Ashley Cooperről, szól, aki a férfiak elől megkeményítette a szívét, illetve Dominic Blackről, a maffiavezérről, aki megtöri a jeget. !FIGYELEM! Bár meg van nevezve Pest, mint élőhely, viszont nem egyezik a val...